BusyMissy wat leuk dat je je 1e ronde hebt gelopen met sloopdoos
Dat er nog maar veel rondjes mogen volgen!Goof wat oliebol dat ook jij ineens last hebt/had van je knie
Hoe gaat het nu? Wel hele mooie wandelingen gemaakt zo te horen
Puera wat een mooie terugblik naar vorig jaar. Ondanks dat de marathon Sneek niet door is gegaan, heb je wel echt een mooi loop-jaar gehad volgens mij
En heel spannend om naar je 1e ultra te gaan trainen! Ik heb me inderdaad opgegeven voor een 10 km begin maart.Je hebt al aardig wat kilometers in de benen dit jaar!
Germie wat een mooie ronde heb jij gelopen!
Leonie87 een hoop artsen deze week zo te zien. Ik hoop dat je idd een beetje een richtlijn krijgt van wat wel en wat niet kan, misschien heb je dan een beetje houvast. Wel oliebol dat het ineens weer zo slecht ging
Wel een heel mooi jaaroverzicht
Ook jij bent zo enorm gegroeid dit jaar, echt heel tof om te zien.Wauw wauw wauw Supervixen wat een geweldige foto's
Zulke mooie stukken gelopen in de sneeuw
Niet gek dat je daar wat spierpijn van hebt denk ik. Ben je nu nog erg beurs van je val? Zo knap dat jij daar gewoon durft hard te lopen, ik zou veel te bang zijn om op mijn snufferd te gaan. En wat een doel ook voor dit jaar
Tiggs wat fijn dat je oma weer thuis is. En wat supergoed! Een PR met deze omstandigheden
En dat na je baggerloopje van een paar dagen geleden...Suliko wat een jaaroverzicht en wat een kilometers
Echt super knap! Ook gewoon 70 km gelopen, echt wat een afstand! En zo snel en constant ook!
Jij bent ook echt enorm vooruitgegaan het afgelopen jaar. Ik ben het eens met Goof, Waanzin(nig)!Toffe lopen gehad Samantha_, en wat fijn dat het goed ging! Leuk die foto ook met Jony
Ook jij al zo'n bikkel met die gladheid, brrrrrr. Wdj ook jij een mooi laatste halfjaar gehad, mooie doelen ook weer voor dit jaar
Fit blijven, aan dat doel ga ik meedoen
Al iets minder verkouden inmiddels?Welkom (terug) F_Orumster! Wat een pech heb je steeds gehad zeg
Zo te lezen ga je al best rap omhoog qua duur, je loopt die 5 km in no-time! Ik vind die afstanden van iedereen hier ook nog steeds heel intimiderent hoor
Maar iedereen loopt zijn eigen afstand en eigen tempo.Dat ademen doos de neus kan ik ook echt niet.. Ja de 1e 100 meter ofzo en dan stopt dat
Luxorvalkje ook weer begonnen
Leuk!Pfff Lisitano altijd schrikken dat glijden! Ik had het woensdag, ik had al 3x voorzichtig gevoeld met remmen, leek mee te vallen. Ik kom aan bij een fietspad oversteek, rem, en er gebeurde echt helemaal niks... Gelukkig geen fietsers omver geknikkerd maar ik schrok wel!
Vrijdag was ik vrij en besloot na de regenbuien in de ochtend voor het ontbijt snel even een rondje te doen. Dat werd uiteindelijk toch nog 8 km. Hier en daar wel een glad plekje op de weg maar viel mee gelukkig. Wel echt enorm beuken tegen de wind in, dat was echt wel ff zwaar! Toen ik thuis gedouched aan het ontbijt zat kwamen de 1e vlokken naar beneden. Was erg blij dat ik toch op tijd naar buiten was gegaan, ik ben niet zo'n bikkel als jullie hoor met die gladheid
Zaterdag in de sneeuw nog een 10 km gewandeld, dat was wel heel lekker. Dan ben ik toch minder bang dat ik onderuit ga. Wel echt minder indrukwekkende plaatjes dan bij jullie hoor

Gister ben ik weer mee geweest met mijn vriend naar de sportschool en daar op de loopband gelopen (en nog wat andere dingen). Maar ik blijf dat toch ook knap vinden hoor dat jullie naar de sportschool gaan. Zo saai op die band. Ik had geluk dat tegenover op het hockeyveld langlaufers aan het trainen waren in de sneeuw, dan had ik nog wat te zien hihi.
Ik denk niet dat t veel trainen wordt hier deze week met al die sneeuw..