Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TrIjNiE__ schreef:Ik loop voornamelijk door het veld en in het bos dus dan is het niet zo handigIk loop wel kleine stukken op de weg en dan is het geen enkel probleem inderdaad.
Zijn er mensen hier die mee gaan doen aan de Wings for Life Run op 8 mei? Het lijkt me zo gaaf en je steunt ook ineens een goed doel!
kim345 schreef:Wow wat een afstand!
Fijn dat de veters losser hielp, andere pijntjes kwamen niet van je schoenen?
Ik heb vandaag lekker gelopen met een vriendin, 5 km en de berg bij wageningen opgelopen en wat trappen daar meegepakt.
Pittig maar wel leuk! gemiddeld tempo was 6:13.
Volgende week is de bergrace by night (5,6 km) dan willen we 6:00 proberen te lopen.
Het is allemaal vlak, alleen het laatste stuk loop je de berg omhoog richting ouwehands dierenpark.
hafjelinger schreef:TrIjNiE__ schreef:Hafjelinger hoe ver is jouw vriend vorig jaar geraakt en hoever trainde hij thuis?Ik zit nu rond de 8,5 km als ik mijn tempo niet te hoog leg maar ik ben bang dat het niet de moeite is om mee te doen en het is wel ver rijden.
Mijn vriend heeft vorig jaar 17 km gelopen. hoe hij thuis exact trainde weet ik niet precies, maar hij had thuis al meerdere malen 10 km en meer gelopen![]()
Als je kijkt op de site van de Wings for Life Run kun je zien wat andere mensen vorig jaar gelopen hebben (op de ranking list). Er zijn heel veel mensen onder de 10 km, dus het is helemaal geen schande om 'weinig' km's te lopen! Daarbij loop je tijdens zo'n run misschien ook wel meer, door de sfeer, adrenaline etc.
Ik heb zelf gezegd dat ik 10 km wil lopen. Ik zit nu met trainen op 6 km, dus of ik dat ga halen weet ik niet. Maar ik ga gewoon kijken hoever ik kom