Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Nee, die laat je gewoon van het kwastje afvallen. Niet al te letterlijk, anders worden ze plat. Je tikt met de kwast tegen de tip aan en dan krijg je de ene keer een grote druppel en de andere keer een kleinere.
De Keith Haring poppetjes heb ik geprobeerd na te maken van een poster die hier in huis hangt. Daar heb ik op een bepaald punt zelfs met een satéprikker lopen priegelen.
Cinnepin schreef:hihihi wat cool! En doe je die druppels ook met de dotting tool dan?
Cinnepin schreef:Shenavallie schreef:Nee, die laat je gewoon van het kwastje afvallen. Niet al te letterlijk, anders worden ze plat. Je tikt met de kwast tegen de tip aan en dan krijg je de ene keer een grote druppel en de andere keer een kleinere.
De Keith Haring poppetjes heb ik geprobeerd na te maken van een poster die hier in huis hangt. Daar heb ik op een bepaald punt zelfs met een satéprikker lopen priegelen.
Aan die poppetjes begin ik niet....dat wordt niks WAHHAH
Druppels ga ik vd week ook eens proberen..en dan hard je het uit en lak je hem dan ook weer af met topcoat? Of eerst de kleur aflakken en dan de druppels?
kusvoorjou schreef:Mooi zeg die nail art! Echt een vaste hand... dat zou bij mij een en al geklieder worden.... ik twijfelde wat ik vanavond zou maken... wou neutraal maar niet te.... pink gellac charming nude met stempel en diva gold op ring [ [url=m/9GRWUS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:Wel een hele mooi kleur, Frummels! Jammer dat de kleur niet werkt zoals je wilt. Zou een andere kleur als onderlaag misschien kunnen helpen? Dat je een andere roze kleur neemt en daaroverheen deze.