Denk dat je gewoon moet doen wat je persoonlijk het fijnste vind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Wat is eigenlijk de reden dat zo veel mensen hier (met regelmaat) niet ontbijten? Slapen jullie dan altijd tot 12 uur smiddags uit ofzo?
Ik kom echt de dag niet door zonder ontbijtMaar ik werk dan ook elke dag van 9 tot 5.
Emmaa_ schreef:Ik merk heel erg dat als ik eenmaal begin met eten, ik het moeilijk vind om weer te stoppen. Daarom stel ik mijn eerste eetmoment doorgaans zo lang mogelijk uit. Als ik een dag op school heb dan eet ik meestal rond 12 uur/half 1 een kop soep. Als ik voor de heldere versie ga (= alleen bouillon, soms met groente of stukjes kip) dan eet ik er een pistoletje bij, en als ik voor de gebonden soep ga (= meestal romig, veel meer kcal) dan eet ik alleen de soep. Welke ik kies ligt een beetje aan de keuze, ze hebben namelijk elke dag een andere soep en sommigen zijn echt niet te hachelen, en hoe veel trek ik begin te krijgen. Ik zorg in ieder geval wel dat ik een grote kom weg eet, dan zit ik er tenminste nog een tijdje vol van.
Meestal eet ik daarna rond 4 uur een tussendoortje, afhankelijk van de duur van mijn schooldag, en om een uurtje of 7 maak ik avondeten klaar. Als ik nog wat kcal over heb dan eet ik 's avonds nog een tussendoortje, als ik een grote kom rijke soep gehad heb dan skip ik de laatste.
_xrose schreef:@Kayleigh ja ik denk dat je dan gewoon een 'window' moet nemen die voor jezelf het beste werkt en niet per se van 12:00-20:00. Val je er wel ook mee af? Ik lees namelijk veel dat mensen niet afvallen doordat ze vooral in spier aankomen. Ik hoef namelijk niet per se ontzettend veel spieren en ik krijg heel erg het gevoel dat, dat hierdoor wel gebeurd.