[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:00

Nou, vanmiddag om half 1 ging ik Diezel uitlaten, en já hoor, weer vreselijke pijn in mijn knie! Heb de hele middag zowat gelegen (kon amper er op staan), even naar stal geweest maar alleen maar in de kantine gezeten en daarna even Madeir een knuf gegeven en weer naar huis gegaan.. de pijn is net een beetje weggezakt.. heb nu 2x fysio gehad, pijn lijkt steeds erger te worden, hopen dat het straks minder word naarmate de spieropbouw beter word.. (ook al is mijn been van mijn pijnlijke knie al dikker qua spiermassa dan mijn linkerbeen, dus we trainen nu beide benen). Ik baal zo!! Heb ook al 5 paracetamols gehad.. Ik wil zo graag lekker fietsen, lopen, maar dat doet gewoon pijn... BAHHH. *Sorry zet klaagmodus weer uit*.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:32

Logisch dat je baalt, mag ook zeker want last hebben is zo vervelend. Spreek uit ervaring, ben sinds vorig jaar tot begin maart aan het klungelen geweest met blessures aan knie, enkel en bovenbeenspieren. Was bijna op.het punt om te gaan stoppen met voetbal, blij dat ik dat niet echt heb gedaan. Dan was mijn conditie motivatie weg...
Wanneer heb je voor het laatst fysio gehad? Miss daar wat mee te maken? Sterkte in ieder geval!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 07:05

Dora88 schreef:
Logisch dat je baalt, mag ook zeker want last hebben is zo vervelend. Spreek uit ervaring, ben sinds vorig jaar tot begin maart aan het klungelen geweest met blessures aan knie, enkel en bovenbeenspieren. Was bijna op.het punt om te gaan stoppen met voetbal, blij dat ik dat niet echt heb gedaan. Dan was mijn conditie motivatie weg...
Wanneer heb je voor het laatst fysio gehad? Miss daar wat mee te maken? Sterkte in ieder geval!

Wat vervelend :( toch fijn dat voetballen nog wil, al moet ik er niet aan denken haha

Ik ben in maart 2008 gevallen met skieen, 3x geopereerd eraan intussen, en nu begint het weer
-O-

Ik heb vorige week vrijdag en afgelopen dinsdag fysio gehad, vanmiddag heb ik weer fysio...

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 10:03

Sterkte meiden ! En natuurlijk mogen jullie balen ... Het IS gewoon balen .. Zeker als dat zo lang duurt...

Hier zei de weegschaal weer wat minder dus dat gaat goed. Ook even de huisarts gebeld en kan zo om 11:30 terecht. Ik heb vannacht misschien 2 uurtjes geslapen.. Ik word stapeldol van de jeuk.. En hoe meer ik ga krabben hoe meer jeuk ik krijg :')

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 10:47

Wat vervelend Madeira :(
Fijn dat je terecht kan Babsiej! Hoop dat de dokter je kan helpen.

Hier vanmorgen 91.6, dus -15,9!
Bijna onder de 90!!
Zometeen het winkelcentrum in, iets kopen voor mijn moeder (moederdag) maar heb écht geeeeeen idee.. zo vervelend!
Iemand misschien een idee? Haha.. ik wil een keer iets anders dan een geurtje, een bosje bloemen of een doos bonbons. Is ze allemaal wel blij mee, maar wil gewoon iets anders geven :')

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 11:41

gaat lekker mandy! ik ga volgende week pas weer wegen, door die antibiotica enzo is mijn lijf helemaal van slag.
Wij(ik en mijn 2 zussen) nemen mijn moeder een weekend mee naar texel in september, aangezien mijn moeder niet de rijkste vrouw van de wereld is ;) kan ze er toch een keer tussenuit!

babs; hoop dat er ondertussen wat duidelijk is en je iets hebt gekregen tegen de jeuk!

wou net wat kleren via h&m bestellen maar kon uiteindelijk niet naar me winkelmandje...was duidelijk ik mag nog niks bestellen, eerst nog een paar kilo eraf! :+

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 11:52

Lekker Mandy :) Heeft ze iets met tuinieren? Eetbare planten waar je tomaten etc vanaf kunt halen? Of kruiden? Zus en ik moeten vanavond ook maar eens wat bedenken ;). Last minute.

Fijn dat je terecht kon bij HA, vooral als je slecht slaapt en jezelf eronder lijdt is het alleen maar goed dat je er naar toe gaat. Jeuk is zooooo verschrikkelijk!

Hier stond ik vandaag met hond (boerenfox) op de weegschaal, moesten even weten hoe zwaar de honden waren. Was met boerenfox net zo zwaar als anderhalve maand terug ;). Vraagt m'n moeder hoeveel ik weeg (woog op die weegschaal dus 79)... zegt ze... Ik dacht dat je lichter was, je bent ook zo breed ;)
Naja, fijn om te horen ;)

Vanmorgen hele tijd actief geweest (kalveren voeren, hokjes uitmesten, schoonspuiten, kruiwagen vaste mest uit koeienstal halen, stofzuigen), blij dat ik nu eventjes zit :j. Zo lekker warm eten, ben dr ook aan toe.

Ah weekendje Texel is ook leuk :j. Antibiotica is smerig spul, ik merk dat mijn darmen nu eindelijk weer goed zijn. Heb een paar weken nog last gehad dat ik gewoon erg veel scheten liet. Toen ik van antibiotica af was, ben ik ook een paar dagen aan de diarree geweest. Sterkte! Haha en goed doel om nog wat af te vallen ;) Ik heb nog een nieuwe spijkerbroek nodig, maar wacht daar ook nog even mee ;).

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:03

ik ga heel vaak over me nek van antibiotica.

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:07

ik wil vooral wat leuke shirtjes! heb best veel basic dingen maar wil ook graag wat nette kleren hebben, achja ik wacht gewoon nog even misschien kan ik dan ook al een maatje kleiner kopen! als ik na het snijden in mijn teen maandag weer kan lopen wil ik beginnen met de 30 day shred! hopen dat dat nog extra helpt met afvallen! :) wil echt heel snel mijn eerste doel halen!(onder de 80) en dan snel richting de 75 kg! en daarna gestaag naar mijn einddoel(rond de 68/70 kg)

dora je bent al lekker actief geweest vandaag dus! en fijn als mensen je lichter schatten!

dipstaartje: ik heb de eerste dag veel overgegeven daarna aan de diarree, voel me ook heel opgeblazen. Toevallig is mijn zus ook aan de antibiotica en die heeft ook hetzelfde ook aan de diarree en opgeblazen gevoel!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:31

ik moest van de ha gelijk er mee stoppen,

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:32

Vandaag bij de dokter geweest en nu allergie pilletjes en een verwijsbrief voor een allergoloog...

In ieder geval de pilletjes maar nemen en dan kijken of ik nog naar de allergoloog ga :')

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:51

Net gelopen (!!) naar het winkelcentrum, kon mijn scootersleutels niet vinden haha. :D
Nu klinkt het echt als een hele overwinning maar het is maar 20 minuutjes enkele reis zeg maar haha.
Heb een grote snoeppot gekocht voor mams, die had ze voor zich zelf gekocht maar toen had ze hem aan mijn oma gegeven.. had ze later spijt van haha, nu krijgt ze die erbij :) en ik neem haar mee uit eten! We doen nooit echt iets leuks samen dus dat leek me wel gezellig :)
Het kan alleen niet zondag, want dan gaan we al uitgebreid lunchen.. en de 4 dagen erna heeft ze nachtdienst. Ze mag dus zelf een datumpje prikken :)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:09

Dora, London was erg leuk. Maar 100km fietsen! Jeetje zeg. Heb je dat nog voorbereid of ben je het gewoon gaan doen? Ik vind 10km al ver :') ….

Madeira, beterschap, maar ff rustig aan denk! :(:)

Babsiej, lekker dat er weer wat af is. En succes bij de arts, hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen.

Mandy, goedzo!!! *\o/* Gaat goed bij jou zeg. Hou je moeder van smoothie’s?? ik heb vorig jaar me moeder een smoothie maker gegeven en die gebruikt het nog iedere dag. Voor 25 euro bij de blokker. Maar uiteten is natuurlijk ook erg leuk als je niet vaak wat samen doet!.

Ik heb in London ontzettend veel beweging gehad, heb nog niet op de weegschaal gestaan dat ga ik morgen maar eens toen. Ik gebruik nu ook afslank pillen erbij, het enige wat me opvalt is dat ik erg vaak naar de wc moet en me honger gevoel minder is.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:16

Hopelijk helpt het Babs :).

Netjes Mandy, 20 minuten is mooie afstand, keurig dat je dat hebt gelopen. Je had ook de bus kunnen pakken ;). Lieve cadeautjes. Ik heb het geluk dat ik zondag pas belachelijk laat hoef te voetballen, dus kunnen we mooi eerst wat aan moederdag doen.

Cass, mooie doelen :)

Dame, ik fiets wel vaker een uurtje (dus km of 20-25), naast spinning, en laatst heb ik ook al een keer dik 100 km gefietst dus qua benen ben ik wel iets gewend. Maar de laatste 15 km was echt doorzetten, toen had ik het echt gehad. Gelukkig had ik ook genoeg eten bij me (boterhammen) dus ik kon geen last van honger krijgen. Maar aangezien ik ben opgegroeid in het buitengebied, is het normaal voor mij om te fietsen.
Stedentrips zijn altijd ideaal voor veel beweging :) Denk dat daar de kracht van afslankpillen ook in zitten, dat je hongergevoel wordt onderdrukt. Verder heb ik er totaal geen verstand van, nog nooit gebruikt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:34

Gelukkig is het hier rustig geweest :D
Madeira, wat balen dat je weer last van je knie hebt :(:)
Babs, hopelijk werken de pillen! Heb je niet iets anders dan anders gegeten, aangeraakt, gebruikt onder de douche?

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:04

Hallooo, het viel me mee hoeveel ik moest bijlezen maar volgens mij is iedereen druk geweest rondom hemelvaart.
Babs wat rot die jeuk zeg!! Hoop dat je wat hebt aan de pilletjes!
Madeira, wat irritant van je knie zeg! snap helemaal dat je baalt!

Dame lekker naar Londen geweest! en Dip ook weer terug van vakantie!
Mandy lekker gewandeld naar het winkelcentrum, goed initiatief! Dat idee van Dora vind ik ook erg leuk tomatenplantje voor mams... ik moet ook nog wat halen!
Iedereen is goed aan het bewegen en eten! Avaluna alweer een hele berg kwijt goed zo!!

Ik ben vandaag lekker met een vriendinnetje gaan zwemmen en net boodschappen gedaan.
Vanavond even lekker zondigen, maar dat mag ook wel eens ;)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:00

Babs, hopelijk gaat de jeuk in elk geval gauw over! En kunnen jullie ontdekken waar je allergisch voor bent :(:)

Mandy, je gaat lekker :D! Hier hebben we wel een pakketje van een geurtje, bodylotion en douchegel :). Maar ik neem zo af en toe mijn ouders ook mee uit eten, gewoon omdat ik ze zo dankbaar ben voor alles wat ze doen, en dat vinden ze echt altijd heel leuk <3

Cassandra, ahw wat een lief cadeau, zou je moeder vast super vinden!! :D Misschien moeten wij samen is gaan shoppen binnenkort? <3

Dora, he zei je moeder, dat zag ik niet want je bent zo breed? Da’s ook niet aardig..Of begrijp ik hem nou verkeerd?

Dame, mag ik vragen wat je voor afslankpillen gebruikt? :)

Nou, vanmiddag fysio gehad.. hij heeft het idee dat er sowieso artrose in zit, en we gaan proberen of we mijn knie meer kunnen strekken (ik kan hem niet volledig strekken) en veel oefeningen doen zodat de spieren in mijn beide benen nog sterker worden :). Hij zegt wel: ik vind je knie al erg sterk, dus dat is een goed teken :D

Ik zit nog steeds in een dipje merk ik.. het is gewoon heel vervelend zoveel thuis zitten! Morgen vier ik mijn verjaardag (nog van 1 mei haha), dus komen gezellig lieve vriendinnen langs <3. Zondag nog even uitrusten, maandag controle bij de proffesor :D. Ik heb een grote merci gekocht, gewoon als dank dat ze zo naar mij luisterde en mijn gezichtsvermogen zo'n deel heeft kunnen terug geven.. :D

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:04

Zo 100 km is echt veel! respect!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik doe niet een speciaal dieet,
Gewoon gezond eten, snoep en ongezonde dingen laten staan.
Elke dag proberen te fietsen.
En het helpt heel erg dat ik MOET vanwege mn enkel.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:10

Madeira, veel plezier morgen! :D

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:10

Avond!

Hier ook een dip. Gaat al paar dagen niet lekker.
Vandaag gewinkeld met een vriendin die maatje zero heeft.
Langs allemaal winkels waar je niets kunt passen, omdat de xl maat toch te klein is.
Enorm deprimerend, maar wel gezellig gehad.
Vanaf maandag wil ik weer bezig.

Madeira: fijne verjaardag morgen!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:14

Bedankt meiden :)! Morgen eet ik nog een stukje gebak (een vrouw die langskwam heeft die zelf voor mij gemaakt, dus dat wil ik wel proeven!) en misschien wat chips 's avonds, maar zondag ga ik weer netjes lijnen :)

Wat mij de laatste dagen opvalt: ik krijg honger van brood (raar eigenlijk he?!). Ik wil dus even een paar daagjes niet zoveel brood eten. 'S morgens yoghurt/havermout o.i.d. en 's middags een salade ofzo. :)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:18

Gelukkig is iedereen zo te zien druk rondom hemelvaart, scheelt een hoop bijlezen ghehe. :=

c_ester, ik wil eigenlijk minimaal 10 kilo kwijt. Wat wil je zelf kwijt, als ik vragen mag? Wel knap hoor 10 kilo in 2 maanden!

Dora, 100 km wat een eind zeg! Knap hoor.

Madeira, het is nog niet zeker, want er zijn ook nog 2 andere kandidaten. Maar als ik uitgekozen wordt is dat voor 2 dagen per week, precies mooi dus. :D
Hoop zo dat ik uitgekozen word, want het was echt een onwijs leuk paard!! :o
Succes met oefeningen bij de fysio! Beetje bij beetje wordt je knie vast sterker. Kan me voorstellen dat thuis zitten je een dipje geeft.. :(:) Ik zit zelf een beetje in een sportdipje..

Mandy lekker op dreef! Goed zeg! *\o/*

Gisteren een super leuke avond gehad in Rotterdam! Wel veel gedronken, ik gok 7 glazen wijn, een shotje B52 en ook nog vieux-cola.
Wel heel erg naar mijn zin gehad! :D Lag pas half 6 in bed en net ook nog gewerkt, best wel moe dus.

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:22

Voor een gezond gewicht moet ik nu nog 40 kilo kwijt, maar ik ben al blij als ik onder de 100 kg kom, en dan kijken we wel verder! :)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:33

Heel veel succes, alle beetjes helpen! :D

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:35

Dank! :)
Het gaat me lukken dit keer! :)