[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 00:52

Van max factor! False lash effect :) die ik heel regelmatig in de aanbieding, ook altijd wel lekker voor de portemonnee

Nee helaas geen fullface foto haha! Vanmorgen waren ze ook nog wat groter maar inmiddels weer zoals normaal :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 08:41

Eight schreef:
Wauw Nadia wat ben jij toch reteknap :D en gaaf dat je die kadootjes er bij kreeg, vooral dat palette is toch wel een heel leuk kadootje. Zwart staat jou bijzonder goed :j

Elke, iets met een lekkere wing :j dat staat jou altijd super

Ik ben gisteren naar Rotterdam geweest voor oogonderzoek, begin december worden ze gelaserd *\o/* ik kreeg druppels waardoor je pupillen niet meer konden samentrekken, heel erg raar ik kon nog niet eens zien op mijn telefoon hoe laat het was. Zag er wel schattig uit, maar de druppels prikkelde heel erg dus de mascara was helemaal weggespoeld aan de onderkant :')

[ [url=m/V3eVMr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik weet nog de aller eerste keer dat ik ze kreeg: "Ben je hier alleen op de fiets? Ai, bel je ouders maar" ik heb de hele dag tegen deuren gelopen. Ik krijg ze ieder jaar bij de oogarts ik HAAT t. T is ook net of je stoned bent :')

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 13:40

Fall into frost ook weer bij boozyshop op voorraad!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 13:42

Besteld! *\o/*

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 14:51

Goedzo *\o/* ik ga er straks weer even mee spelen denk ik :D

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:00

Hmmm zit te twijfelen of ik even snel de Etos in zal hoppen voor een Beautyblender. Ben altijd zo panisch dat er schimmel op de spons komt te zitten maar ik ben op het moment even geen goede vrienden met mijn Sigma F80. :Y)

Edit: Ik weet niet of het hier al gepost is maar Ici Paris XL heeft weer 30% korting op lipsticks/lipglosses!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:14

En weer te laat grumbl

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 18:49

Afbeelding
Hele basic look vandaag. Heb een etentje, maar had geen tijd meer voor een uitgebreide ooglook. Op m'n lippen mac pretty boy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 20:39

Ik ga zo voor het eerst in mijn leven zonder make-up op date en ik heb er dus helemaal geen zin in :=

Iets heel anders: weet een van jullie hoe je binnen 10 minuten van een ontstoken oog af komt?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 20:42

Hmm Emma zo snel eraf komen lukt niet, sterkte :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 20:43

Blegh. Echt heel stom. Heb de hele dag gewerkt en had het gevoel alsof er de hele tijd iets in mijn oog zat. Dus thuis even gekeken en kon echt niks vinden. Wel maar even make-up eraf gehaald en ja hoor, twee seconden later dik traanoog, helemaal opgezet en rood :=

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:16

Vanavond op date met mijn vriend dus even lekker opgemaakt.
Om even terug te koppelen naar het No make-up thema. Hier een foto van voor en na. Let alsjeblieft niet op hoe de foto's gemaakt zijn. Het was al donker en dan worden me foto's zo raar :D

Ohja en de Foundation is wel goede kleur maar je ziet en het heel raar door de flits en in mijn hals zie je de warmte vlekken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:22

Mooie ooglook!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:23

Idd erg mooie ooglook! Gaaf!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:28

Suus___ schreef:
En weer te laat grumbl

Hij is hier gewoon nog op voorraad bij boozy?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 21:55

Dat roze staat je echt heel goed jamiefris :) romantische look

Haha Friemel, dat gevoel ja, vervelend dat je ze ieder jaar moet!

Vandaag had ik zin in blauw, door de regen denk ik :') foto's gemaakt met de achtercamera, nu voortaan proberen iets charmanter te kijken. Niks op de lippen, liggen aan gort helaas :( weet iemand een mooi assige tint wenkbrauw potlood? Ik blijf ontevreden.. Ik gebruikte eerst Mac fling, maar iedere keer breekt dat akelige puntje af.. wie op wie? Tip voor een mooi wenkbrauw potlood en mijn concealer is op, ik ga de pro longwear niet opnieuw halen omdat die erg in mijn rimpels trekt. Vind het jammer dat die met spons van maybelline niet meer wordt verkocht.

Afbeelding

Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 22:22

Heb je al eens bij kiko gekeken? Ik heb een paar fijne potloodjes daarvan, ook wel een beetje assige volgens mij.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 22:31

Ik heb de blonde van CP maar die is echt heul assig.. zelfs mij te. Zal morgen ff swatchen naast m'n anastasia taupe.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 22:44

@ Elke. Ik zit net op de Douglas site en zie daar de MAC Studio Fix Fluid foundation in NC10. Is die er al lang?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 22:57

Graag, ik ben benieuwd friemel :) eerst zag ik het niet maar ik merk steeds meer dat de kleur gewoon te warm is en dat ik er daarom niet tevreden mee ben.. En Anastasia taupe, hoe bevalt die?
Laatst bijgewerkt door Eight op 05-11-16 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 22:57

Dankjewel iedereen voor de superlieve reacties! Ik moet zeggen dat ik al heel lang een zwarte lipstick wilde, maar door de dames van de meeting heb ik in Amsterdam net dat laatste duwtje in mijn rug gekregen en hem toen gekocht. En door hun support durf ik dus ook zo 'uitbundig' over straat te gaan, echt liefde voor deze groep meiden! <3

Eight, wat heb jij toch een prachtige bos wimpers. En mooie wenkbrauwen :D ik zie inderdaad dat de kleur net niet helemaal lekker matcht, maar verder wel mooi qua vorm! Misschien even kijken wat NikkieTutorials gebruikt voor haar wenkbrauwen? Ik denk dat je zoiets misschien wel zoekt. En een kleurtje op je onderste wimperrand icm met een neutrale ooglook vind ik echt tof de laatste tijd!

Mooie ooglook Jamie!

Heb vandaag het Ultimate Basics palette gebruikt, echt, de negativiteit over dit palette van onder andere Nikkie snap ik echt niet. Oke, sommige swatches op mijn arm vielen wat tegen, maar met kwasten op mijn ooglid :oo soms zelfs iets téveel pigment. Heb even uit mijn comfortzone de roze/paars tinten gebruikt en een heel erg tegenovergestelde look van gisteren gemaakt haha! De (multicolor) glitter is Colourpop Paisley, heeft een transparante basis dus die kan je mooi over elke kleur heenbrengen. Echt veel payoff als je 'm met je vinger aanbrengt. Op mijn lippen trouwens Stark Naked van Urban Decay.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn Colourpop pakketje wordt als het goed is ook vandaag/vannacht vanuit Shipito verstuurd dus met een beetje geluk is 'ie er met twee weken <3

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 23:00

Goede tip, zij is natuurlijk ook licht blond :)!

Wauw staat je echt weer super! Wat heb je hier op je lippen? Ik ben jaloers op jouw mooie wenkbrauwen en je blouse, die is super :D
Edit: stark naked zie ik, hoe bevalt die? Wat voor finish heeft hij? :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 23:01

Hihi danku danku! De blouse is wel een nepperd helaas hoor, maar vind de kleur zó mooi <3 en ik had het net nog stiekem toegevoegd aan mijn post, is Stark Naked van Urban Decay!

[Edit]Oh we praten door elkaar heen haha! Comfort matte. Zit gewoon heel prettig en blijft als een huis zitten, verder ook helemaal niet heel erg uitdrogend.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 23:10

Haha ik dacht heb ik daar nou overheen gelezen, en nog wel de laatste regel :') ik ga binnenkort naar de Urban decay counter dan staat deze zeker op mijn swatchlist

Ik vind je blouse super, waar is het een nepperd van? Had hem nooit eerder gezien maar vind die style zo leuk :j

Even opgezocht en nikkie gebruikt Anastasia taupe, heeft iemand hier daar ervaring mee? Zie van benefit de laatste tijd ook veel reclame voorbij komen over brows, maar eerst hadden ze altijd maar een paar potloodjes in weinig verschillende kleuren.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 23:17

Ja dacht idd al dat zij die gebruikte! :j Benefit heeft ook heel veel keuze op het moment, en UD ook. Dus wellicht dat je daar ook bij kan kijken.

En ja zeker Stark Naked even proberen, is naast Velvet Teddy van MAC en Time Square van Colourpop mijn favo nude!

Mijn blouse is een knockoff van een vintage print van Chanel, kan de originele blouse niet vinden, maar wel de print:
Afbeelding