Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_FD schreef:Heeft iemand ervaring met van rood geverfd haar naar zilver ? En naar welke kapsalon zou ik het beste kunnen? In de omgeving van Almere lelystad
 Rood is echt heel hardnekkig en vooral als je naar zo'n koele kleur wil moet je denk ik met serieuze bleek aan de slag.
 Rood is echt heel hardnekkig en vooral als je naar zo'n koele kleur wil moet je denk ik met serieuze bleek aan de slag.                                                         
Bizzybijtje schreef:Gaaf! Welke verf heb je gebruikt?
 , heb schwarzkopf palette mouse color gebruikt in de kleur violet (bij de action gekocht, dus wel lekker goedkoop) Is wel een stuk donkerder geworden als op de verpakking
, heb schwarzkopf palette mouse color gebruikt in de kleur violet (bij de action gekocht, dus wel lekker goedkoop) Is wel een stuk donkerder geworden als op de verpakking  , maar eigenlijk vind ik het wel leuk zo.
 , maar eigenlijk vind ik het wel leuk zo.  . Gelukkig had ik nog wel heel veel inhoud in het bekertje zitten.
 . Gelukkig had ik nog wel heel veel inhoud in het bekertje zitten. 
_FD schreef:Heeft iemand ervaring met van rood geverfd haar naar zilver ? En naar welke kapsalon zou ik het beste kunnen? In de omgeving van Almere lelystad
Drunksheep schreef:_FD schreef:Heeft iemand ervaring met van rood geverfd haar naar zilver ? En naar welke kapsalon zou ik het beste kunnen? In de omgeving van Almere lelystad
Zoek even mijn posts op, inclusief foto's

Citaat:Dat Sue het gebruik van social media goed onder de knie heeft, betekent hoogstens dat ze sneller volgeboekt is, niet dat ze meer mag rekenen (of meer skills heeft dan een ander).

PB gerust als je denkt dat ik alsnog verkeerd heb gereageerd!
 PB gerust als je denkt dat ik alsnog verkeerd heb gereageerd!                                                          Maar bijna iedereen die over hun bezoek daar heeft geschreven vermeldt er de prijs niet bij. En ondanks dat ze een prijslijst hadden weet ik dat ze met veel technieken door elkaar werken dus dat die lijst nog niet zoveel wilde zeggen. Nu denk ik dat ik toch maar even pas, want 250 vind ik wel erg bont.
  Maar bijna iedereen die over hun bezoek daar heeft geschreven vermeldt er de prijs niet bij. En ondanks dat ze een prijslijst hadden weet ik dat ze met veel technieken door elkaar werken dus dat die lijst nog niet zoveel wilde zeggen. Nu denk ik dat ik toch maar even pas, want 250 vind ik wel erg bont.  
  Sindsdien toch nogal een beetje kappersvrees.
 Sindsdien toch nogal een beetje kappersvrees.