Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Safiera schreef:Poppetjes_ schreef:Voor mij is dat al heel lang: "Never regret something, that once made you smile" Daar leef ik echt naar.
Niet dat mijn Engels geweldig is, maar zou het niet mooier 'Never regret anything which once made you smile' zijn?
Yasmine schreef:That en which zijn grammaticaal beiden correct in deze zin, hoor. Maar dan moet je de komma wel weglaten, want die hoort daar niet. Als je 'm laat staan is je zin grammaticaal incorrect, toch niet in de zin die jij wil hebben.
Something en anything hebben hier ook vrijwel dezelfde betekenis met een klein nuanceverschil. Anything is algemener en betekent dat je nooit ook maar iets moet vergeten van alle dingen die je gelukkig maken. Something is veel specifieker en duidt op één heel specifiek ding dat je gelukkig maakt. Je kan dus gewoon kiezen wat jij het mooiste vindt klinken. Maar anything is hier wat formeler, poëtischer en daarom grammaticaal wat mooier. Something is meer spreektaal.
BelleTessa schreef:Die abstracte pijlen vind ik ook erg gaaf!
Het jammere van quotes vind ik vaak dat ze negatief zijn.. Ik hou van positieve quotes, zou zelf nooit kiezen voor iets in een negatieve trant.
http://www.nsmbl.nl/gek-op-minimalistis ... oo-artist/
Vind deze ook gaaf!!
BelleTessa schreef:Die abstracte pijlen vind ik ook erg gaaf!
Het jammere van quotes vind ik vaak dat ze negatief zijn.. Ik hou van positieve quotes, zou zelf nooit kiezen voor iets in een negatieve trant.
http://www.nsmbl.nl/gek-op-minimalistis ... oo-artist/
Vind deze ook gaaf!!
Saayer schreef:Hallo dames! Ik meld me ook maar eens (als jullie dat goed vinden?). Lees regelmatig mee en zie heel leuke dingen voorbij komen!
Het is lastig om een goede artist te vinden die je tattoo precies zo kan maken zoals jij wil.. Maar het is het wel meer dan waard!Leviticus kan mooie dingen zetten, kennis van mij laat een sleeve door hem maken en dat ziet er goed uit!
Ik vroeg me af of hier ook mensen zitten die ervaring hebben met Needle Art Tattoo? Heb wisselende verhalen gelezen over de hygiëne (roken, joints e.d.) verdere werkwijze zou wel goed en steriel zijn.
Er zitten daar gasten die geweldig goed zijn, zoals Ryan Foley. Waar ik zeker mee om de tafel zou willen voor mijn volgende tattoomits er dus niet gerookt word TIJDENS het tattooeren zelf.
Ik ben benieuwd!