Haha, Roosch, dat zou mijn beloningslijstje ook kunnen zijn, oh wacht, behalve dat reisje Lapland (al kijk ik stiekem al weer naar vluchten richting Tromsø) heb ik mezelf die dingen kado gegeven de laatste tijd . Maar wat fijn dat de weegschaal weer zakt, geeft extra motivatie inderdaad.
Amandavd
Geplaatst: 23-09-22 06:24
Welkom Hhilde en doe wat voor jou goed voelt!! Dat is voor iedereen anders en ieder lijf is anders en je mentale gezondheid is net zo al dan niet meer belangrijk.
@Musli, ik ga mijn best doen, dankjewel!
@Roosch, ik ben benieuwd maar zo fijn dat het eindelijk weer wat doen want dat lijkt mij idd heel frustrerend! Thanks, dat beloningslijstje is een goed idee! Zal mijn bankrekening het niet mee eens zijn
Ik zit nog te dubben of ik naar mijn PT ga of die afzeg en thuis een workout doe, als ik dan doorlek als een zeef dan ben ik in ieder geval thuis
gaucho
Geplaatst: 23-09-22 07:30
Voor anderen die misschien iets minder willen focussen op weegschaal en kcal tellen: De anti-dieetpodcast, verschillende afleveringen te luisteren via oa spotify. Geeft eens een andere blik op een gezonde relatie met eten.
Es_ther
Geplaatst: 23-09-22 08:00
Ik leef ook weer! Eerste week vakantie super gezond gegeten, tweede week wat minder . Wel bewogen, maar sowieso dat ik aangekomen ben die week. Dus nu weer gezond eten. Morgen gaan we buiten ergens klimmen, dus dat lekker oppakken! Welkom @Hhilde!
Eindelijk Roosch !
Goede tip Gaucho, ga er eens naar luisteren .
Roosch
Geplaatst: 23-09-22 08:51
Nouja laten we maar zeggen: als ik het dan doe dan doe ik het goed.
-1,3 kg ten opzichte van vorige week, na wekenlang stil te hebben gestaan.
MuSLi
Geplaatst: 23-09-22 08:59
Roosch schreef:
Nouja laten we maar zeggen: als ik het dan doe dan doe ik het goed.
-1,3 kg ten opzichte van vorige week, na wekenlang stil te hebben gestaan.
Kijk, now we're talking! Lekker hoor. Je harde werken wordt beloond
Wow Roosch, super zeg!! Je wordt dus wel beloond voor je bikkelharde doorzettingsvermogen!
Bedankt voor de tip Gaucho!
Esther, fijn dat je genoten hebt! En daar hoort soms wat minder gezond eten bij idd. Veel plezier met klimmen alvast!
Hahaha Hhilde, ja idd! Ik heb mij afgemeld en net thuis een work-out gedaan, heb ik toch iets gedaan zonder bang te zijn de mat bij de PT rood te kleuren
Voor mij is de regelmaat vinden weer een goede eerste stap. Vandaag heb ik een late dienst, maar ik laat me ook makkelijk ontregelen door mijn vroege diensten en nachtdiensten. Vanochtend heb ik mijn drie maaltijden en tussendoortjes klaar gezet en gemaakt, waardoor ik in ieder geval voldoende binnen krijg. Heb sinds gisteren ook een Garmin horloge, dus dat vind ik ook erg leuk om te proberen allemaal
Sharani
Geplaatst: 23-09-22 13:39
Roosch topper
Hhilde: dat Garmin horloge heeft mij ook heel goed geholpen actiever te worden
Ik ben lekker uit eten geweest Yumi, een soort sushi restaurant ofzo met ook nog andere dingen
Was echt heerlijk. Maar kreeg wel mar 2x 5 gerechtjes op ofzo Ik wilde echt graag dooreten, maar werd misselijk. Dus toch maar gestopt en riendlief alles op laten eten
Ik heb sinds kort de samsung wath4. Helpt me wel om actiever te worden. Ik red tegenwoordig meestal 7000 stappen ipv de 3000 die ik eerst had. Ook kan ik tijdens het wandelen mijn hartslag checken en als ik te hoog zit even pauze pakken ipv maar doorgaan.
Ik wilde even tussendoor reageren op mogelijk doorlekken; menstruatie ondergoed is echt een uitkomst. Kun je op zware dagen ook gewoon gebruiken in combinatie met wat je normaal gebruikt. Als je dan "doorlekt" vangt het ondergoed de rest op.
Ik zou geen kleding ed van ali kopen (net als niets anders wat met je huid of je eten in contact komt). Er is een goede kans dat het spul ronduit gevaarlijk is.
Daar maak ik mij echt niet druk om. Maar je kunt ze ook gewoon bij een nederlandse webshop kopen voor 25 euro per stuk. Heb alleen bij een paar al gezien dat het exact dezelfde zijn als van aliexpress dus of dat direct beter is?
Ik wou dat ik dit eerder ontdekt had, maakt het leven met menstruatie echt zoveel draaglijker.
Roosch
Geplaatst: 24-09-22 10:23
Ik zweer ook bij die dingen en ja, ook van Aliexpress.
Ik ga vanavond uit eten. Tapas, niet mijn favoriet, maar een mens moet toch eten. Benieuwd naar de weegschaal na het weekend, het ding was niet m'n beste vriend afgelopen weken dus we moeten weer even een band opbouwen.
MuSLi
Geplaatst: 26-09-22 08:45
Hoe is het weekend bij jullie verlopen? Hier best ok, geen al te gekke dingen. Gisteren lekker 13km duurloop door de polder gedaan, dus lekker wat kcal verbrand Vanochtend was ik +/- hetzelfde als vorige week maandagochtend. Dus dat is fijn. Nu zorgen dat ik volgende week maandagochtend dan wat lager zit, dat is het doel voor deze week
Laatst bijgewerkt door MuSLi op 26-09-22 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Roosch
Geplaatst: 26-09-22 09:19
Keurig! En dat na het ziek zijn!
Ik heb wat teveel geschranst dit weekend. Gaf de weegschaal ook aan. Ik probeer nu vooral elke vrijdag te wegen als officieel moment dus gewoon doorgaan.
Je weet in ieder geval waar het vandaan komt Ik weeg eigenlijk nog steeds dagelijks, vandaag was weer even een goede dag, na een aantal slechte dagen. Dus dat wil ik graag voortzetten nu weer, haha..
Roosch
Geplaatst: 26-09-22 09:25
Ja, ik ook nog steeds, soort van richtlijn. Maar ik sta eens per week officieel op de weegschaal in de sportschool. Wat ertussen gebeurt is vooral een richtlijn en de meting op de sportschool zie ik als een definitieve meting.
MuSLi
Geplaatst: 26-09-22 09:30
Roosch schreef:
Ja, ik ook nog steeds, soort van richtlijn. Maar ik sta eens per week officieel op de weegschaal in de sportschool. Wat ertussen gebeurt is vooral een richtlijn en de meting op de sportschool zie ik als een definitieve meting.
Mijn weegschaal is al 3 weken vastgeroest of zo . Op zich niet heel erg, maar zou eigenlijk wel graag nog een paar onsjes kwijtraken om de -25 te halen. Afgelopen tijd wel regelmatig wat te veel extra’s gehad, maar ook flink actief geweest. Blijkbaar was dat dus in balans. Hier dus ook het plan om deze week wat meer op te letten .