Ik zou willen dat een treatday bij mij zo werkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X_Michelle_X schreef:Morgen wordt een zware dag voor mij. Ik breek altijd op zaterdagen qua gezond eten. Werk van 6 tot 16:30 bij de bakker...
Ik heb bedacht
O1: banaan
T: mueslibolletje
O2: tosti van pompoenpitten bolletje en cadetje kipfilet en sla
L: breaker high proteins
T: 4 paaseitjes
A: wat de pot schaft ik gok airfryer aardappeltjes en wok groente met kip. Gisteren gingen we toch op t laatste moment aan de pannenkoeken.
B: 10.5 uur staand werk (druk!) En daarna nog een uur hardlopen/wandelen met paardjeoh en ik ga touwtjespringen 10min. En buikspieroefeningen vanavond 5 min.
Als ik aan zoetigheid begin is mn rem weg.
Voor 6 uur ontbijt is erg vroeg dus daarom dan alleen banaan en bij de pauze rond 10 de broodjes.
MarlindeRooz schreef:Lauura schreef:WoW die overnight oats, vreselijkdoe ik nooit meer blehhh
Yes! Ik ben niet de enige die het niet weg krijgt. Ik vind het zo vies.
Cheetahfan schreef:O: 200 gram alpro go on, bosbessen,chia en 3 el atkins muesli
T: appel
L: pannenkoekjes van 1 banaan, 2el havermout, 15 gram whey vanille, 1 ei en 100 ml magere melk
T: 150 gram protein quark, cappuccino en klein meergranenbroodje met ham, tomaat en komkommer (er was catering
A:sla melange, 1 kipfilet, tomaat, komkommer, feta light apetina en balsamicosinaasappel, clean protein bar, khd arme cracker met kaasB: uur fitness (half cardio en half kracht)
D: Thee, water, 1 cappuccino
Cheetahfan schreef:Maar nu eet je dus amper 1200 calorieën met anderhalf uur beweging? Dat is toch veel te weinig?Goed bezig Jaimy! En lekker lijstje vandaag.
Optiwolk: Knap dat je de chips hebt weerstaan!
Gister toch wat anders gelopen, gezeur met NS dus uiteindelijk pas 20:00 thuis en toen geen tijd meer om te sporten en geen zin meer om eten te maken.Cheetahfan schreef:O: 200 gram alpro go on, bosbessen,chia en 3 el atkins muesli
T: appel
L: pannenkoekjes van 1 banaan, 2el havermout, 15 gram whey vanille, 1 ei en 100 ml magere melk
T: 150 gram protein quark, cappuccino en klein meergranenbroodje met ham, tomaat en komkommer (er was catering
A:sla melange, 1 kipfilet, tomaat, komkommer, feta light apetina en balsamicosinaasappel, clean protein bar, khd arme cracker met kaasB: uur fitness (half cardio en half kracht)
D: Thee, water, 1 cappuccino
Lijstje vandaag. Toch maar een tijdje iets strenger zijn want er is sinds begin januari slechts 1,5 kg af en ben het echt zat nu.Kijken of dat iets doet.
O: 200 gram alpro soya kwark (Go on) met wat bosbessen en kokossnippers
T: gekookt ei
L: 3 el havermout, 100 ml magere melk, kaneel, chia zaad en een banaan
T: wortels en komkommer met houmous, handje druiven
A: tartaartje, halve courgette en cherrytomaatjes gewokt met wat feta (appetina light)
T: clean protein bar
B: anderhalf uur fitness (cardio en kracht gemengd)
D: Thee, water
86gr khd (29%), 48gr vet (38%) en 105gr eiwit (33%)