Dan heeft hij dezelfde fiets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Ja die LivVervelend van die pijn! Zit je wel een beetje ontspannen op je fiets? Ik was in het begin geneigd om met gestrekte armen in mijn schouders te hangen, als je begrijpt wat ik bedoel. Nu probeer ik erop te letten dat ik mijn schouders/armen meer ontspan. Geen idee wat juist is, ik heb nooit concreet les gehad in een juiste fietshouding.
Queelens schreef:Skeeleren is ook leuk ja! Heb ik vroeger ook nog wel een tijdje gedaan.
Wie had hier ook alweer die goede tip van een bikefitter in Utrecht? Ik denk dat ik er ook aan moet gaan geloven. Heb flinke pijn in mijn knieholte en dat komt denk ik door verkeerd afgestelde schoenplaatjes.. beter toch maar even doen voordat ik straks mijn fysio strippenkaart eraan moet gaan verslijten..
MuSLi schreef:Mijn man gaat morgen m'n vermogensmeter monteren en dan gaan we woensdag samen een rondje doen!
maaikemuis schreef:Ik ben vandaag een helm wezen shoppen. Na een klein incidentje vorige week waar een vriendinnetje heel banketstaaf in een kuiltje bleef steken bij een stijle afdaling en over het stuur ging en daarbij naar helm brak en een beschadigde oogzenuw opliep, moest ik wel concluderen dat wanneer dat met mijn helm gebeurd zou zijn ik er iets minder leuk bij zou lopen. Ik heb echt een ontzettend flimsy botsmutsje. Lange ochtend kort, ik pas alleen Abus (heel smal en klein hoofd, caps waren ook altijd een ramp) en uiteindelijk heb ik er eentje gevonden die mij wel wat lijkt. Nu wachten tot hij bezorgd wordt.
Net nog wel even een snel rondje gereden rond het Naardermeer. Nog even genieten van het mooie weer!