Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raineri schreef:Hmm helaas niet van degene die ik op het oog heb! Ik mengde voorheen ook wel eens foundation met creme. Maar vraag me wel af of het niet afdoet aan hoe het op je huid zicht houdt. Je veranderd immers de samenstelling.
Heb nu de seamless foundation van Lisa Eldridge op het oog. Die schijn je mooi te kunnen opbouwen naar hoe dekkend je het wil.
MyWishMax schreef:Raineri schreef:Hmm helaas niet van degene die ik op het oog heb! Ik mengde voorheen ook wel eens foundation met creme. Maar vraag me wel af of het niet afdoet aan hoe het op je huid zicht houdt. Je veranderd immers de samenstelling.
Heb nu de seamless foundation van Lisa Eldridge op het oog. Die schijn je mooi te kunnen opbouwen naar hoe dekkend je het wil.
Hoe dekkend je het wilt ligt ook enorm aan hoe je het aanbrengt. Je kan een full coverage ook juist gebruiken als een veel lichtere dekking. Zo kan ik dezelfde foundation of fulltime glam maken of net iets meer als een getinte dagcrème.
Maar je kan ook gewoon concealer gebruiken ipv foundation, kleinere verpakkingen en de manier van aanbrengen zorgt voor het uiteindelijke effect. Dan zie je geen verschil of je nu foundation of concealer gebruikt hebt
MyWishMax schreef:Ik zou die hausse labs ook graag willen, maar dat is wel echt boven budget helaas.Maar precies wat je zegt, die is zo mooi en zo verschillend te dragen ook
MyWishMax schreef:Je hoeft juist geen lichte dekking te kopen, dat krijg je ook voor elkaar met full coverage concealer. Ik gebruik echr allerlei soorten. Alleen als je wel een keer meer dekking wilt met een lichte wordt dat veel moeilijker.
Ik zou dan eerder voor een medium tot full gaan en eventueel een makeup verdunner erbij nemen of een melkachtige toner (dat geeft beter effect als een dagcreme) maar dat is niet nodig als je jezelf de juiste manier van aanbrengen aanleert. En de skincare eronder heeft ook altijd effect op de make up en zelfs de dekking, hoe het draagt en noem maar op.
Katie Jane Hughes heeft daar hele leerzame video's over. Zij is ook echt een make up artist en geen influencer, want hoe die zichzelf opmaken 9 van de 10 keer is niet bruikbaar als je niet gefilmd wordt met tig felle lampen haha