Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dora88 schreef:Logisch dat je baalt, mag ook zeker want last hebben is zo vervelend. Spreek uit ervaring, ben sinds vorig jaar tot begin maart aan het klungelen geweest met blessures aan knie, enkel en bovenbeenspieren. Was bijna op.het punt om te gaan stoppen met voetbal, blij dat ik dat niet echt heb gedaan. Dan was mijn conditie motivatie weg...
Wanneer heb je voor het laatst fysio gehad? Miss daar wat mee te maken? Sterkte in ieder geval!
toch fijn dat voetballen nog wil, al moet ik er niet aan denken haha

kan ze er toch een keer tussenuit!
Heeft ze iets met tuinieren? Eetbare planten waar je tomaten etc vanaf kunt halen? Of kruiden? Zus en ik moeten vanavond ook maar eens wat bedenken
. Last minute.
. Vraagt m'n moeder hoeveel ik weeg (woog op die weegschaal dus 79)... zegt ze... Ik dacht dat je lichter was, je bent ook zo breed 

. Zo lekker warm eten, ben dr ook aan toe.
. Antibiotica is smerig spul, ik merk dat mijn darmen nu eindelijk weer goed zijn. Heb een paar weken nog last gehad dat ik gewoon erg veel scheten liet. Toen ik van antibiotica af was, ben ik ook een paar dagen aan de diarree geweest. Sterkte! Haha en goed doel om nog wat af te vallen
Ik heb nog een nieuwe spijkerbroek nodig, maar wacht daar ook nog even mee
.
wil echt heel snel mijn eerste doel halen!(onder de 80) en dan snel richting de 75 kg! en daarna gestaag naar mijn einddoel(rond de 68/70 kg)
en ik neem haar mee uit eten! We doen nooit echt iets leuks samen dus dat leek me wel gezellig 
….
Gaat goed bij jou zeg. Hou je moeder van smoothie’s?? ik heb vorig jaar me moeder een smoothie maker gegeven en die gebruikt het nog iedere dag. Voor 25 euro bij de blokker. Maar uiteten is natuurlijk ook erg leuk als je niet vaak wat samen doet!.
.
. Lieve cadeautjes. Ik heb het geluk dat ik zondag pas belachelijk laat hoef te voetballen, dus kunnen we mooi eerst wat aan moederdag doen. 
Denk dat daar de kracht van afslankpillen ook in zitten, dat je hongergevoel wordt onderdrukt. Verder heb ik er totaal geen verstand van, nog nooit gebruikt. 

! Hier hebben we wel een pakketje van een geurtje, bodylotion en douchegel
. Maar ik neem zo af en toe mijn ouders ook mee uit eten, gewoon omdat ik ze zo dankbaar ben voor alles wat ze doen, en dat vinden ze echt altijd heel leuk 
Misschien moeten wij samen is gaan shoppen binnenkort?

. Hij zegt wel: ik vind je knie al erg sterk, dus dat is een goed teken 
. Zondag nog even uitrusten, maandag controle bij de proffesor
. Ik heb een grote merci gekocht, gewoon als dank dat ze zo naar mij luisterde en mijn gezichtsvermogen zo'n deel heeft kunnen terug geven..
! Morgen eet ik nog een stukje gebak (een vrouw die langskwam heeft die zelf voor mij gemaakt, dus dat wil ik wel proeven!) en misschien wat chips 's avonds, maar zondag ga ik weer netjes lijnen 

Ik zit zelf een beetje in een sportdipje..
Lag pas half 6 in bed en net ook nog gewerkt, best wel moe dus.