die ik heel regelmatig in de aanbieding, ook altijd wel lekker voor de portemonneeNee helaas geen fullface foto haha! Vanmorgen waren ze ook nog wat groter maar inmiddels weer zoals normaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die ik heel regelmatig in de aanbieding, ook altijd wel lekker voor de portemonnee
Eight schreef:Wauw Nadia wat ben jij toch reteknapen gaaf dat je die kadootjes er bij kreeg, vooral dat palette is toch wel een heel leuk kadootje. Zwart staat jou bijzonder goed
Elke, iets met een lekkere wingdat staat jou altijd super
Ik ben gisteren naar Rotterdam geweest voor oogonderzoek, begin december worden ze gelaserdik kreeg druppels waardoor je pupillen niet meer konden samentrekken, heel erg raar ik kon nog niet eens zien op mijn telefoon hoe laat het was. Zag er wel schattig uit, maar de druppels prikkelde heel erg dus de mascara was helemaal weggespoeld aan de onderkant
[ [url=m/V3eVMr.jpg]Afbeelding[/url] ]

romantische look
foto's gemaakt met de achtercamera, nu voortaan proberen iets charmanter te kijken. Niks op de lippen, liggen aan gort helaas
weet iemand een mooi assige tint wenkbrauw potlood? Ik blijf ontevreden.. Ik gebruikte eerst Mac fling, maar iedere keer breekt dat akelige puntje af.. wie op wie? Tip voor een mooi wenkbrauw potlood en mijn concealer is op, ik ga de pro longwear niet opnieuw halen omdat die erg in mijn rimpels trekt. Vind het jammer dat die met spons van maybelline niet meer wordt verkocht.

ik zie inderdaad dat de kleur net niet helemaal lekker matcht, maar verder wel mooi qua vorm! Misschien even kijken wat NikkieTutorials gebruikt voor haar wenkbrauwen? Ik denk dat je zoiets misschien wel zoekt. En een kleurtje op je onderste wimperrand icm met een neutrale ooglook vind ik echt tof de laatste tijd!
soms zelfs iets téveel pigment. Heb even uit mijn comfortzone de roze/paars tinten gebruikt en een heel erg tegenovergestelde look van gisteren gemaakt haha! De (multicolor) glitter is Colourpop Paisley, heeft een transparante basis dus die kan je mooi over elke kleur heenbrengen. Echt veel payoff als je 'm met je vinger aanbrengt. Op mijn lippen trouwens Stark Naked van Urban Decay.

en ik had het net nog stiekem toegevoegd aan mijn post, is Stark Naked van Urban Decay!
ik ga binnenkort naar de Urban decay counter dan staat deze zeker op mijn swatchlist
Benefit heeft ook heel veel keuze op het moment, en UD ook. Dus wellicht dat je daar ook bij kan kijken.