[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:54

M'n wenkbrauwen zijn van zichzelf al donker.
Afbeelding

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:27

Niet de tweede doen, maar inderdaad gaan voor roze/paars! Lijkt me erg gaaf!
De tweede die je liet zien kan een beetje goedkoop overkomen denk ik (hoeft natuurlijk niet als het goed is gedaan, maar ik denk dat de andere mooier is!)

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:58

Heb gisteren ook eindelijk weer eens m'n haar geverfd. Donkerpaars deze keer. Heb geen duidelijke foto van de voorkant, dus dan maar van de zijkant 8-) .
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 14:49

Gaaf! Welke verf heb je gebruikt?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 16:04

Wie heeft er ervaring met Yes! kapsalons.
Of zijn die gewoon te vergelijken met brainwash?
Ze zijn aardig goedkoop, maar krijg je ook kwaliteit?

_FD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 16:25

Heeft iemand ervaring met van rood geverfd haar naar zilver ? En naar welke kapsalon zou ik het beste kunnen? In de omgeving van Almere lelystad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 17:15

_FD schreef:
Heeft iemand ervaring met van rood geverfd haar naar zilver ? En naar welke kapsalon zou ik het beste kunnen? In de omgeving van Almere lelystad

Denk dat dat niet zal lukken zonder je haar helemaal naar de mallemoer te helpen. :n Rood is echt heel hardnekkig en vooral als je naar zo'n koele kleur wil moet je denk ik met serieuze bleek aan de slag.

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 19:44

Bizzybijtje schreef:
Gaaf! Welke verf heb je gebruikt?

Thanks :D, heb schwarzkopf palette mouse color gebruikt in de kleur violet (bij de action gekocht, dus wel lekker goedkoop) Is wel een stuk donkerder geworden als op de verpakking :+ , maar eigenlijk vind ik het wel leuk zo.
Wel was de badkamer na het verven echt een ramp. Het is een soort milkshake beker waar je alles bij moet doen en dan moet schudden. Alleen toen ik probeerde de deksel eraf te halen vloog hij de hele badkamer door :') . Gelukkig had ik nog wel heel veel inhoud in het bekertje zitten.
Ben na afloop ruim een uur of zo bezig geweest om de hele badkamer weer schoon te krijgen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 20:20

_FD schreef:

Zoek even mijn posts op, inclusief foto's :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 20:23

_FD schreef:

Ik wel van donkerbruin met rode gloed naar koel donkerblond, tenminste daar ben ik mee bezig. Heb eerst heel veel superdunne highlights door hele haar laten zetten en daarna heeft ze askleurige spoeling overheen gedaan en dit gaan we over een maand herhalen maar is nu al echt groot verschil!

_FD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 20:44

Drunksheep schreef:
_FD schreef:

Zoek even mijn posts op, inclusief foto's :)

Oh wow!! Dat is erg mooi geworden. Je bent bij salon b geweest toch ? En welke ben je dan geweest ? En mag ik vragen hoeveel je kwijt was :o

Heb trouwens nog wel een foto van afgelopen week. Daar zie je hoe mijn haar er nu uitziet
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:10

Ik ben bij Salon B in Amsterdam geweest en ik kan je vertellen dat het erg duur is :=

Mijn eerste behandeling was ontkleuren en tonen inclusief Olaplex en knippen. Dat was rond de 250 euro, en de tweede zelfde behandeling zonder knippen rond de 200... Echt niet goed voor je portemonnee dus.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:15

Dan is die in Hilversum goedkoper, was met ontkleuren, 2x spoeling, olaplex (inclusief de nabehandeling) en knippen 200 euro kwijt.
Was vorige keer bij mijn eigen kapper 250 euro kwijt :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:18

Misschien ligt het aan de hoeveelheid verf? Daarbij hebben de kappers ook hun eigen verschillende tarieven. Ik neem aan dat Sue om haar bekendheid en skills meer kan rekenen.

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:43

Dat zal inderdaad aan de gebruikte technieken en materialen liggen. Jullie zullen niet exact hetzelfde kapsel hebben neem ik aan.
Dat Sue het gebruik van social media goed onder de knie heeft, betekent hoogstens dat ze sneller volgeboekt is, niet dat ze meer mag rekenen (of meer skills heeft dan een ander). Zo werkt het concept daar ook niet.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:46

Wauw wat een prijzen.. Als je geduld hebt kun je het dan beter door middel van highlights laten doen. Ik was de eerste keer €47,50 kwijt en de volgende keer weer rond die prijs en dan is het klaar.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:47

Hooo nu verdraai je m'n woorden Tenshi, ik zeg dat ze bekend is en veel skills heeft. Het is een vrij normaal concept dat kappers met meer skills en opleiding ook meer rekenen voor hun behandelingen :) de prijzen voor knippen kunnen ook echt verschillen bij Salon B.

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:02

Ik verdraai niks hoor. Je zegt letterlijk dat je aanneemt dat ze om haar bekendheid en skills meer kan rekenen. Daar ga ik op in.
Sommige kappers werken inderdaad zo, dat staat dan ook duidelijk vermeld, een keuze tussen basisstylist en topstylist oid.

De prijzen van het knippen verschillen ook op basis van techniek en het haar van de klant. Kijk maar op de prijslijst.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:12

Je begrijpt denk ik niet goed wat ik probeer te zeggen:
Citaat:
Dat Sue het gebruik van social media goed onder de knie heeft, betekent hoogstens dat ze sneller volgeboekt is, niet dat ze meer mag rekenen (of meer skills heeft dan een ander).

Je suggereert dat ik zeg dat ze meer skills dan een ander heeft, omdat ze bekend is en daardoor meer kan vragen. Dat is toch heel wat anders dan ik zeg? :))

En ja de prijslijst ken ik. Maar 'jouw wensen' is een heel breed begrip. Maargoed ik gaf alleen wat suggesties waar dat prijsverschil vandaan komt. Hoefde het niet te bediscussiëren :)

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:25

Dat is jouw interpretatie, niet wat ik bedoel. Ik zeg enkel dat skills noch bekendheid relatie hebben met de vraagprijs, zo werkt SalonB niet. Dat is alles.
Ik wilde een niet kloppend vermoeden verbeteren, jij pikte dat op als het verdraaien van jouw woorden en dat was niet mijn bedoeling. :) PB gerust als je denkt dat ik alsnog verkeerd heb gereageerd!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:41

Drunksheep, ik wil je even bedanken want ik was serieus opzoek naar een prijsindicatie van de kappers(niet alleen Sue) van Salon B in A'dam. :) Maar bijna iedereen die over hun bezoek daar heeft geschreven vermeldt er de prijs niet bij. En ondanks dat ze een prijslijst hadden weet ik dat ze met veel technieken door elkaar werken dus dat die lijst nog niet zoveel wilde zeggen. Nu denk ik dat ik toch maar even pas, want 250 vind ik wel erg bont. :7

Mijn zoektocht naar een goede kapper gaat door. Ik zit echt al meer dan een maand mijn kappersbezoek uit te stellen omdat ik na mijn laatste bezoek 144 euro armer en een lelijk kapsel rijker was. :+ Sindsdien toch nogal een beetje kappersvrees. :Y)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:33

Bij mij was ontkleuren niet zo duur. Ik ben bij een erg goede kapper geweest, heb 3 rondes ontkleuren doorstaan (heb er 5u gezeten) en 1 rondje verven (licht asblond) en ik was €105 kwijt. Het hangt er inderdaad maar vanaf bij wie je gaat en hoe je haren zijn (lengte, maar ook hoe gemakkelijk de ontkleuring pakt).

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:38

Ik ga ook niet meer terug naar Salon B hoor, ik vind het gewoon het geld niet helemaal waard aangezien er dus kapsalons zijn die het voor de helft net zo goed kunnen doen. En 450 euro in totaal voor twee keer ontkleuren en toner vind ik te gek voor woorden. Daar staat dan wel tegenover dat ik echt wel tevreden was en Sue een supertoffe vrouw is!

Maar ook Salon B kan geen wonderen verrichten en mijn rode haar was na twee keer heftig ontkleuren nog kanariegeel :))

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:10

Poeh... €450 voor 2 keer ontkleuren en toner vind ik wel heeeeel bizar.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:18

Zit dan wel weer een knipbeurt en Olaplex behandeling bij, maar evengoed gaat het elke grens over _O-