Dilan93 schreef:Frummels, 1 kg per maand is heel netjes toch?
Jawel hoor! Ik ben gewoon ongeduldig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Dilan93 schreef:Frummels, 1 kg per maand is heel netjes toch?
Jawel hoor! Ik ben gewoon ongeduldig.maar t ligt aan mezelf hoor, dat het op dit tempo gaat. Ik wil er niet teveel voor laten namelijk, haha. Keuzes keuzes.
Vera96 schreef:@Dreamy, jij zal met een goed gevoel de zomer ingaan, knap!
@Imandra, omdat ik een keer nuchter op stap ben geweest en dat gewoon 3 keer niks was. Je zit toch in een hele ander sfeer. En keuzes maken heb je helemaal gelijk in, kan me daarom ook oprecht niet herinneren wanneer ik voor het laatst op stap ben geweest. Maar als student is stappen, terrassen en uiteten zegmaar wel een groot deel van mijn sociale leven. Ik laat het allemaal wel, maar neemt niet weg dat ik het jammer vind natuurlijk. Vooral als het dan voelt alsof je het voor niks doet.
Maar vanmorgen nog een keer gewogen, en gister vocht oid denk ik. Er is iig weer een halve kilo af. Blij mee! En vandaag de bruiloft van mijn zus, dus geen lijstje voor mij vandaag haha.
Vera96 schreef:Ja dat klopt, maar bij het stappen helaas niet. En terrassen zijn vaak ook wijntjes, maar tegenwoordig zit ik al braaf aan mn spa rood. Ik doe het allemaal wel, maar betekent niet dat ik er soms niet van baal.
__Sannne schreef:Vera, stap anders over op wodka met een zero variant frisdrank (of bijvoorbeeld crystal clear). Lang niet zoveel kcal als wijn of bier! Hier ook student, en op het terrasje ga ik meestal aan de cola zero (niet light, daar zit alsnog best veel suiker in) en af en toe een cidertje. Veel liever voor de portemonnee ook
Eulogy schreef:__Sannne schreef:Vera, stap anders over op wodka met een zero variant frisdrank (of bijvoorbeeld crystal clear). Lang niet zoveel kcal als wijn of bier! Hier ook student, en op het terrasje ga ik meestal aan de cola zero (niet light, daar zit alsnog best veel suiker in) en af en toe een cidertje. Veel liever voor de portemonnee ook
Huh in light zitten geen calorieen toch?
Eulogy schreef:__Sannne schreef:Vera, stap anders over op wodka met een zero variant frisdrank (of bijvoorbeeld crystal clear). Lang niet zoveel kcal als wijn of bier! Hier ook student, en op het terrasje ga ik meestal aan de cola zero (niet light, daar zit alsnog best veel suiker in) en af en toe een cidertje. Veel liever voor de portemonnee ook
Huh in light zitten geen calorieen toch?