MarlindeRooz schreef:Wel jammer dat ze facisme verkeerd gespeld hebben. Even googelen is niet zo lastig toch.
Moet je zelf ook nog even doorgoogelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Mijn dochter heeft een licht verstandelijke beperking en ze gaat op vakantie met haar verloofde, zijn moeder en zijn opa en oma.vorige week stond de afspraak voor de vaccinatie omdat haar verloofde vond dat ze het moest doen.
Na veel stress en huilbuien tot paniek aan toe besloot ze de afspraak af te zeggen. Iets wat haar vriend niet waardeerde en hij gaat nu met zijn moeder over leggen of ze wel mee mag op vakantie. Dus net weer een huilende dochter aan de telefoon.
marleen_usar schreef:Mijn dochter heeft een licht verstandelijke beperking en ze gaat op vakantie met haar verloofde, zijn moeder en zijn opa en oma.vorige week stond de afspraak voor de vaccinatie omdat haar verloofde vond dat ze het moest doen.
Na veel stress en huilbuien tot paniek aan toe besloot ze de afspraak af te zeggen. Iets wat haar vriend niet waardeerde en hij gaat nu met zijn moeder over leggen of ze wel mee mag op vakantie. Dus net weer een huilende dochter aan de telefoon.
karuna schreef:Ergens snap ik de reactie van de familie wel. Je dochter zal steeds moeten testen als ze ergens heen wil. Misschien het hotel als ze daar heen gaan ook wel. Iedere dag laten testen als ze pech heeft. Dat maakt een vakantie toch minder ontspannen. En als ze een keer positief test is dat voor haar en de rest met grote gevolgen.
Niet leuk om te horen misschien, maar dit is een van de gevolgen van haar keuze niet te willen enten.
marleen_usar schreef:Wij als gezin laten ons niet vaccineren, en ze gaat naar een vakantie park. De stress is gewoon vanwege alle corona toestanden.
marleen_usar schreef:Nee ze wil zich 100% niet laten vaccineren omdat ze bang is voor bijwerkingen. Wij zeggen je moet zelf weten wat je doet.
Plantje15 schreef:marleen_usar schreef:Nee ze wil zich 100% niet laten vaccineren omdat ze bang is voor bijwerkingen. Wij zeggen je moet zelf weten wat je doet.
Nou ja, dan moet ze ook accepteren dat oma en opa even goed bang zijn voor het virus en haar er daarom liever niet bij hebben. Ik vind er niks onlogisch aan.
loriene schreef:Plantje15 schreef:Nou ja, dan moet ze ook accepteren dat oma en opa even goed bang zijn voor het virus en haar er daarom liever niet bij hebben. Ik vind er niks onlogisch aan.
Leg mij eens uit.
Opa en oma zijn gevaccineerd.
Waarom bang zijn voor een ongevaccineerde?
Opa en oma worden toch beschermd door het vaccin?
loriene schreef:Leg mij eens uit.
Opa en oma zijn gevaccineerd.
Waarom bang zijn voor een ongevaccineerde?
Opa en oma worden toch beschermd door het vaccin?