@Dora: Leuk! Wist ik niet... Zal het onthouden als ik weer op bezoek ga hahaha @Madeira: Thnxxx!! En goed zo!!!
Samantha
Geplaatst: 08-05-13 18:01
Ik ga vanavond broodjes knakworst met mayonaise en ketchup eten. Dus als ik elke dag zo eet als ik vandaag doe zou ik +-1500 calorieën binnen krijgen wat ik netjes vind! De ketchup en mayonaise zijn natuurlijk heel slecht en zitten vol met suiker en vetten maar anders lust ik geen broodje knakworst dan is het zo smaakloos haha. Morgenmiddag ga ik uit lunchen dus ik moet er voor zorgen dat ik dan niet iets ongezonds neem.
SecretLIN
Geplaatst: 08-05-13 18:02
Goed bezig allemaal!!
ik ben vandaag erg ongezond bezig geweest ( gister veel pijn bij tandarts en dat was vandaag weg dus ging er even van genieten) heb 2 roze koeken gegeten en zelfs 1 glas cola gedronken ..
Katja
Geplaatst: 08-05-13 18:10
Madeira_ schreef:
26,1
Voor mensen die thuis willen sporten zijn de filmpjes van Fitnessblender misschien wel wat. Ik gebruik er nu een paar en dat bevalt me goed.
Hier broccoli, cordon bleu en gebakken aardappels... Ach, heb ik ook weer een portie vet binnen;) scheelt dat ik voor morgen 80 km fietsen en een voetbalwedstrijd op het programma heb staan
Haha klopt en heb voor het eten beachvolleybal gedaan. Zwaar in het zand... Ging nog niet helemaal top maar we doen het met mijn huisgenoten. Dus erg gelachen Voorlopig wil ik eerst onder de 80 en dan richting begin 70 (lengte 172). En ach, fietsen ben ik wel gewend;)
Nou als ik echt nog trek heb eet ik ook gerust vlak voor het slapengaan nog even een appeltje. Weet dat het niet helemaal goed is maar slapen als ik echt nog honger heb is bij mij ook echt alles behalve een succes...
Ik eet ook gewoon nog wat fruit of rauwe groente. Tuurlijk, flink snacken is niet goed, maar als je hebt bewogen mag je best nog wat hebben. Alleen maar goed
Dat ziet er naar uit. Naar de huisarts jij, vooral omdat het over je hele lijf is. ik heb van die uitslag wel eens op mn armen, heb ik ook zalf voor als het weer de kop opsteekt.
lijkt wel een allergische reactie, ik zou er ook even mee heen gaan ..
ik eet s avonds eigenlijk niks meer.. zou meer fruit moeten eten maar vergeet het altijd te pakken echt zo stom
Colorado
Geplaatst: 09-05-13 03:08
Jeetje wat gaan jullie snel zeg, ik kan dit niet bijhouden hoor! hier moet ik het iets anders aan gaan pakken, het minder eten maakt me zwak (kan tijdens het werk niet eten wanneer ik trek heb en vind het inschatten lastig) en dat is te gevaarlijk met deze jonge paarden. De laatste 2 dagen gezonderd (bier, 2 stukken pizza en wat snoepjes) maar ook mijn eerste echte volle werkdagen gehad en weeg nu 58, dus toch nog een kg kwijt schaam me er bijna voor maar het geeft wel iets van motivatie/hoop (naast de drang om dan maar weer gewoon als hiervoor te gaan eten)
Schillen, koken en dan lekker eten met een aardappeltje en bijvoorbeeld ham of zalm. Wij hebben er vanavond een stukje lam bij.
Ik sta een beetje stil op het moment. Ben sinds zondag niets afgevallen en dat heb ik tot nu toe niet meegemaakt dus ik zit op een moeilijk stuk. Maar gewoon doorzetten het gaat er straks weer opeens af.
avaluna
Geplaatst: 09-05-13 09:03
@Babsiej: hoe gaat het nu? ik heb pilletjes voor allergie, want had dit ook vaker, werd helemaal gek daarvan en kon ook ten alle tijde bij de ha terecht.
@Talarone: gefeliciteerd met je verjaardag .
Ai, bijkomen is nooit leuk, maar zal vast meerdere oorzaken hebben en ook wel weer af gaan .
Ik woog me dus echt al jaren niet meer, maar is nu wel even heel erg leuk in de aanvalsfase...., sinds gisteren -0,8, lijkt allemaal te mooi om waar te zijn..., in 3 dagen 3,1 kg kwijt... Maar ik geniet er toch maar even lekker van. Gisteren wezen uiteten, hahahaha, daar komen we heel erg vaak, wilde eerst niks nemen, maar bedacht dat een biefstuk naturel, gekruid met alleen peper wel mocht, dus lekker gegeten. Ik had 's middags vis gegeten en 's ochtends eieren, dus wilde eigenlijk alleen nog yoghurt eten, ontbijt 's avonds, zeg maar, hahahaha, maar dus toch goed afgevallen .