Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Een vrouwelijke buddha (alleen het hoofd) met een lotusbloem eronder. Op de binnenkant arm komt waarschijnlijk iets met de borobodur temple en/of rozen. Zijn we nog niet over uit..
nardxash schreef:Ik bedoel dat ik de naam en dan achter de naam een teken wil zetten als een betekenis als een roos bv. en dat is bij mijn een vlam zou dat kunnen
Poess91 schreef:Joolien schreef:Je kunt t altijd proberen, gewoon zegge ndat je uit NL komt
Dat is waar! Ik ga het gewoon doen, al zou ik niet weten wat ik van hem wil.
Maar eigenlijk is toch alles tof wat hij doet.
Even kijken in welke taal ik 'm eens wat zal sturen dan.
Reusje0504 schreef:xNathaliee schreef:Een vrouwelijke buddha (alleen het hoofd) met een lotusbloem eronder. Op de binnenkant arm komt waarschijnlijk iets met de borobodur temple en/of rozen. Zijn we nog niet over uit..
Gaaf idee! Alleen in boeddhistische landen is het afbeelden van alleen het hoofd van buddha oneerbiedig, dat zie je eigenlijk alleen hier in europa als versiering. Als je dat niet erg vind gewoon doen hoor!:)
Francis schreef:Adam spreekt redelijk engels, je kunt 't idd altijd proberen.
En lukt het niet, Ondrash zit in Znojmo. Vanauit Krakau is dat zelfs minder ver rijden dan Praag.
Yv_ schreef:Hoi meiden,
Ik heb eea geprobeerd terug te lezen, maar 427 blz zijn er echt heeeeeel veel.
Ik heb eindelijk- na 12 jaar niet durven (!)- een afspraak gemaakt en dit is 16 juli.
Maarrrrr nu ga ik 3 dagen erna naar de zwarte cross...
Zeker niet zo heel handig? Vriendinnetje gaat me insmeren (plek waar die komt kan ik zelf niet zo heel goed bij), dus dat zit wel goed, maak me meer zorgen over hygiene. Anders moet ik afspraak verzetten, maar dan wordt het dus pas december 2014. En dat is ook wel weer héél lang wachten...
Hoelang moet die folie erom blijven (ja, ben maagd met tats dus weet t echt helemaal niet) en gewoon een shirt aan zou op zich niet heel anders zijn dan normaal toch?
Edit: Had me vergist, zc is 1,5 week later dan tattoo. Moet kunnen toch? Als ik niet in de modder ga rollen?
naomi_g1998 schreef:Sall, ik vind het ontwerp een beetje standaard maar hij is wel mooi gezet!Zie ik nu goed dat hij niet over de moedervlek is heen gegaan? Mag dat niet? Anders kan ik een hele kleine tattoo uitkiezen.
licorne schreef:Wat leuk Sall, is netjes gezet ook voor zover ik kan zien! Jonge knul nog, zit er stoer bij op de foto