Maaikemuis, wat vervelend dat je vriend weer in het ziekenhuis ligt.

Het was vandaag wel echt prachtig weer. Vanmorgen nog echt koud, dus dik aangekleed, maar zo lekker om dan in het zonnetje te kunnen fietsen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikemuis schreef:Dankjulliewel allemaal! Ze hebben in ieder geval gevonden wat het probleem is. Voordeel is dat het prima op te lossen is, nadeel is dat alles zo onderbemand is dat ze wat moeite lijken te hebben met de planning van de verlossende ingreep. Gelukkig zagen ze van het weekend wel in dat ze hem zo niet naar huis konden laten gaan.![]()
Ik merk wel dat ik op dit soort momenten enorm kan genieten van zo'n fietstocht als gisteren. Ik heb het gewoon even nodig om alle negatieve energie mijn systeem uit te werken. Tot een jaar geleden was hardlopen daar dan perfect voor, maar ik merk dat fietsen eigenlijk nog veel beter is. Je houdt het veel langer vol, het is veel minder belastend voor mijn lijf en je ziet nog eens wat meer van je omgeving.
Ik mag straks nog even een rondje langs de chiropractordinges. Even dat scheve lijf van mij een beetje rechtbreien.
Imay, zit jij toevallig ook op strava?
En leeslampje, hoe fietst de fiets?!?
IMAY1990 schreef:Ik ben banger voor die in Amsterdam, want hoewel ik daarvan alle onderdelen afzonderlijk aan kan twijfel ik nog aan de totale inspanning.
maaikemuis schreef:Dankjulliewel allemaal! Ze hebben in ieder geval gevonden wat het probleem is.
Time2Tri schreef:Effe spam ...
Ik heb vandaag een nieuw sporthorloge besteld![]()
De Garmin Fenix 7 S
maaikemuis schreef:Oh nice! Ik heb voor de bergsport al jaren een Fenix 5, echt een ontzettend fijn apparaatje. En de 7 is nog veel uitgebreider geworden!
IMAY1990 schreef:Laat me vooral weten hou deze je bevalt...
MuSLi schreef:Gaaf! Ik heb sinds vorige week een Garmin Fenix 6S. Heel blij mee