Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbiezira schreef:Ik kom toch ook even binnenvallen...ik ben sinds mijn 16e aan de pil, (Microgynon 0,015/0,30) en nu met de schaarste wilde ik eigenlijk kijken naar iets anders. Zowel met het idee om te kijken of het invloed heeft op mijn libido, als gewoon geen gezeik meer willen rond de pil.
Kom net terug van een gesprek met de huisarts, waar we eigenlijk samen tot de conclusie kwamen dat een mirena voor mij wellicht een goede optie zou zijn. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Heb natuurlijk al wel wat gegoogled, maar dan krijg je toch automatisch de nare berichten te lezen. Graag zou ik dus ook de goede verhalen horen!
Valerie93 schreef:Het is alweer een tijdje geleden dat in dit topic was maar heb even advies nodig.
Heb nu aantal jaar mijn mirena. Bevalt super alleen nu 1 probleem. Aankomende week ga ik op vakantie en daar wil ik graag zwemmen. Maar mijn lichaam is nu bezig van je gaat ongesteld worden, ik ben alleen zo weinig ongesteld dat ik geen tampon zou kunnen dragen, zelfs de kleinste niet. Wat kan ik doen om eventueel toch te kunnen zwemmen?
Even een aanvulling, heb de vorige keer dat dit had de sponsjes proberen te vinden maar niet gevonden. Nu helaas te laat om te bestellen en ga maandag al weg.
Resistance schreef:Iemand?