Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 12:26

Moi, die omvang meet ik inderdaad niet. Ik merk eigenlijk pas de laatste dagen dat ik denk ok, misschien zit er wel een beetje verschil in. Ik ga gewoon stug door. :j

Amanda, die kcal zijn er gisteren toch ook weer aan gegaan, als ik zo zie wat voor lekkers en alles we hadden. :') Nouja, die 1000kcal hebben alweer gescheeld in de ochtend. :))

Vandaag doe ik een lui dagje, maar moet van mezelf wel nog even Foxyen eigenlijk. Even kijken waar ik m'n moed verstopt heb. :+

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 16:21

Ik mag best wat eten vanavond denk ik.

Afbeelding

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 17:40

gaucho schreef:

[ [url=m/YsXPYB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn jouw benen niet helemaal overleden voor deze dag? :+

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 18:08

tirzasarah10 schreef:
gaucho schreef:

[ [url=m/YsXPYB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn jouw benen niet helemaal overleden voor deze dag? :+

Ik hoor net dat restaurant ook nog 2 kilometer lopen is :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 18:11

Roosch schreef:
Moi, die omvang meet ik inderdaad niet. Ik merk eigenlijk pas de laatste dagen dat ik denk ok, misschien zit er wel een beetje verschil in. Ik ga gewoon stug door. :j

Amanda, die kcal zijn er gisteren toch ook weer aan gegaan, als ik zo zie wat voor lekkers en alles we hadden. :') Nouja, die 1000kcal hebben alweer gescheeld in de ochtend. :))

Vandaag doe ik een lui dagje, maar moet van mezelf wel nog even Foxyen eigenlijk. Even kijken waar ik m'n moed verstopt heb. :+

Hahaha ik moest ook mijn moed zoeken voor ik aan mijn workout begon. :')

@Gaucho, ik ben verbaast dat jij nog leeft, ik was al 3x gestorven onderweg denk ik, ik vind het echt knap!

Hier eigenlijk geen zin om te koken, maar gisteren al friet gehad ( vrijdag = frietdag ) dus toch maar wat koken zo. Voor mij ook een overwinning eigenlijk want voorheen zou ik het gewoon doen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 08:10

Haha wow, gaucho je bent lekker actief geweest!

Hier aan het genieten in Griekenland dus ik let even niet zo op mijn kcal :'). Gister wel hele dag op pad geweest en dus toch wel veel stappen gezet. Vandaag rustig dagje, maar rest van de week alweer volgepland *\o/*
Het is hier dan ook wel echt heel mooi!

Afbeelding
<3

Sharani

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 13:57

Oh wow, genieten Moniek <3 .

Gaucho: na zoveel beweging ook nog 2 km naar het restaurant lopen :wow: . Jij kan even eten wat je maar wil.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 15:17

Wauw Moniek, heel mooi. Veel pkezier nog gewenst!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 22:28

Mooi @Moniek!

Hier, ondanks Corona afgelopen week, toch de Dam tot Damloop kunnen lopen vandaag en nog in een knappe tijd ook *\%/*

Afbeelding

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 06:32

Knap gedaan Musli, hoe voel jij je nog?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 08:27

Ik voel me op zich wel goed. Beetje brak nog (verkouden en vermoeid).. Even rustig aan doen nog.
Gewicht is wel weer mooi wat gedaald, na de afgelopen dagen alleen maar op, op, op. Haha :P

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 09:34

Gewicht is niet naar beneden maar er past een broek weer die van de zomer niet over mijn billetjes kwam. :wow:

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 12:30

Wat een sportieve prestaties zie ik voorbij komen. Gaucho wat knap gedaan zeg, ik had ook al een paar keer neer gegaan denk ik.
Muesli ook knap gedaan. Geen na klachten meer van de Corona?
Rirzasarah10 dat is ook al fijn, als kleding weer past.
Ik ga gestaag verder. Vanmorgen was er weer 0,3 kg af dus langzaam daal ik steeds wat meer in gewicht.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:41

Ik had vanochtend eindelijk weer een daling en onder een bepaald gewicht *\o/* !

Je zou er bijna de moed van verliezen, alles braaf doen maar geen resultaat zien. :')

Hopelijk zet zich dit voort!

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:22

Lekker Roosch!!

Ik denk dat ik niet op de weegschaal wil staan als ik thuis ben. Heb gewoon nergens opgelet en enorm genoten <3
Als ik thuis ben maar weer in het normale ritme en hopelijk valt de schade mee.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:55

Yeah Roosch *\o/*

Genieten is soms ook gewoon ff lekker MoniekJ. Weer in het ritme door :j

Ik probeer langzamerhand weer iets meer op gevoel te doen en calorieën tellen en weegschaal beetje los te gaan laten. Beweging gaat echt prima :D dus iets meer eten mag ook wel. Spring nog niet uit de band dus dat is mooi.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 09:18

MoniekJ schreef:
Lekker Roosch!!

Ik denk dat ik niet op de weegschaal wil staan als ik thuis ben. Heb gewoon nergens opgelet en enorm genoten <3
Als ik thuis ben maar weer in het normale ritme en hopelijk valt de schade mee.

Hier hetzelfde, ben net terug van een weekje vakantie uit de champagnestreek :Y) Eerst een week ritme weer oppakken voor ik mezelf weer ga wegen :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 11:06

Welkom terug van vakantie dames :D
Slim om eventjes te wachten met de weegschaal. Ik herken dat wel. Haha.

Ik heb mezelf vorige week even iets te zielig gevonden.
Dus daar werken we aan deze week :Y) :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 18:37

Hopelijk een fijne vakantie gehad dames, en hopelijk ook heel erg genoten!

Super Roosch, dat was ook wel nodig voor je motivatie niet, ik zou daar zo van balen als die zolang stil stond.

tirzasarah10 dat is soms nog fijner dan de weegschaal! Wat goed! :D

Tumtummie, wat super!

Musli, zet hem op! :D

Ugh, hier ongesteld en had gehoopt het morgen pas te worden. Op dag 2 heb ik het altijd erg heftig en laat ik nu net morgen dag 2 hebben en een sessie met mijn PT. Nu twijfel of ik die door laat gaan, heb geen zin om daar bij elke oefening naar het toilet te moeten rennen.

Ik ben ook bang dat ik mijzelf zielig ga voelen en ga lopen vreten..... :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 19:56

Hahaha, heel herkenbaar helaas @Amandavd. Maar, jij kunt dit :j zorg voor veel gezonde dingen in huis. Lekker veel fruit en (snoep)groenten in huis halen :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:20

Hee allemaal :wave:

Mag ik me melden? In het verleden ben ik drie keer tussen de 25-35 kilo kwijt geraakt, maar helaas is dit er telkens weer bij gekomen (en meer). Ik zou mezelf een ervaren afvaller noemen :+

Op dit moment ben ik veel en veel te zwaar. Hoewel ik mezelf niet lelijk vind, heb ik echt wel ups en downs en vooral wanneer mijn gewicht en conditie me tegen zit kan ik echt wel verdrietig raken. Voor een gezonder leven en lekkerder in mijn vel zitten wil ik graag beter voor mezelf zorgen en afvallen zal daar een gevolg van zijn. Als er de nodige kilo’s af zijn wil ik heel graag weer dingen doen die ik nu al jaren niet doe, kan of durf, zoals paardrijden, mountainbiken, in bepaalde achtbanen, etc.

Met een verleden van afvallen en aankomen en eetstoornis, wil ik voorzichtig zijn met mezelf. Afvallen is dus zeker een doel, maar ik wil vooral liever voor mijn lijf worden. Mijn valkuil is veel te hoge eisen stellen aan mezelf, te weinig eten en als het voelt alsof ik gefaald hebt, stoppen. Ik hoop dat ik hier een steuntje in de rug kan vinden als ik wil stoppen of het even lastig vind.

Calorieën en kilo’s tellen zijn voor mij niet handig. Ik denk dat ik eens in de maand of zoiets op de weegschaal wil staan om het globaal bij te houden. Verder denk ik dat ik een heeeeeel eind kom met gezonder eten zonder calorieën te tellen en vooral meer bewegen. Ik kan echt extreem afvallen, dus een groot gedeelte zal al gaan met lief zijn voor mijn lijf. Mijn ideaalplaatje is intuïtief eten en echt gaan voelen wat ik nodig heb.

Hopelijk is het oké als ik meeschrijf, ondanks dat mijn weg wat anders is dan veel van die van jullie. Ik lees al een maand of twee mee en heb echt bewondering voor jullie positiviteit, prestaties en manier van denken. Mocht iemand nog vragen hebben, hoor ik dat graag :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:41

Wees vooral heel welkom!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:55

Welkom Hhilde, hopelijk kunnen we je steunen en vind je een weg die voor jou werkt. Intuïtief eten lijkt me een mooie manier.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:58

Welkom Hhilde, klinkt alsof je jezelf en je valkuilen al erg goed kent +:)+ Ik hoop dat we je tot steun kunnen bij het vinden van de juiste weg voor jezelf.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:10

Amandavd schreef:
Hopelijk een fijne vakantie gehad dames, en hopelijk ook heel erg genoten!

Super Roosch, dat was ook wel nodig voor je motivatie niet, ik zou daar zo van balen als die zolang stil stond.

tirzasarah10 dat is soms nog fijner dan de weegschaal! Wat goed! :D

Tumtummie, wat super!

Musli, zet hem op! :D

Ugh, hier ongesteld en had gehoopt het morgen pas te worden. Op dag 2 heb ik het altijd erg heftig en laat ik nu net morgen dag 2 hebben en een sessie met mijn PT. Nu twijfel of ik die door laat gaan, heb geen zin om daar bij elke oefening naar het toilet te moeten rennen.

Ik ben ook bang dat ik mijzelf zielig ga voelen en ga lopen vreten..... :+

Ja die motivatie had ik heel erg hard nodig ! :j

De moed zinkt je in de schoenen als je alles goed doet en er gaat niets af. Had het er met de sportschoolmeneer ook over. Morgen is m'n "officiële " weegmoment (tov vorige week) dus dan kan ik er echt wat nuttigs over zeggen.

Oh ellende dat ongesteld zijn! Ik sla deze keer even over, teveel dingen gaande nu en kan het niet gebruiken deze maand, maar ik snap je helemaal!

Hou jezelf een beloning voor als je morgen wel gaat. Niet iets te eten maar ehh.. ja waar beloon ik mezelf mee. Een reisje Lapland, een paar nieuwe boeken, een nieuwe deken.. laten we het erop houden dat mijn bankrekening samen met mij afvalt. :')