Top dat je nog iets gevonden hebt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Christina schreef:Ik kom even tussendoor fietsen.. hoe vind je een goede nagelsalon/styliste?
Ik heb voor het eerst semi permanente nagels laten zetten op vakantie. Ik dacht alles goed uitgezocht te hebben: gekeken naar een hoge reviewscore op google (wordt daar heel actief gebruikt) en legit ogende (recente) reviews, uitgezocht hoe je semi permanent verwijderd (wat ik vond was gewoon weken in warm water en evt met olie verwijderen), bij het maken van de afspraak voor de zekerheid nog eens gevraagd wat zij precies doen (semi permanent) maar toen ik tijdens het zetten met hun checkte of het klopt wat ik had gevonden voor het verwijderen, zeiden ze nee dat moet echt bij een salon (ondanks dat ze intussen wisten dat ik op vakantie was en dus sws niet bij hun terug zou komen). Nu weet ik dus niet wat ik moet geloven en wil ik voor de zekerheid alvast een goede salon thuis zoeken.
Voor CND Shellac heb je bijvoorbeeld via de officiele website een zoeker voor gecertificeerde salons. Is dat er misschien ook voor (semi) permanente nagels? Er zit o.a. iets van Luna rubber base op en ik dacht dat ik Kodi op het potje zag staan toen ze de top coat aanbracht, maar ik kan van Luna geen directe website vinden, van Kodi twee sites maar dat is echt alleen verkoop. Nu zegt zo'n certificatie vast ook niet alles (bij CND is dat volgens mij ook alleen om enigszins zeker te weten dat je niet bij een salon zit die er stiekem wat anders op smeert), alleen in Nederland wordt google niet zo actief gebruikt voor reviews volgens mij, maar wat dan wel. Is treatwell of nagelstudios .nl ok of zijn er betere websites?
Britt schreef:En waar vind ik dan die reviews? Ik vind google hier niet actief genoeg voor een goed oordeel, ik heb dat treatwell en nagelstudios intussen bekeken, maar daar staan ook maar weinig reviews op en beide tonen zaken of zzp-ers die niet meer bestaan, geen nagels meer doen of slechts verkoper zijn.Een goede stylist vinden doe je dus meer door idd reviews te lezen enz. En door foto’s van hun werk te beoordelen op IG etc