Het Kreelsepad op de Veluwe is leuk (koffie bij het natuurcentrum of boerderij de Mossel), of wandelen bij Planken Wambuis daar zit ook een restaurant tegenover 1 vd parkeerplaatsen. En bij Quadenoord bij Wageningen/Renkum zit ook horeca en een klompenpad wat je met de hond mag lopen. Zit zelfs een stukje losloopgebied bij.
Bootsiebob
Geplaatst: 17-01-24 20:16
Mooi SusanH, het ziet er koud uit!
Goof wat een glibberboel zeg
De tussenstand hier, er wordt verwacht dat het tot 6 uur morgenochtend door blijft sneeuwen
Dat is nu al een mooi pak sneeuw zeg. Ben benieuwd wat er nog bij komt.
noordje
Geplaatst: 18-01-24 01:27
Dat is niet fijn Goof , zo'n ijsbaan, zeker als je de schoenen er niet voor aan hebt. Wat een leuke foto van de honden
Jammer dat het zo koud was SusanH, leuke foto's.
Axel, prachtige foto's.
Puen, leuke wandeling, lekkere temperatuur en leuk dat je bij Monique op visite bent geweest.
Leuk Jojo, de poezen weer in de sneeuw.
Bootsiebob, dat wordt een lekker pak sneeuw.
Over sneeuw, ze hebben afgelopen dag gewoon Gardermoen dicht gedaan, teveel sneeuw
Hier nog steeds volop zon en warm. Afgelopen dag zijn we lekker de hele dag op het water geweest. Eilandjes bezocht, waaronder een hele bekende Lekker toeristisch ook Een greep uit de foto's van de afgelopen 4 dagen. Mooiste strand van het eiland Langs allemaal kleine en grote eilanden Grot bezocht Iemand die deze herkend? Moet je wel van bepaalde films houden Floating village Drijvend voetbalveld Straks vertrekken we naar Bangkok voor 1 nacht en dan zit het er alweer op.
Heel mooi weer noordje. Uiteraard James Bond. Ik ben jaren geleden op het strand van the Beach geweest. Ook erg mooi. Wat gaat zo'n vakantie dan snel voorbij he. Geniet van de laatste dag daar.
Noordje waanzinnig mooie foto's! Misschien door zo'n zonnige vakantie je man het hoge noorden ook beter kan hebben. Hopelijk kunnen jullie gewoon naar huis en is Gardermoen weer open.
Mooi Pien en Gaucho en Noordje. Heel gevarieerd weer Echt leuk. Noordje, geniet van je laatste dagje! Straks weer terug naar de kou. Pien, ik had even gemist waar jij nu precies bent?
Hier sneeuwt het flink. Ben benieuwd hoeveel er gaat vallen nu.
Ik had mij veel te warm aangekleed, dat komt omdat het vanochtend zo koud was. Maar best lekker buiten vanmiddag
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 18-01-24 15:58
Pien en noordje heerlijk die vakantie foto's.
Gaucho maar wel heel mooi sfeertje.
Ik heb niet gewandeld vanmorgen de hond was mee op jachttraining met mijn man. Ik heb de paarden gedaan. Was ook veel te warm gekleed van poep scheppen krijg je het warm.