loriene schreef:Kinke schreef:ik weet het Shadow, genoeg voorbeelden gezien hier in de buurt en regio[/quote
Wat raar dan want hier in de regio helemaal geen ernstig zieke kinderen.
Jij kent iedereen in jouw regio ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loriene schreef:Cowboy55 schreef:Je weet dat een straat, wijk of dorp niet kwalificeert als ‘regio’ ?
Ben niet onnozel hoor.
Electra63 schreef:Bizarre cijfers !
bigone schreef:https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Ze zijn er al overheen. Die gaan weer hard omhoog.
marleen_usar schreef:Ze hoort net dat ze mee mag op vakantie, en nee het is haar eigen keus zich niet te laten vaccineren.Niet om hoe Ik er over denk want dat weet zij niet. Ze heeft erge angst voor de dood en wil ook daarom geen stoffen in haar lichaam die je niet nodig hebt.
Exitium schreef:Overal kom je net weer andere cijfers tegen. Heb net met een hele snelle zoekopdracht een site gevonden waar ze op 699k staan, een waar ze op 703k staan en een waar ze op 708k staan
loriene schreef:loriene schreef:
Leg mij eens uit.
Opa en oma zijn gevaccineerd.
Waarom bang zijn voor een ongevaccineerde?
Opa en oma worden toch beschermd door het vaccin?
Zoals dochter bang is voor het vaccin, en anderen niet, kunnen oma en opa bang zijn voor het virus, ook al genieten ze een bescherming (geen 100%) door het vaccin. Waarom zou enkel dochter haar angst acceptabel zijn en niet die van oma en opa?
Daar doen we het toch voor?
Om de ouderen en zwakken te beschermen tegen het virus?
Tenminste dat werdt ons in het begin van de coronacrisis verteld door de overheid.
Wanneer die groep beschermt was zou het normale leven weer kunnen beginnen.
Maar toen kwam er een andere variant.
En nu zijn de ouderen en zwakken niet meer beschermt?
Nu moeten we allemaal aan de prik?
Want nu doen we het voor een ander.
Of voor de zorg.
Nu is het prikken voor uit eten,naar de film,festivals.
Zou ik de prik halen dan doe ik dat voor mezelf.
Veel van onze vrienden hebben om verschillende reden de prik genomen.
Om niet meer hoeven testen,om niet dood te gaan want anders blijven de kinderen alleen achter,om hun vrijheid terug te krijgen .
Ik ben benieuwd wat deze mensen gaan doen wanneer de 3de en 4de prik eraan komt.
loriene schreef:Kinke schreef:ik weet het Shadow, genoeg voorbeelden gezien hier in de buurt en regio[/quote
AmyII schreef:Ik heb me toch een waanzinnige helaas op mijn fb… Manmanman… Zou je mensen kunnen aangeven voor de oliebol die ze verspreiden? Deze heeft echt dringend hulp nodig.