Mandy, ik was bang dat ik het had gemist, maar gelukkig niet. Veel sterkte in ieder geval.
Zou fijn zijn als het lukt Faringo!
Ik wilde eigenlijk naar de hei vandaag, Loonse en Drunense duinen, maar vrijdag is de auto kapot gegaan, dus die staat bij de garage. Zelfs het mastbos is op de fiets helaas te ver, donderdag maar proberen te gaan en vandaag een rondje polder..
Oh wow Faringo. Zo mooi Gelukkig gaat het iets beter. Ik hoop dat een klein rondje gaat lukken! Weer naar buiten is altijd zo‘n fijn gevoel na ziek te zijn geweest
Ja ff de leuke plekjes vastgelegd onderweg. Was gewoon een rondje door de wijk. Uiteraard net alle scholen uit dus voor m'n rust een rondje lopen was het niet
Nadat ik hoorde wat er allemaal moest gebeuren, kreeg ik het even warm, het bedrag viel me mee. Toch wel weer een paar 100 €€€..
In plaats van naar het bos/hei dan maar op de fiets en pontje naar stal en vanaf daar een rondje gelopen.
Als je moe bent, ben je moe
Mijn zusje reed Freek vandaag, ik ben een stukje meegelopen
Ik zou vandaag de pony doen die ik eens per week doe. Ze is al ouder en afgelopen weekend zijn er nieuwe paarden in de kudde gekomen, dus maar rustig even een rondje gewandeld! Toch nog een uurtje weggeweest. Tijdens het wandelen heeft Lola (zwarte kat) ook een stukje gewandeld. Zo lief, pony bleef precies stil staan als Lola stil bleef staan en wachtte dan echt op haar
Leuk Sure-lee. Mooie foto's Gaucho. Faringo, fijn dat je even buiten bent geweest, doet een mens goed he?! Jojoleine, jammer altijd he, die kosten van auto's. Lekker op pad geweest, leuke foto's.
Ik heb geen foto's van vandaag, maar ben vanmiddag met de honden naar het park geweest en heb vanavond een rondje hardgelopen. Lekker buiten geweest dus.