Amanda, die kcal zijn er gisteren toch ook weer aan gegaan, als ik zo zie wat voor lekkers en alles we hadden.

Vandaag doe ik een lui dagje, maar moet van mezelf wel nog even Foxyen eigenlijk. Even kijken waar ik m'n moed verstopt heb.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Moi, die omvang meet ik inderdaad niet. Ik merk eigenlijk pas de laatste dagen dat ik denk ok, misschien zit er wel een beetje verschil in. Ik ga gewoon stug door.
Amanda, die kcal zijn er gisteren toch ook weer aan gegaan, als ik zo zie wat voor lekkers en alles we hadden.Nouja, die 1000kcal hebben alweer gescheeld in de ochtend.
Vandaag doe ik een lui dagje, maar moet van mezelf wel nog even Foxyen eigenlijk. Even kijken waar ik m'n moed verstopt heb.
MoniekJ schreef:Lekker Roosch!!
Ik denk dat ik niet op de weegschaal wil staan als ik thuis ben. Heb gewoon nergens opgelet en enorm genoten![]()
Als ik thuis ben maar weer in het normale ritme en hopelijk valt de schade mee.
Amandavd schreef:Hopelijk een fijne vakantie gehad dames, en hopelijk ook heel erg genoten!
Super Roosch, dat was ook wel nodig voor je motivatie niet, ik zou daar zo van balen als die zolang stil stond.
tirzasarah10 dat is soms nog fijner dan de weegschaal! Wat goed!
Tumtummie, wat super!
Musli, zet hem op!
Ugh, hier ongesteld en had gehoopt het morgen pas te worden. Op dag 2 heb ik het altijd erg heftig en laat ik nu net morgen dag 2 hebben en een sessie met mijn PT. Nu twijfel of ik die door laat gaan, heb geen zin om daar bij elke oefening naar het toilet te moeten rennen.
Ik ben ook bang dat ik mijzelf zielig ga voelen en ga lopen vreten.....