Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MuSLi schreef:Om hem echt goed schoon te maken zul je hem eraf moeten halen @culaccino. Anders is volgens mij hoe jij/maaikemuis het nu doen de beste manier

culaccino schreef:Mooi ding, T2T! En je krijgt nog complimenten van dat ding ook
. Zij moest volgens haar training 3 uur fietsen op zondag, dus heb ik een leuke route uitgekozen en met mijn tempo krijgt zij gratis een rustige duurtraining. Gezellig!
Ik doe het met een oude Polar M400 maar dat is voor mij genoeg. Ik moet hartslag kunnen monitoren bij hardlopen en dat doet ie prima.
Fietste de eerste 40km heerlijk, daarna begon mijn bovenrug (schouderbladen) te zeuren. Aan het eind van het rondje deed het fors pijn. De bikefitter zei dat ik bij pijntjes terug moest komen dus even in de gaten houden of dit blijft of gewoon gewenning is...
Vervelend van die pijn! Zit je wel een beetje ontspannen op je fiets? Ik was in het begin geneigd om met gestrekte armen in mijn schouders te hangen, als je begrijpt wat ik bedoel. Nu probeer ik erop te letten dat ik mijn schouders/armen meer ontspan. Geen idee wat juist is, ik heb nooit concreet les gehad in een juiste fietshouding. 
Ik heb gisteren niet gefietst, maar wil vanmiddag nog even toeren. Mijn lijf moet ook weer even wennen

culaccino schreef:En dat stuur, bevalt dat? Ziet er fijn uit, zeker als je lang op de fiets zit!
Ik had de gravelbike al een beetje uit mijn hoofd gezet, maar het lijkt me toch wel tof