Vayo schreef:Sheran, ik zou gewoon bellen. Desnoods eerlijk uitleggen. Echt vervelend en die spanning kun je er dan niet bij gebruiken.
Ik heb het met testen. Onze vriendengroep gaat 25 juli naar een evenement. Geen maatregelen en 1,5 m enz. maar je moet je wel laten testen vooraf. Ik heb inmiddels een kaartje, maar kan wel janken bij het idee getest te moeten worden.
Ik ben één keer getest en dat vond ik zo vreselijk dat ik eigenlijk niet meer durf te testen. Het klinkt ook enorm irrationeel maar ik beval bijna liever hahaha. Infusen, bloedprikken, hechten ed geen probleem, maar mijn neus is zo gevoelig. Direct een bloedneus en 2 weken lang met regelmaat vanuit dat neusgat een bloedneus. Ik voel me echt een aansteller en net een klein kind. Ik heb nu neusspray met lidocaine besteld hahaha. Misschien dat ik het dan minder voel. Ik had me voorgenomen nooit meer te laten testen in mijn neus, maar ik heb zo’n zin in een feestje.
Ik ben getest via de GGD toen ik besmet was. Ik vond het toen wel te doen, maar wel vervelend.
Van de week ben ik bij zo'n Health Center geweest ivm testen voor vakantie, stelde echt helemaal niets voor.
Ze gingen lang niet zo ver, als toen bij de GGD.
Dit zou ik bij wijze van spreken, wel dagelijks kunnen ondergaan, als het nodig zou zijn.
Ik hoefde niet eens te kokhalzen, terwijl ik dat soms al heb als mijn tandenborstel te ver gaat