Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:50

Ik draag de 110 bij mijn arabische look.
Vind ze heel fijn, super natuurlijk.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 18:07

Heel mooi Suus, het eerst wat bijmij op kwam was ook lekker fris! Hoe heb je het gemaakt?

Wat is een shimmer brick? Klinkt interessant.

Ik heb ook de ardell 110 op bij mijn Arabische look, maar ook voor overdag vind ik ze erg mooi natuurlijk.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 18:08

Zou ik mij ook mogen melden? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 18:30

Elke, weer een prachtige look. <3

Suus, vind het heel fris zo, echt leuk!

Kaygee, de kleuren in dat palette <3 <3

Volgens mij liggen mijn nieuwe aanwinsten zometeen op tafel als ik thuis kom. Kan ik morgen weer wat uitproberen. :))

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 18:51

hey fair :D welkom.

ik heb vandaag me Z palette gekregen en vol gemaakt.., komen er meer singles, moet k echt een nieuwe kopen al haha.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 19:01

Oyeru schreef:
Heel mooi Suus, het eerst wat bijmij op kwam was ook lekker fris! Hoe heb je het gemaakt?

Wat is een shimmer brick? Klinkt interessant.

Ik heb ook de ardell 110 op bij mijn Arabische look, maar ook voor overdag vind ik ze erg mooi natuurlijk.

Shimmer bricks zijn blushes van Bobbi Brown: https://www.douglas.nl/douglas/Make-up- ... 1...000000

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 19:05

Suus, de zwaardere looks staan je absoluut ook erg goed, true.
Maar vind het wel erg leuk om iets totaal anders te zien bij je en dat dat je ook gewoon erg goed staat.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:09

Thanks meiden :)

Dnt: met jumbo eyepencil in milk eerst een witte basis liner gemaakt die met de lichtgroene van t sleek garden of eden groen gemaakt en toen met een donker groene eyeliner nog een wing erin gezet

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:12

Ja ik heb het opgezocht en ziet er mooi uit. Haha ik dacht dat het echt een soort blok was zoals een zeepje. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:29

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

Heb al een aantal getest als swatches en pigment is zoals gedacht goed. Ben benieuwd hoe ze op het oog zullen zitten. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:32

Welke zijn het Shizzel?

Die linksonder, de groene, zo mooi <3

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:34

wauw, mooi die kleurtjes :D haha nu heb k echt de neiging ook zown grote te bestellen haha.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:37

Revolution? Mooie paletten!

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:41

Ziet er prachtig uit dat palette!

Mooie looks komen er weer voorbij.

Ik was vanmiddag zo gïnspireerd door het filmpje van Michelle Phan (March Trends, vloeibare lippenstift als eyeliner gebruiken) dat ik zelf aan de slag ben gegaan met mijn enige vloeibare lippenstift op één oog. Normaal draag ik nooit roze ooglooks, maar ik vond het echt enorm gaaf staan! Omdat ik mij helemaal een kunstenaar voelde ook mijn wenkbrouw in de zelfde tinten ingekleurd, erg extreem maar in combinatie met de ooglook vond ik het wel wat hebben. Geen foto, want ik heb het er voor het eten weer afgewassen, maar wasveen leuk expiriment. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:46

Klopt Suus, Revolution!

Jans, zijn de Revolution Eyes Like Angels en Mermaids Forever palettes. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:48

Ik heb de Flawless palette van hun al en ben daar echt enorm tevreden over, dus als deze dezelfde kwaliteit zijn ben ik enorm blij. :) Wat heb je er tegen, als ik vragen mag? Denk dat ik dat gemist heb!

Die link die je post, wauw. Die look met blauwe oogschaduw, zo zo zo gaaf. <3 Haar attitude is wat minder, je mag van je eigen stijl en make up houden maar dit vind ik toch een tikje te. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-03-16 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:50

Eyes Like Angels gaat hier op de wishlist <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 20:52

Shizzel schreef:
Ik heb de Flawless palette van hun al en ben daar echt enorm tevreden over, dus als deze dezelfde kwaliteit zijn ben ik enorm blij. :) Wat heb je er tegen, als ik vragen mag? Denk dat ik dat gemist heb!

Ik heb de salvation palette iconic pro 2, maar die vind ik poederig, heel moeilijk te blenden en creast heel snel. Ik gebruik bijna alleen maar mijn I heart chocolate paletten, die vind ik zoveel fijner werken. En nu natuurlijk dan Sleek :P

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:53

Suus, mooie frisse look, staat je goed! :-) Ik heb een brightening brick in Coral en die gebruik ik vaak :j De shimmering lijkt mij te veel richting een highlighter gaan, maar het is natuurlijk persoonlijk of je dat wilt. Volgens mij zijn ze ook kwetsbaarder...

Prachtige paletten Kaygee en Shizzel!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:58

Joolien schreef:
Shizzel schreef:

Ik heb de salvation palette iconic pro 2, maar die vind ik poederig, heel moeilijk te blenden en creast heel snel. Ik gebruik bijna alleen maar mijn I heart chocolate paletten, die vind ik zoveel fijner werken. En nu natuurlijk dan Sleek :P

Dat snap ik dus niet, ik heb dezelfde en vind hem juist ontzettend fijn! Geen moeite met blenden of dat hij creast :n

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:59

Joolien, die blog!!

Wat een afknapper die additude!! :wow:

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 23:12

"OHHH" :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 07:01

Haha mensen reageren bij haar ook echt: amen, you go girl. Volgens mij geef je er juist wel een fiets om als je zo'n huge post maakt met de dingen waar je 'geen fiets om geeft'? Ik zie dat als een schreeuw om aandacht juist, ipv 'geen fiets om geven'. Haar look zijn inderdaad gaaf, al ben ik dat heavy contouring enz wel een beetje beu nu eigenlijk. Ook op instagram etc zie je niks anders. Het is commercieel, maar niet ècht een mode trend.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 08:37

Even kort van mijn kant, heb sinds kort de Anastasia Brow Wiz. Wat een product <3 Echt heel mooi en fijn, precies mijn kleur! Ik geloof niet dat ik ooit nog wat anders wil.