Gelukkig ook andere dingen op tv. Maar series met nu mondkapjes gaan van de lijst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:MyWishMax schreef:
En dat is niet schadelijk voor geestelijke gezondheid? Waar juist zo op gehamerd wordt door de mensen die de maatregelen te zwaar vinden? Of is het alleen schadelijk als je er zelf last van hebt en voor een ander niet?
Ik snap je bericht naar mij toe niet, waarom zo verwijtend?
De website waar SusanH het over heeft suggereert alle mensen met onderliggend lijden, dus diabetes, astma, hart en vaatziekten, mensen met obesitas en noem het allemaal maar op, compleet te scheiden van andere mensen. In zogenaamde safeplaces, safezones en noem het maar. Maximale isolatie, dus maw nooit je huis meer uit, tot we allemaal gevaccineerd zijn of tot wanneer immuniteit is opgebouwd. Ik ben daar tegen, mag het?
Dat betekent dat families uit elkaar gehaald moeten worden, banen opgezegd, mensen verhuist, verplaatst.
Dat vind ik onmenselijk. Misschien moet je het artikel eens lezen en het dan nog weer vergelijken met de huidige maatregelen.
karuna schreef:Ik heb er nooit iets aan gemist geloof ik. Een keer poging gedaan maar na 5 minuten vond ik het meer dan genoeg.![]()
Benieuwd naar de cijfers van vandaag stijging of daling. Wel fijn er komen meer prikposten waarvan een op ongeveer 8 km.Beter dan de minstens 50.
Bloodymary schreef:karuna schreef:Ik heb er nooit iets aan gemist geloof ik. Een keer poging gedaan maar na 5 minuten vond ik het meer dan genoeg.![]()
Benieuwd naar de cijfers van vandaag stijging of daling. Wel fijn er komen meer prikposten waarvan een op ongeveer 8 km.Beter dan de minstens 50.
- 4.193 nieuw gemelde positieve testen
- 186 nieuwe ziekenhuisopnames
- 29 nieuwe IC-opnames
- 65 nieuwe overlijdens
Weer een daling dus.
Citaat:Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 4246 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 208 meer dan gisteren.
Het aantal is ook hoger dan dan het gemiddelde van afgelopen week, toen er per dag gemiddeld 3916 mensen positief getest werden. Gemiddeld genomen daalt het aantal positieve tests wel al een tijdje.
Citaat:In de ziekenhuizen nam de bezetting af, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding. Er liggen nu 2121 mensen met corona in het ziekenhuis, van wie 602 op de IC. Gisteren waren die aantallen 2214 en 613.
67 overleden covid-patiënten
Bij het RIVM werden 67 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren waren dat er nog 62. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 61 doden per dag, tegen 70 doden per dag een week eerder.
karuna schreef:Bloodymary schreef:
- 4.193 nieuw gemelde positieve testen
- 186 nieuwe ziekenhuisopnames
- 29 nieuwe IC-opnames
- 65 nieuwe overlijdens
Weer een daling dus.
En ik lees dit op nos site een stijging dan. Heel raarCitaat:Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 4246 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 208 meer dan gisteren.
Het aantal is ook hoger dan dan het gemiddelde van afgelopen week, toen er per dag gemiddeld 3916 mensen positief getest werden. Gemiddeld genomen daalt het aantal positieve tests wel al een tijdje.Citaat:In de ziekenhuizen nam de bezetting af, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding. Er liggen nu 2121 mensen met corona in het ziekenhuis, van wie 602 op de IC. Gisteren waren die aantallen 2214 en 613.
67 overleden covid-patiënten
Bij het RIVM werden 67 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren waren dat er nog 62. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 61 doden per dag, tegen 70 doden per dag een week eerder.
DuoPenotti schreef:nog wel, lopen de besmettingen op gaan de ziekenhuis opnames ook weer oplopen.
Bloodymary schreef:Dit stond vorige maand in het AD. Niet echt uit gekomen.
CATSHUIS-OVERLEGAls de Britse variant van het coronavirus Nederland totaal in zijn greep krijgt, dan kan dat begin volgende maand al zorgen voor bijna 170.000 nieuwe besmettingen per dag. Dat blijkt uit een presentatie die afgelopen zondag in het Catshuis is gebruikt.
Bloodymary schreef:Dit stond vorige maand in het AD. Niet echt uit gekomen.
CATSHUIS-OVERLEGAls de Britse variant van het coronavirus Nederland totaal in zijn greep krijgt, dan kan dat begin volgende maand al zorgen voor bijna 170.000 nieuwe besmettingen per dag. Dat blijkt uit een presentatie die afgelopen zondag in het Catshuis is gebruikt.
Ze zijn niet naar huis gestuurd maar hebben gewacht. Nieuwe locatie en de doos met naalden en spuiten was naar apeldoorn gestuurd. Die zijn opgehaald en prikken is een half uur vertraagd opgestartCitaat:het gaat om de nieuwe priklocatie van de GGD in Doetinchem. "De vaccins waren er wel", vertelt een woordvoerder. "Maar de spuiten waren niet meegekomen. Die hebben we in Apeldoorn opgehaald."
Om 8.00 uur had de priklocatie in de Saza Topsporthal open moeten gaan. Dat werd later. De vertraging is op dit moment een half uur.
karuna schreef:Ze zijn niet naar huis gestuurd maar hebben gewacht. Nieuwe locatie en de doos met naalden en spuiten was naar apeldoorn gestuurd. Die zijn opgehaald en prikken is een half uur vertraagd opgestart