[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 16:53

Een vrouwelijke buddha (alleen het hoofd) met een lotusbloem eronder. Op de binnenkant arm komt waarschijnlijk iets met de borobodur temple en/of rozen. Zijn we nog niet over uit..

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 16:53

Slina schreef:
Ik ga wel even Left Hand & L'Extremiste mailen of zij over ooievaarsbeten heen tatoeëren.

Ik weet niet hoe groot je ooievaarsbeet is, maar het is natuurlijk littekenweefsel. Naar mijn weten is littekenweefsel niet goed tatoeerbaar.. Maar je kan altijd vragen! :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:00

Mijn ontwerp:
Afbeelding
Afbeelding
@work:
Afbeelding
Het resultaat:
Afbeelding

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:10

xNathaliee schreef:
Een vrouwelijke buddha (alleen het hoofd) met een lotusbloem eronder. Op de binnenkant arm komt waarschijnlijk iets met de borobodur temple en/of rozen. Zijn we nog niet over uit..

Gaaf idee! Alleen in boeddhistische landen is het afbeelden van alleen het hoofd van buddha oneerbiedig, dat zie je eigenlijk alleen hier in europa als versiering. Als je dat niet erg vind gewoon doen hoor!:)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:15

nardxash schreef:
Ik bedoel dat ik de naam en dan achter de naam een teken wil zetten als een betekenis als een roos bv. en dat is bij mijn een vlam zou dat kunnen

Je bent nog steeds onduidelijk, maar als ik het goed begrijp wil je de naam van je kat met vuur erachter of er omheen achter?
Dat is wel mogelijk. Met dit idee kun je gewoon naar een shop gaan, wel iets duidelijker uitleggen daar als dat je hier doet anders komt het niet goed.
https://www.google.nl/search?q=name+wit ... o&tbm=isch

nardxash

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:16

Ja dat bedoel ik zal ik zeker doen heb zou het mogelijk zijn om dit ook in je pols te laten zetten

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:18

Ja hoor.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:18

Oké bedankt

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:35

Poess91 schreef:
Joolien schreef:
Je kunt t altijd proberen, gewoon zegge ndat je uit NL komt :P

Dat is waar! Ik ga het gewoon doen, al zou ik niet weten wat ik van hem wil.
Maar eigenlijk is toch alles tof wat hij doet :').
Even kijken in welke taal ik 'm eens wat zal sturen dan.

Adam spreekt redelijk engels, je kunt 't idd altijd proberen.
En lukt het niet, Ondrash zit in Znojmo. Vanauit Krakau is dat zelfs minder ver rijden dan Praag.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:44

Nu weet ik nog niet naar welke tattooshop ik moet gaan, haha :P
Toch maar naar Tattoo Ben bij mij om de hoek?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:47

Reusje0504 schreef:
xNathaliee schreef:

Gaaf idee! Alleen in boeddhistische landen is het afbeelden van alleen het hoofd van buddha oneerbiedig, dat zie je eigenlijk alleen hier in europa als versiering. Als je dat niet erg vind gewoon doen hoor!:)

Oh echt? Wow dan lopen er erg veel oneerbiedige mensen :=
Zolang het maar geen 'kwaad' kan, anders wil ik er nog wel even over nadenken. Eventueel een schouder eronder? Of moet dan een heel lichaam worden afgebeeld?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:23

Francis schreef:
Adam spreekt redelijk engels, je kunt 't idd altijd proberen.
En lukt het niet, Ondrash zit in Znojmo. Vanauit Krakau is dat zelfs minder ver rijden dan Praag.

Thnx!! Is eventueel ook nog wel te doen ja. Ga namelijk van Krakau nog even door naar Slowakije, en dan naar Tjechië. Dus eigenlijk alle gave shops die op die 'weg' zitten zijn welkom

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:00

Slina schreef:
Nu weet ik nog niet naar welke tattooshop ik moet gaan, haha :P
Toch maar naar Tattoo Ben bij mij om de hoek?

Ik zeg doen!

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:40

Wat leuk Sall, is netjes gezet ook voor zover ik kan zien! Jonge knul nog, zit er stoer bij op de foto :D

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:42

Sall, ik vind het ontwerp een beetje standaard maar hij is wel mooi gezet! :j Zie ik nu goed dat hij niet over de moedervlek is heen gegaan? Mag dat niet? Anders kan ik een hele kleine tattoo uitkiezen. :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:50

Zo'n werkkamer als hierboven vind ik nou helemaal niks :')
Als ik niet kan liggen, val ik flauw

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:53

Yv_ schreef:
Hoi meiden,
Ik heb eea geprobeerd terug te lezen, maar 427 blz zijn er echt heeeeeel veel :').

Ik heb eindelijk- na 12 jaar niet durven (!)- een afspraak gemaakt en dit is 16 juli.
Maarrrrr nu ga ik 3 dagen erna naar de zwarte cross...
Zeker niet zo heel handig? Vriendinnetje gaat me insmeren (plek waar die komt kan ik zelf niet zo heel goed bij), dus dat zit wel goed, maak me meer zorgen over hygiene. Anders moet ik afspraak verzetten, maar dan wordt het dus pas december 2014. En dat is ook wel weer héél lang wachten...
Hoelang moet die folie erom blijven (ja, ben maagd met tats dus weet t echt helemaal niet) en gewoon een shirt aan zou op zich niet heel anders zijn dan normaal toch?

Edit: Had me vergist, zc is 1,5 week later dan tattoo. Moet kunnen toch? Als ik niet in de modder ga rollen :')?

Weet niet welke plek je neemt maar je moet op een aantal factoren letten zoals de zon, je mag echt even (minimaal) 2 weken officieel gezien 6 weken niet in de zon dus weet je zeker dat met de ZC je tattoo bedekt is? dan doen, tenzij het voet is, die zou ik persoonlijk ook rustig laten genezen.

Die van vincent is gaaf jolien!

mijn voet geneest echt k*t, mijn andere voet laat ik echt doen rond april/mei zodat ik ballerina's aankan.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:58

Mag ik ook even binnen komen stuiteren? Ik hoorde vandaag van mn moeder dat ik voor mijn 30ste verjaardag de tatoeage van mijn vader en moeder krijg die ik al 2 jaar wil *\o/* *\o/* *\o/*

Ze wilden een blijvend cadeau geven, nou veel meer blijvend dan dit wordt het niet ;) :D

Heb zelf de afgelopen jaren de stap nog niet gezet omdat ik het geld altijd wel ergens beter kon gebruiken. Uiteindelijk wel over de jaren heen tig voorbeeldjes via internet verzameld die ik nu naar de tatoeageshop gemaild heb met de vraag of ze er een mooi ontwerp van kunnen maken.

Ik heb al 2 tatoeages, 1 op mijn rug en 1 op mijn rechtervoet. Deze nieuwe wil ik op mijn linker bovenarm, de binnenkant en dan meer richting elleboog dan richting oksel.

8 jaar geleden heb ik mijn tweede tatoeage laten zetten en nu bijna 30 en zit als een klein kind blij te wezen en kan haast niet wachten tot ik mail terug heb van de tatoeageshop! *\o/* :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:59

naomi_g1998 schreef:
Sall, ik vind het ontwerp een beetje standaard maar hij is wel mooi gezet! :j Zie ik nu goed dat hij niet over de moedervlek is heen gegaan? Mag dat niet? Anders kan ik een hele kleine tattoo uitkiezen. :=

Bij mij is er ook langs getatoeëerd.

Kan heel schadelijk zijn bij (kwaadaardige) moedervlekken, als er overheen wordt getatoeëerd.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:02

Thanks!
Het is naar de wensen vd oudste gemaakt.
Hij wilde echt een beetje 'old school'

De tatoeëerder heeft volgens mij echt die moedervlek overgeslagen
Hij heeft daar ook iets over gezegd tegen mijn oudste

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:03

Thanks Kel. Dat van de zon had ze idd gezegd toen ik erheen ging om mn ding af te geven wat zij uit gaan tekenen, maar toen was ik heel die ZC vergeten. Hij komt op mn rug, de precieze plaats weet ik nog niet, is afhankelijk va de grootte. Zoals dat ik dénk dat-ie gaat worden, komt ie bedekt onder een shirtje. Als-ie kleiner uitvalt, wil ik 'm meer naar boven (met dus kan dat je 'm met een spaghetti-topje dus ziet), maar dan kan ik daar wel rekening mee houden met kleding meenemen natuurlijk.

Heb je tat op je voet laten zetten?

Oh, gaaf cadeau Crusli!

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:05

Ja gaaf he @Yv! Was ook helemaal verrast, mijn ouders zijn helemaal niet van de tattoo's, maar weten dat ik dit al lang wil en zo kwamen ze erop.

Zit nu nog te twijfelen tussen Dragontattoo in Eindhoven en L'extremiste in Arnhem. Heb beide maar gemaild en dan zien we wel weer verder :)

Sall

licorne schreef:
Wat leuk Sall, is netjes gezet ook voor zover ik kan zien! Jonge knul nog, zit er stoer bij op de foto :D

Hij is 19 dec 18 geworden en heeft het al jaaaaaren over deze tattoo :D
En hij wilde persé dat ik het ontwerp maakte
Hij vond het zetten onwijs meevallen en zit nu al te denken over de volgende := :+

Spelt

Zo ik heb het overleefd vandaag :') Jeetje er zaten heel wat scherpe randjes aan! Het is mijn eerste tattoo dus wist eigenlijk ook niet wat ik ervan moest verwachten.
Mijn moeder heeft wel al meerdere tattoo's en ze zei dat deze toch wel echt het pijnlijkste van allemaal was. Mooi dus want dan kunnen de volgende tattoo's alleen maar meevallen :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:07

Hahaha, mijn vader ook niet. Sterker nog, hij heeft er echt een takke-hekel aan.
Ga het hem dus ook maar niet vertellen, hij ziet het vanzelf wel een keer en dan heb ik die week ruzie er wel voor over. Het was vroeger altijd "zolang je onder mijn dak woont" maar daar woon ik al een poosje niet meer. Vorig jaar even gepeild, toen sloeg-ie straal achterover met de woorden "zolang ik leef".
ja, tis goed met hem :') _O-.
Moeder vind het wel heel erg leuk, die gaat misschien zelfs mee :D.

Foto Appelsappie :D ?