Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kel2004 schreef:
ElineS schreef:Ik moest gisteren bijna overgeven na het sporten, omdat ik dus eten gepropt had. Dat lijkt me ook niet bepaald goed, dat proppen. Vandaag alweer ietwat minder gegeten. Ga het maar even rustig opbouwen en langzaam aan steeds meer. Maar in één keer lijkt me niet heel goed.
Doubtless schreef:Iemand tips om een kortere workout wat intensiever te maken? (Naast de shred dus)
ElineS schreef:Ik moest gisteren bijna overgeven na het sporten, omdat ik dus eten gepropt had. Dat lijkt me ook niet bepaald goed, dat proppen. Vandaag alweer ietwat minder gegeten. Ga het maar even rustig opbouwen en langzaam aan steeds meer. Maar in één keer lijkt me niet heel goed.
Anoniem schreef:Doubtless schreef:Iemand tips om een kortere workout wat intensiever te maken? (Naast de shred dus)
Ik ben na de shred doorgegaan met de Nike Training Club app (gratis). Super veel opties voor workouts (15 of 30 minuten) met heldere uitleg. Ik doe nu dagelijks de 15 min core cruncher - behoorlijk zwaar in vergelijking met de shred!
Negerzoen schreef:Dank je voor je reactie! Meer eten is het probleem niethaha. Alleen vraag ik me af of ik dan niet over de dag verspreid energie/kcalorieën over hou die mijn lichaam dan gaat opslaan als vet. Vandaar mijn vraag! Maar jij denkt dat het gewoon moet kunnen om verspreid over de dag meer te eten? Op school zit ik veel dus verbrand ik vrij weinig.