Lekker lijstje heb je!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Yes, van Body&fit! Had vorige week banaan, en nu vanille. Beide prima te doen.
Lekker lijstje heb je!
Vera96 schreef:@Damelza, ik zou inderdaad iets van eiwitpoeder erdoorheen. Maar ik vind het eigenlijk ook wel heel weinig, ik ontbijt met havermout en dan eet ik rond 11 vaak al worteltjes ofzo.
Ik heb 2 uur geleden 5 crackers op met slankie en heb nu al echt honger. Zo vervelend, maar even proberen te rekken tot 3 en dan een appel eten.
Vera96 schreef:Hm maar dan kom ik alsnog aan 1500 kcal, kan ik net zo goed gewoon eten zoals ik nu doe haha.
Vera96 schreef:Toch maar niet doen denk ik, opzicht is mijn routine en mindset nu redelijk prima. Buiten al die bonbons die ik zondag heb gegeten
Vera96 schreef:En jij ontbijt dan op je werk/school oid? Ik ben ook de hele dag me eten bezig, dus klinkt wel handig haha. Alleen ontbijt ik altijd met havermout, maar ik heb op stage een magnetron dus dat zou nog kunnen.
Vera96 schreef:En jij ontbijt dan op je werk/school oid? Ik ben ook de hele dag me eten bezig, dus klinkt wel handig haha. Alleen ontbijt ik altijd met havermout, maar ik heb op stage een magnetron dus dat zou nog kunnen.