Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Ik ben al jaaaaaren aan de pil, en ook al die tijd dezelfde. Merkloze variant. 30 november stopweek gestart, na een paar dagen 'ongesteld' en dat was ook na een paar dagen weer over. Zoals altijd. Maar nu ben ik dus (een week in de volgende strip) wéér ongesteldEn niet zo'n beetje ook. Inclusief kramp en zeurderig gevoel. Ik slik de strip maar gewoon door, maar waar zou dit door kunnen komen? Ik ben niet ziek (griep oid) geweest, geen medicijnen geslikt, niks wat een tweede bloeding zou kunnen verklaren..
MariekeTV schreef:Ook na aanleiding van het andere topic waarin het stoppen met de pil word besproken...
Zijn er dan nog mensen die wel gewoon tevreden de pil gebruiken?![]()
Ik raak een beetje bang van alle verhalen
FatCat schreef:Wellicht al ettelijke keren in dit topic gevraagd...
Zijn er bokkers die het minder goed deden op de pil, en zijn overgestapt op hormoonspiraal? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb jaren lang de pil geslikt. Gestopt, en paar maanden na het stoppen is het duidelijk geworden dat het wel degelijk een invloed had op mijn mentale staat. Niet dat ik extreem reageerde, maar toch...
Ben aan het twijfelen tussen koper en hormoon spiraal.
MariekeTV schreef:Ook na aanleiding van het andere topic waarin het stoppen met de pil word besproken...
Zijn er dan nog mensen die wel gewoon tevreden de pil gebruiken?![]()
Ik raak een beetje bang van alle verhalen