Mijn vriend is meerdere keren in Thailand geweest en ik 1 keer. Ik was er toen niet echt kapot van maar we waren toen net in de periode na de Tsunami en toen konden we niet naar het zuiden reizen.
Gaaf Sure_lee. Krabi en Phuket ben ik een jaar of 10 geleden geweest. Echt schitterend om daar te snorkelen bij diverse excursies.
Lief dat je het vraagt Jojoleine. Ik kom nu in de fase kriebelhoest, gelukkig niet allesoverheersend maar ben er wel klaar mee. Gelukkig niet echt ziek meer maar ook echt nog niet energiek. Wel 50% aan het werk vandaag. Dat gaat wel. De lastige dingen die geen spoed hebben negeer ik gewoon.
Een van de redenen waarom ik hier minder actief was is ook dat mijn vader ziek was en ik was zijn contactpersoon en daar ging nog best wat tijd in zitten en mijn vader is een paar maanden terug overleden. En toen gingen we nog met vakantie en afgelopen zaterdag overleed mijn kat. Dus een beetje veel geweest maar het wandelen hebben we wel gedaan. Op tijdens onze vakantie maar mijn hoofd heeft minder naar foto's gestaan. Tijdens de vakantie natuurlijk wel maar niet gewoon hier. Ik dacht toch even uitleg geven waarom ik eigenlijk ineens soort van foetsie was en ook ineens weer opdook hier.
Jeetje wat een ellende Befunny! Gecondoleerd en veel sterkte!
Hilary
Geplaatst: 14-09-22 19:08
Alsnog gecondoleerd, BeFunny, zowel met je vader als met de kat.
Hier 4.200 stappen. Ik wilde op de terugweg van kantoor naar de auto de lange route nemen, maar ik kreeg een beeldscherm mee voor het thuiswerken. Toch maar de kortste route genomen Op mijn werk doe ik wel altijd m’n best om zoveel mogelijk lopend te doen en zo min mogelijk met de lift. Naar het toilet ga ik ook niet naar de dichtstbijzijnde, maar eentje flink verderop in de gang.
Sterkte BeFunny, heftig inderdaad. Goef om weer wat van je te horen en foto's te zien.
Ik was volgens mijn horloge genoeg hersteld om te gaan hardlopen, dus dat heb ik vanochtend gedaan. Net nog ff wandelend naar de andere kant van het park om hamsters te voeren, totaal toch weer 13.000 stappen.
Ik moet elke keer moeite doen om te zorgen dat Joep niet mee loopt als ik de grote weg oversteek.
Om hamsters te voeren?? Ik zie je nu op je knieën in het park zitten met een wortel in je hand om hamsters te lokken, maar ik denk niet dat dat is wat je bedoelt
MarlindeRooz
Geplaatst: 14-09-22 20:07
Nee haha, mijn hamsters zijn dat! Echt lief dat je mijn hamsters voert terwijl ik in Denemarken zit haha.