Ik ben op een of andere vreemde manier ook lichter na mn treatdagen

Sterker nog als ik ze niet hou kom ik veel sneller op een plateau.. werkt voor mij dus prima dus ik hou ze elke zondag

zo had ik 2 weken terug een dag van 3200 kcal

Eulogy schreef:Laura, imo eet je inderdaad veel te weinig. Snap het probleem eerlijk gezegd niet zo, je kunt toch vrij makkelijk wat gezonde calorierijke tussendoortjes toevoegen? Zeker als je zoveel beweegt... Zie inderdaad wel al verbetering

Dit. Je bent je lijf echt zo erg teniet aan het doen.. even ter vergelijking: ik ben ook 1.80 (weeg op t moment ong 70), en heb vandaag 18.500 stappen gezet, dus iets meer als de
helft van jou, nou jij hebt paard gereden ik heb gesport.. ik zit op dit moment al op een verbranding van 3350(!) kcal, wat bij jou dus sowieso nog veel hoger ligt (of je moet echt heeeeel veel minder wegen maar dan lijkt t me niet nodig om af te vallen).. Vind je het dan zelf ook niet shockerend dat je maar 1/3e eet van wat je lichaam verbruikt?
X_Michelle_X schreef:Morgen wordt een zware dag voor mij. Ik breek altijd op zaterdagen qua gezond eten. Werk van 6 tot 16:30 bij de bakker...
Ik heb bedacht
O1: banaan
O2: tosti van pompoenpitten bolletje en cadetje kipfilet en sla
L: breaker high proteins of kwark met rozijnen en havermout
T: jus d' orange vers geperst
A: wat de pot schaft
Als ik aan zoetigheid begin is mn rem weg.
Voor 6 uur ontbijt is erg vroeg dus daarom dan alleen banaan en bij de pauze rond 10 de broodjes.
Lotgenoot

Ik werk dan wel bij de AH in de bakkerij(/deli soms) maar ik herken je dilemma. Werk er rond de 30 u per week (ene week 45, andere week maar 20 oid) en pff.. is een aardig grote factor als ik aankom

Onze winkel is zwaar gefoccused op proeverijen (hoe meer en uitgebreider, hoe beter) dus door de weeks in de winter ben je zowat hele dagen proeverijen aan het maken.. tsja dat is goed fout gegaan

Heb nu mn zelfbeheersing dan weer 100% terug op mn werk; op zondagen heb ik treatday dus dan mag ik eten, de rest van de week moet ik er af blijven.
Gaat verassend goed