Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ierr schreef:Ik gebruikte voor mijn wimpers de ; GrandeBrow Wenkbrauwserum, maar zie de prijzen nu, vraag me af wat ik er toen voor had betaald. Het werkt wel echt super goed.
Als je nog mooie glitters zoekt; Patrick Ta, heeft echt héle mooie, Bobbie brown ook, gebruik ik veel voor mijn bruiden. Blijven de hele dag & avond zitten.![]()
Kwa foundation gebruik ik altijd CT, alleen mijn meest favoriete de light wonder zijn er helaas allemaal uit, nu Laura Mercier gehaald, echt super natuurlijk en mooi. Aanrader, voor mensen met een moeilijke huid, wel wat duurder, maar je hebt maar een heel klein beetje nodig. Nooit klachten gehad over deze 2 foundations van mensen die dan in de salon komen, en zeggen dat ze tegen veel producten niet kunnen.
Aight schreef:ierr schreef:Ik gebruikte voor mijn wimpers de ; GrandeBrow Wenkbrauwserum, maar zie de prijzen nu, vraag me af wat ik er toen voor had betaald. Het werkt wel echt super goed.
Als je nog mooie glitters zoekt; Patrick Ta, heeft echt héle mooie, Bobbie brown ook, gebruik ik veel voor mijn bruiden. Blijven de hele dag & avond zitten.![]()
Kwa foundation gebruik ik altijd CT, alleen mijn meest favoriete de light wonder zijn er helaas allemaal uit, nu Laura Mercier gehaald, echt super natuurlijk en mooi. Aanrader, voor mensen met een moeilijke huid, wel wat duurder, maar je hebt maar een heel klein beetje nodig. Nooit klachten gehad over deze 2 foundations van mensen die dan in de salon komen, en zeggen dat ze tegen veel producten niet kunnen.
Hoe zit die foundation voor mensen met vlekjes en puistjes? Ik zoek een foundation die camoufleert maar niet zwaar is en ook heel licht uit te smeren. Periodes in de maand dat ik meer coverage wil en periodes dat ik heel weinig nodig heb
Aight schreef:Dankje allebei! Ik heb nu clinique anti-blemish waar ik redelijk tevreden over ben. Maar die vind ik wat vettig blijven op mijn huid
purny schreef:Ik gooi er even een vraag in, jullie kunnen mij vast wel helpen.
Ik wil beginnen met een oogschaduw en een mascara. Deze heb ik al in huis.
Maar wat doe je op je gezicht voordat je de make up opbrengt? Welke doekjes gebruik je om je gezicht te reinigen?
purny schreef:F_Orumster schreef:Hema heeft fijne wasbare make up verwijder doekjes.
De make-up verwijder doekjes heb ik, het gaat me om het reinigen van mijn gezicht voor ik mij ga trachten op te maken![]()
Nooit van mijn leven op gemaakt, maar voor de 2.0 versie van mij wil ik het gaan proberen.
purny schreef:F_Orumster schreef:Hema heeft fijne wasbare make up verwijder doekjes.
De make-up verwijder doekjes heb ik, het gaat me om het reinigen van mijn gezicht voor ik mij ga trachten op te maken![]()
Nooit van mijn leven op gemaakt, maar voor de 2.0 versie van mij wil ik het gaan proberen.
Amandavd schreef:Peelie schreef:Ik gebruik geen doekjes.
Zelf gebruik ik een cleanser van the ordinary en daarna moisturizer en zonnebrand. Daarna pas doe ik mijn makeup op.
Welke zonnebrand gebruik jij? En die doe je op voor je primer gebruikt?
_Lois_ schreef:Toch jammer dat je er weinig aan kan doen![]()
Voor fillers vind ik mezelf nog te jong![]()
Ik ben ook wel afgevallen, niet bizar veel maar misschien dat het meespeelt.
Ik ga kijken of ik wat kan veranderen in m’n skincare, omdat het zonder make-up ook al gewoon zichtbaar is.
Ik ben nooit mega consistent geweest en heb een redelijk simpele routine nu.
Kijken of ik meer kan hydrateren en ik las dat retinol ook goed is.
Weten jullie een fijne voor een wat drogere huid?