Oh boy. Ik wil ook zo graag naar Amerika en compleet los gaan daar wat betreft make-up kopen! Zie mijzelf daar a la Carry Bradshaw lopen keep on dreaming
Vriendin probeert m mee naar Rotterdam te krijgen 'Ja maar dan gaan we naar de douglas en dan kun je naar mac spulletjes kijken' Maar ik had mezelf voorgenomen om even niks te kopen dus ik zei 'daar word ik alleen maar koopgieriger van' Krijg ik als antwoord 'Daar ben je toch al niet meer in te redden dus maakt niet uit'
Ik heb even snel foto's gemaakt van mn kaptafel so far (Middelste en rechter deel is al van mij, linkerdeel is nog 2 weken door mn moeder bezet)
Maar ik zit dus in dilemma hoe ik die kastjes eens in ga delen.. Had natuurlijk eerst grote laden waar alles in doosjes in lag wat super handig was maar dat kan nu dus niet.. Zit er aan te denken maybe iets van zo'n ladenkastje te kopen die ik er dan in kan zetten (of bijvoorbeeld voor 1 verdieping, middelste ofzo)
Heb nu achteraan de bovenste plank 3 glazen bakjes staan waar alle staande dingen in kunnen, dat werkt opzicht wel prima.. maar voor de rest vind ik de indeling ronduit k.u.t.
Mooi Nadine! Maar lades lijken me inderdaad wel een stuk handiger met indelen... Eigenlijk zou je er lades of iets uittrekbaars in moeten kunnen maken...
Ja zoiets wil ik ook zoeken eigenlijk.. Ga woensdag wel even bij de action neuzen of ik iets naar mn zin kan vinden
Opzich gaat dit ook hoor, daar niet van. Mn foundation en concealer die ik gebruik staat nu toch vooraan en mn mascara en lipgloss en wenkbrauwstift staat toch in hetzelfde potje als mn oogkwasten dus al mn daily stuff is binnen handbereik.. maar ik vind het er gewoon niet mooi uitzien lol
Ik durf niet via Ebay En er komen nog verzend en douane kosten bij... Ben nu bij Sephora aan het kijken... Niet goed niet, erg gevaarlijk
xNavatu
Geplaatst: 25-08-14 18:44
Ik vertrouw het nooit als 'ie minder kost als in de winkel Plus ik vind de verzendkosten niet zo leuk
En ik weet het.. hij is prachtig.. en de kwaliteit van lorac is ook zo awesome.. ik was zo chagrijnig toen ik erachter kwam dat hij nogsteeds uitverkocht was op de laatste dag dat ik in Amerika was
Wat hebben jullie weer gekletst, ik houd het niet meer bij!
Melis: Wat een superstrakke la Als ik dat zou doen dan ben ik bang dat het heel erg lelijk wordt..
Navatu: Wat heb jij veel spullen, gave kaptafel, die kastjes zou ik ook niet helemaal handig vinden.
Dat Palet van Lorac Helemaal mijn kleuren, ken het merk echt totaal niet.
Ik kreeg net bericht van Mac dat mijn bestelling verzonden is, stiekem hoop ik dat het dan morgen binnen komt, maar als de berichten van Deijs zie dan ben ik er bang voor. Als het goed is moet morgen ook mijn bestelling van HQhair komen, daar staat als uiterste bezorgdatum 26 augustus