En daar allerlei oefeningen, maar ook circuitjes met gewichten, hoelahoep, en andere attributen. Ook wat conditietraining. Ik ga hier zeker mee door, was echt heel leuk!Verder reageer ik later op anderen, ben weer eens druk
Gisteren dus eerst lekker ruiterfit gedaan, daarna op de bank geploft met een stuk chocola om het songfestival te kijken.
O: twee boterhammen met perenstroop en 100% pindakaas naturel. (290)
L: drie boterhammen met (ja nu komt het, had zin in veel verschillende dingen) helft filet americain mager, helft grilworst, helft kalkoenfilet, helft tongenworst, 100% pindakaas naturel, kwart chocoladepasta, een meergranen beschuit met halvarine en hagelslag en een beker halfvolle melk. (736)
T: een snee ontbijtkoek. (77)
A (moest vroeg eten voor het sporten, dus daarom brood): drie boterhammen met filet americain mager, nutella op twee, meergranen beschuit met halvarine en hagelslag en een beker halfvolle melk. (718)
T: een stukje chocoladeletter. (134)
B: 6000 stappen, 10 minuten fietsen, 45 minuten paard verzorgen en 65 minuten ruiterfitness.
Totaal kcal: 1955.
Er mogen nog steeds een paar kilo af, en ik denk dat ie dan alleen maar comfortabeler gaat zitten 

Vind het alleen lastig om lekkere recepten te vinden waarvoor je niet eerst voor € 50,- aan kruiden en andere onzin moet kopen.. Ik heb net 2 nieuwe kookboeken van mijn man gekregen, dus ik ga daar maar even in snuffelen zo denk ik. 
)

Goed idee voor het weekend 
Probeer alles wbt afvallen even met kleine stapjes aan te pakken en vooral niet teveel te willen in een keer. Dan kan er ook minder mis gaan en heb je wat dat betreft misschien wat minder stress?