Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Ik mag maandag.
Dat wordt nog wat die dag, want ik mag om 14:00 in Middenmeer opkomen en mijn vriend om 15:30 in Naarden voor zijn eerste... Het is 50 minuten rijden, dus dat word wel kiele kiele. Iemand ervaring met te vroeg aanwezig en daardoor 20 minuten voor tijd geprikt te zijn?
En heeft iemand hier ervaring met locatie Middenmeer, is ‘ie groot, klein, druk, rustig, prikken ze beide vaccins of alleen 1? Dat soort dingen dus.
Ik ben op het moment vooral heeeeeel erg excited, waardoor ik ook een soort van zenuwachtig ben![]()
friezenfan2 schreef:Winged kunnen we samen zenuwachtig zijn voor vrijdag.
En mijn 2de uitnodiging zat in mijn brievenbus. Zou die automatisch verstuurd worden want ik had aangegeven dat ze alles mochten delen en online stond dat ik de eerste al heb gehad.
rockwitch schreef:Je kan ook een partnerprik vragen. Dat doen wij ook elke dag meerdere keren. Dan kunnen ze hem omzetten naar dezelfde locatie als waar jij heen gaat.
rockwitch schreef:Als je daar bent. Doen ze bij ons ook altijd. Gewoon even bij de host of admin vragen om de partnerprik. Dan kunnen ze hem gewoon omzetten naar hun locatie. Stelt echt niks voor qua werk of tijd. Dus zouden ze prima even voor je kunnen doen.
AmyII schreef:Ik mag maandag.
Dat wordt nog wat die dag, want ik mag om 14:00 in Middenmeer opkomen en mijn vriend om 15:30 in Naarden voor zijn eerste... Het is 50 minuten rijden, dus dat word wel kiele kiele. Iemand ervaring met te vroeg aanwezig en daardoor 20 minuten voor tijd geprikt te zijn?
En heeft iemand hier ervaring met locatie Middenmeer, is ‘ie groot, klein, druk, rustig, prikken ze beide vaccins of alleen 1? Dat soort dingen dus.
Ik ben op het moment vooral heeeeeel erg excited, waardoor ik ook een soort van zenuwachtig ben![]()
Storm schreef:Amyll, als je de 2e afspraak op een andere dag zou hebben dan wordt die ook omgezet. Als de ene de prik 's morgens heeft en de ander 's middags kun je ook gewoon samen op 1 tijd komen. Dat hoeft niet omgezet te worden. We letten niet zozeer op tijden.
rockwitch schreef:Je kan ook een partnerprik vragen. Dat doen wij ook elke dag meerdere keren. Dan kunnen ze hem omzetten naar dezelfde locatie als waar jij heen gaat.
Majabeestje schreef:rockwitch schreef:Je kan ook een partnerprik vragen. Dat doen wij ook elke dag meerdere keren. Dan kunnen ze hem omzetten naar dezelfde locatie als waar jij heen gaat.
Mijn man wordt zaterdag geprikt en ik dinsdag. Kan ik dan met mijn man mee met mijn oproep en vragen of ik tegelijk met hem mag? Of geldt dit alleen als je op dezelfde dag gaat?
Zijn er een aantal vaccins per dag op voorraad of gaat dat per week of langer? Zou anders niet kunnen toch?
tienus63 schreef:Iemand ervaring met bijwerking moderna?
Mijn man heeft sinds 3 dagen na de prik erg rode, pijnlijke en dikke plek rond de plek waar ie gevaccineerd is. Inmiddels op dag 12 na vaccinatie.
Hij slikt al vrijwillig pijnstillers. Helaas zit hij voor zijn werk in het buitenland.
Hij belde vanavond, ik heb de huisartsenpost met hem laten bellen.
Vooralsnog pijnstillers blijven slikken en als de hele boven en/of onderarm dik wordt, meteen 112 bellen. Ook in het buitenland.