Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marjoow schreef:En daar is de moederbrigade weer. Blijkbaar moet je het maar normaal vinden dat kinderen de hele vliegreis krijsen en door het gangpad rennen en niet opgevoed worden of in toom gehouden worden.
https://www.facebook.com/rtlnieuws/post ... &ref=notif
Hypericum schreef:Was gisteren op afstand getuige van een kinderfeest.
Leeftijd van de kinderen was zo tussen de 10-12 jaar, wellicht een aantal nog jonger.
Afgezien van het feit dat de muziek echt knetterhard stond en er een mededeling kwam dat er 'nu écht niet meer met eten gegooid' mocht worden, verbaasde het mij ook ten zeerste dat die kinderen allemaal luidkeels liedjes over bitches, spliffs, jointjes, en wine pon di cocky mee konden zingen.![]()
![]()
Echt, time changes.
oomens schreef:Hypericum schreef:Was gisteren op afstand getuige van een kinderfeest.
Leeftijd van de kinderen was zo tussen de 10-12 jaar, wellicht een aantal nog jonger.
Afgezien van het feit dat de muziek echt knetterhard stond en er een mededeling kwam dat er 'nu écht niet meer met eten gegooid' mocht worden, verbaasde het mij ook ten zeerste dat die kinderen allemaal luidkeels liedjes over bitches, spliffs, jointjes, en wine pon di cocky mee konden zingen.![]()
![]()
Echt, time changes.
Ik zeg alleen maar: "Sex on the beach", van T-Spoon, of "Boom, boom, boom, boom" van de Vengaboys.
Waarschijnlijk werd toen hetzelfde gezegd over degenen die eind jaren '90 luidkeels meezongen op kinderfeestjes.
Mars schreef:Kinderen in vliegtuig: prima. Dat ze eens huilen en geluid maken: hoort erbij. Maar laten krijsen, rennen, mensen ergeren of krijssessies van 6 uur: meh.
RoosG schreef:Ik kan het niet eens lezen, wat onwijs frusterend dat mensen zo over hun prinsjes en prinsesje denken. Las ook iemand die zei 'Het is best onbeschoft om in een vliegtuig te gaan als je weet dat je kind daarvan overstuur raakt' Ben het daar wel mee eens, niet zo zeer voor de andere mensen maar ook voor het kind.
Citaat:Iedereen maakt vast de keuze waar hij/zij zich prettig bij voelt.
Mijn kind krijst ook in de auto.. dus ben ik met 2/3 uur vliegen al dan niet sneller op plaats van bestemming dan met de auto.
Ik heb als kind ook gecampeerd en vond het fantastich ja. Maar toen waren de zomers toch wel vaak heel goed in NL.
Wij gaan nu nog buiten het hoogseizoen met onze dochter omdat ze nog niet naar school gaat. En voor wat meer mooi-weer-garantie kiezen wij nu voor vakanties op max 3uur vliegen
En met kort transfer.