Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 18:07

Het tijdstip waarop je eet maakt niet uit, de hoeveelheid. Kcal die je nodig heb is globaal over 24 uur.
Het is ook een fabel dat je na 20 uur niks meer mag eten.
Je moet het per 24 uur bekijken
En idd je verbruik per 24 uur

Grapjasjes12

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 18:45

Gewoon verspreid over de dag eten, je lichaam haalt gewoon de energie uit je lijf wanneer dat nodig is, wanneer je dan eet maakt helemaal niets uit. Voor optimale sportprestatie eet je iets met fruitsuiker ongeveer 45 minuten voor je workout. Na de workout een maaltijdje met snel opneembare koolhydraten, bijvoorbeeld witte rijst of aardappelen. Beperk vetten rond je workouts, die liggen zwaar op de maag. je kunt die beter de rest van de dag eten.
Ik vind het zelf fijn om eiwitten ook te beperken rond m'n workouts, maar daar zijn de meningen nogal over verdeelt.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 19:18

Ik heb nooit moeite met kcal binnenkrijgen. O:)
Denk ik dan, heb het nooit nagerekend. Maar heb vet zat.

Dag tien van de shred zit erop, op naar level 2 dus..
Moet wel even kijken voor schoenen, ik doe het nu op mijn sokken en denk dat ik finaal op mijn bek ga met die planks dan.
Wat hebben jullie aan je voeten bij de workouts?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 19:19

Doubtless schreef:
Laura1982 schreef:
ja dat is het juist ik moet dan echt proppen....

Logisch toch? Met je workout ga je tot het uiterste, dan verdient je lijf dat je met het eten ook tot het uiterste gaat :)

Unless you faint, puke or die...

nou ik doe dit nog niet en door een handicap kan ik niet alles dus haal de dingen eruit die ik wel kan
maar ik geloof wel dat mensen die dit hele programma doen al die kcal moeten eten

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 20:07

xManon_ schreef:
Ik heb nooit moeite met kcal binnenkrijgen. O:)
Denk ik dan, heb het nooit nagerekend. Maar heb vet zat.

Dag tien van de shred zit erop, op naar level 2 dus..
Moet wel even kijken voor schoenen, ik doe het nu op mijn sokken en denk dat ik finaal op mijn bek ga met die planks dan.

Ik heb sportschoenen gekocht, met name als je in level 3 veel gaat springen
is een beetje steun wel handig :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 20:11

Ik doe het op mn hardloopschoenen, dat gaat ook goed :)

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 20:17

Ik gebruik mn hardloop schoenen, maar met planken glij ik ook weg op de vloer hoor.. Heb een soort van stenen ofzo op de grond..
Net dag 5 van level 2 gehad, en gaat me steeds beter aff:D!

Net mn bmr berekend en ik zou rond de 2052 kcal per dag moeten zitten. Heb als beweging voor lichte activiteit gekozen. Werk 40 uur per week, fiets elke dag 15 min en doe dan (elke dag) shredden.. Maar als ik een beetje af zou vallen moet je daar dus 500 kcal onder gaan zitten, dat lukt me nooit joh!

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 20:20

Ik heb de hele shred op blote voeten gedaan en doe ripped nu ook zo. Werkt voor mij prima :)

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 20:56

Ik ben ook begonnen op blote voeten, maar ik kreeg erg veel last van de zijkant van mijn rechtervoet. Dat is nu twee weken geleden en ik heb er nog steeds last van (maar het is wel beter dan toen het net gebeurd was). Vanaf toen ben ik mijn fitness-schoenen gaan gebruiken. Mijn vriend doet het wel op blote voeten en heeft nergens last van.
We hebben net weer even geshred. Helaas was het er 6! dagen niet van gekomen. Van het weekend hadden we het erg druk, en daarna had ik na het uitmesten erg veel last van mijn onderrug, dus nog een paar daagjes rustig aan gedaan.
Het viel mij alles mee na zoveel dagen eruit te zijn. Ik kon goed meekomen. Mijn vriend merkte wel verschil, maar hij doet verder ook geen andere sporten, dus dan gaat het hard.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:30

ik doe het ook op blote voeten..

Ik moet nog shredden nu zometeen, maar heb absoluut geen zin. Net mijn nageltjes mooi gelakt en straks gaat dat weer naar de filistijnen. Plus, moet ik weer douchen en heb al gedouched vandaag.. Klaag klaag, arme ik :P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:34

Hoppa, shredden jij! :D
Nu zie je de nadelen, maar als je t gedaan hebt voel je je trots op jezelf :j

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:35

Dat is herkenbaar Eline :o

Myrt: ik geloof dat het niet écht nodig is om 500 kcal er onder te zitten; je valt sowieso af als je er onder zit; 500 is het maximum. Dus ik zou het even aanzien en kijken wat het geeft als je een week je gewone kcal eet (dus hoeveel je verbrandt) - 100 ofzo. Het is ook goed om elke dag een andere kcalinname te hebben, omdat dat je metabolisme wakker schudt. En all you can eat dagen helpen ook :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 22:02

10% onder je verbruik zitten vind ik een mooi getal. Dus als ik wil afvallen dan doe ik 2600kcal - 10% = 2340kcal per dag.
Dan gaat het niet razendsnel, maar dan hoef je ook niet dood te gaan van de honger.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 22:42

net mijn eerste combinatie gemaakt van shredden en cardio burn baby burn maar wel een lekker gevoel

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 23:27

En dag 2 level 2.. Ben wel gesloopt zeg. Maar vind het wel leuk dan level 1.. Maar oef, die planks!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 04:23

xManon_ schreef:

Nike dansschoenen :)
Waren eigenlijk gekocht voor horeca werk, maar doen het in de sportschool ook meer dan prima :)

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:01

Ik ben nu op dag 3 van Body revolution, dat is de cardio work out en ging best wel kapot! (ook niet helemaal volgehouden) -O-
Zijn er nog meer mensen die Body revolution doen?

Ik heb van nike sportschoenen, volgens mij zijn het tennisschoenen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:15

Cardio 1 van de Body Revolution is idd vreselijk :') Ik heb die een keer gedaan op dezelfde dag als een gewone workout. Ik ging echt helemaal dood, maar ik heb 'm wel volledig afgemaakt :j

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:28

phormicola schreef:
Cardio 1 van de Body Revolution is idd vreselijk :') Ik heb die een keer gedaan op dezelfde dag als een gewone workout. Ik ging echt helemaal dood, maar ik heb 'm wel volledig afgemaakt :j

Helaas is mijn conditie (nog) niet zo goed :') Maar ik moet zeggen dat ik de body revolution leuker vind dan het shredden, meer afwisseling omdat je gewoon 3 verschillende workouts per week hebt en na 2 weken weer 3 andere workouts krijgt.

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:42

Oef, ik denk dat ik iets te fanatiek gisteren mn 'schouderdblad oefening' gedaan heb, heb een zeurend gevoel in mn rechter schouderblad..

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 12:03

Oeps heb een kilo chocolade gekregen..... Zo'n mega paashaas! Omdat mn vriend vond dat ik zo goed bezig was! Pppfffff noem m nu liefkozend feeder! Maar weer een doel bereikt... Vanmorgen woog ik 79,9kg!!!!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 12:10

Een kilo chocolade := ? Eerlijk gezegd zou ik die mooi aan een nichtje of buurjongetje geven... := Wel een lief gebaar natuurlijk!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 12:15

Jeetje een kilo :oo
Ik zou ook een groot deel weggeven, zo wordt het wel heel moeilijk!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 12:26

Mjammmm
Ik heb een kilo blok Tony chocononely gekregen! :9
http://webshop.tonyschocolonely.com/
Echt niet dat ik die weg ga geven!!!
Ik eet bijna elke dag 's avonds wel een stukje (meestal pure) chocola, dus deze komt (ooit uiteindelijk :') ) ook wel op

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 12:28

Ik hoop dat ik vanavond als ik bij m'n ouders ben , waar m'n oma ook even op visite komt, geen paashaas krijg! ik weiger het gewoon denk ik :o hihi

Net level 3 dag 4 gedaan! :) ging redelijk, merkte dat ik al meer dingen op de Natalie manier kan doen :)
Alleen halverwege kreeg ik ineens last van hartkloppingen, heb het voorheen veel gehad toen ik veel stress had maar al heel lang geen last meer van gehad, maar even gaan zitten, en toen t weer weg trok vrolijk verder gegaan :) mag er pas medicijnen voor als het elke dag meerdere keren voor komt :o maar heb 't al maanden niet meer gehad gelukkig :o