[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 23:55

BiBiQ, dit had mijn man dus ook toen hij voor de eerste keer kleur liet zetten een paar weken geleden. Ik was ongerust want de korsten waren zo dik en er bleef dagenlang vocht uit komen, dacht dat het ontstoken was. Maar blijkbaar is het echt normaal. Lekker blijven smeren en even doorbijten :(:)

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:03

Ik zit in de zon bij BlackBear om de hoek, ben een kwartier te vroeg voor mijn afspraak.
Wordt nu toch wel spannend.

Hiraeth, ik heb ook gisteravond pas de opzet van mijn ontwerp gekregen. Sprak mij wel erg aan, en de rest van zijn werk ook dus ik heb geprobeerd mij er niet te druk om e maken.. :D

Hiraeth

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:08

Ik heb 'm om middernacht gekregen en ben eigenlijk niet helemaal tevreden. :') Maar gelukkig heeft hij gezegd dat hij nog dingen aan wil passen met mij er bij, dus dan komen we er samen wel uit. :D

Heb er zeker zin in! Succes trouwens Tortilla en misschien tot straks. :P

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:28

Dat is wel zonde, maar jullie komen er vast samen wel uit :)

Zou leuk zijn, mini boktmeeting :D

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:05

Mijn ervaring is dat je prima met Kevin kan overleggen over ontwerp voordat hij hem zet :D

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:10

Hiraeth: vervelend dat je niet tevreden bent over het ontwerp, maar jullie komen er vast uit! :j

Bibiq: wow, wat een korsten seg, goed blijven smeren idd. En proberen niet te pulken (dat zou ik heel moeilijk vinden :D )

Cinniz: hij blijft knap, bewerkt of onbewerkt!! <3

Hier ook lichte jeuk nu, sinds gisteren. Ik klop er vaak op, dat helpt! :D
Ook wat velletjes die ervan af komen, geen korsten. Hij is mooi aan het genezen!

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 12:24

Misschien dat jullie mij kunnen helpen met een idee. Ik laat woensdag een wolf en een leeuw tatoeëren op mijn onderbenen (elk been 1). Ze komen boven de achilles pees. Nu loopt dat natuurlijk in een soort V of in ieder geval wordt je onderbeen steeds smaller. Dit wil ik in mijn tattoo ook ivm dat dat mooier lijkt (meer in de lengte van mijn been.) nu heb ik dus geen idee hoe ik dat moet doen.

Ik heb even wat plaatjes opgezocht

Afbeelding

Afbeelding

Dus dit idee dat het smaller wordt richting de pees, maar hoe zou ik dat kunnen doen met een wolf/leeuw?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 12:37

BoydS schreef:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen met een idee. Ik laat woensdag een wolf en een leeuw tatoeëren op mijn onderbenen (elk been 1). Ze komen boven de achilles pees. Nu loopt dat natuurlijk in een soort V of in ieder geval wordt je onderbeen steeds smaller. Dit wil ik in mijn tattoo ook ivm dat dat mooier lijkt (meer in de lengte van mijn been.) nu heb ik dus geen idee hoe ik dat moet doen.

Ik heb even wat plaatjes opgezocht

[ [url=m/xj6xtF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/V9lp6J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus dit idee dat het smaller wordt richting de pees, maar hoe zou ik dat kunnen doen met een wolf/leeuw?

Misschien bij de leeuw de manen hoe verder naar onder hoe smaller en beetje in een puntje lopend?
En bij de wolf hetzelfde idee maar dan met de vacht?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 15:21

Zo heb ik het ook op mijn beide onderbenen, in een v :j http://i66.tinypic.com/2dh8eig.jpg

Kan je er iets van takken/bloemen in verwerken? Of misschien een soort van geometrisch design?

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 16:07

Het in een puntje laten lopen lijkt mij niet zo mooi vind ik zelf. Yasmine zoals jij het hebt bedoel ik precies ja! Alleen mijn wolf en leeuw worden wel vrij realistisch dus ik weet niet zo goed hoe ik daar een geometrisch design in kan verwerken. Takken/bloemen zou inderdaad ook nog heel goed kunnen!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 19:45

Ik ben onverwachts 22 mei ook weer aan de beurt! :D :D Verrassing van mijn vriend. Was een ontwerp dat ik al een tijdje in de gaten hield, maar was nog altijd niet genomen door iemand. Hij had gezien dat ik reageerde op de post op Insta en weet dat ik krap bij kas zit. Dus echt super lief <3 Hij zelf laat binnenkort ook nog eentje zetten bij Feralis. Een LOTR tattoo.

Afbeelding

De woestijnvos is dus van mij :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 20:05

Gaaf Jackytje!

Ben ook benieuwd naar de wolf en de leeuw!

Ik moet nog heul lang wachten; 29 augustus bij Sailors and Crooks. :+

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:26

Wat een vette woestijnvos! Ben benieuwd hoe 'ie er uit ziet als hij staat!

Hoe is het uiteindelijk gegaan, Tortilla? Je hebt er best een zit opzitten, of niet? :D

Hierbij mijn nieuwe plakplaatje! Het was een langere zit dan ik had verwacht, maar zeker de moeite waard! We zijn het uiteindelijk ook helemaal eens geworden over het ontwerp. Oorspronkelijk was het onderste geometrische iets lichter, maar ik wilde graag dat de uil goed op elkaar aansloot. Ben helemaal happy. Kan oprecht niet geloven hoeveel detail er in dat kopje zit van de uil.
Afbeelding

Dit is trouwens ook m'n eerste ervaring met second skin erover heen... ik kom m'n klaagzang wel doen tegen de tijd dat het er af moet. :P

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:31

Prachtige uil! En de woestijnvos vind ik ook erg tof.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:45

Wauw, die uil is echt prachtig!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:53

Mijn vriend wenst je veel succes en plezier met dat plakspul, Hiraeth :P hij vond ‘t niet heel chill.
Hij is echt prachtig geworden <3

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:10

Hiraeth, wat fijn dat jullie er uit zijn gekomen! Ik vind hem echt onwijs vet.

Jackytje, wat een onwijs gaaf cadeau! Ontwerp ziet er geweldig uit, ik ben heel benieuwd hoe hij is als hij staat straks.

Afbeelding

Dit is hem geworden! Ik ben er echt ontzettend blij mee. Op de foto lijkt hij net iets lichter dan hij echt is, en ik zie dat de bokt upload hem geen goed doet.

De pijn viel me eigenlijk best mee en ik denk dat ik uiteindelijk 2 tot 2,5 uur heb gezeten :)
Hier dus ook second skin, dus ik ben benieuwd.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:11

Heel erg tof Hiraeth! Had hem al op insta voorbij zien komen

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:19

Die uil is tof!!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:33

Tortilla schreef:
[ [url=m/gRK0tH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is hem geworden! Ik ben er echt ontzettend blij mee. Op de foto lijkt hij net iets lichter dan hij echt is, en ik zie dat de bokt upload hem geen goed doet.

De pijn viel me eigenlijk best mee en ik denk dat ik uiteindelijk 2 tot 2,5 uur heb gezeten :)
Hier dus ook second skin, dus ik ben benieuwd.

<3

Ik vind 'm geweldig! Mag je zeker blij mee zijn. :D

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 00:15

Beide heel erg tof geworden en ik zie meteen dat ze van kevin zijn hand zijn!

En die second skin, tja ik heb echt tranen gelaten van de pijn toen het eraf moest XD onder de lauwe kraan en steeds een stukje terwijl ik ter afleiding aan het kletsen was met huisgenoot :P maar was wel mooi genezen!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 03:23

Wauw, die uil! Prachtig, vooral de ogen <3

Zelfde hier met second skin, ik kon wel janken toen ik hem er afhaalde := Heb het onder de douche gedaan met stromend water maar het duurde zo lang en deed zooooooveel pijn _O-

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 06:17

Tortilla prachtig!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 06:23

Ik heb serieus nergens last van gehad met het afhalen van de second skin die ik er op had..
Het heeft er 5 dagen opgezeten.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:14

Ik heb afgelopen 9 april een tattoo laten zetten bij Hanne van Blackbear. Ook second skin erop en 5 dagen laten zitten. Maar dat eraf halen viel niet mee :7
Heb echt lang onder de warme kraan gezeten en maar beetje bij beetje lostrekken. Deed niet perse heel veel pijn, maar t spul zat zó muur en muurvast, ik dacht echt dat ik mn tatoeage er mee zou aftrekken :+