Maar daar trainen we voor...om beter te worden toch?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mars schreef:Ik vind t wel bijzonder die competitienagels, en daar zullen vast heel wat uurtjes training in gaan om het perfect te krijgen. Idd meer een demonstratie van wat je qua precisie en techniek in huis hebt dan per se een draagbare nagel creeeren.
Leuk leuk ik heb afgesproken om na mn vakantie kennis te gaan maken bij iemand om een opleiding te gaan doen, ze werkt via Crystal nails, ben zeer benieuwd. Vooral voor mezelf eigenlijk en van daaruit zien hoe t verder gaat
Celiien schreef:Omdat je de chrome moet oppoetsen op nagellak die nog niet volledig droog is. Doe t wel met je vingers, niet met kwastjes. dan afspoelen, blanke nagellak, drogen, 2-2,5 min, dan weer drogen, afspeoelen en dan pas je topcoat.
Anders ga je je 'korrels' meelakken wordt het dof
Cer schreef:Celiien schreef:Omdat je de chrome moet oppoetsen op nagellak die nog niet volledig droog is. Doe t wel met je vingers, niet met kwastjes. dan afspoelen, blanke nagellak, drogen, 2-2,5 min, dan weer drogen, afspeoelen en dan pas je topcoat.
Anders ga je je 'korrels' meelakken wordt het dof
Ik ben je even halverwege kwijt..
Er staat nu ongeveer als volgorde
Nagellak, dan even laten drogen, dan poeder erop, dan poetsen
dan afspoelen en dan blanke lak (en eventueel weer herhalen) ?
Of er staat "...blanke nagellak, drogen voor 2 / 2,5 minuut, en dan weer drogen"
dus twee keer drogen? hoezo dat dan?