Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlwaysH schreef:Ja ik vind het erg leuk!
Doe nu ongeveer twee a drie km en dan af en toe afwisselen met lopen. Door scheef rib krijg ik heel snel pijn. Niet perse in mijn zij maar echt dat rib. Weet dat het verder geen kwaad kan maar moet daar dus even spieren opbouwen.
Amethyst_ schreef:Wauw wat een mooi tempo!! Ik zit nu nog op ongeveer 9min per kmMaargoed daarvoor oefen ik 3x per week. Ben sinds t begin al een minuut sneller geworden per km
TrIjNiE__ schreef:Ik loop voornamelijk door het veld en in het bos dus dan is het niet zo handigIk loop wel kleine stukken op de weg en dan is het geen enkel probleem inderdaad.
Zijn er mensen hier die mee gaan doen aan de Wings for Life Run op 8 mei? Het lijkt me zo gaaf en je steunt ook ineens een goed doel!
Djilna schreef:Loop je dan op de weg of in het bos? Want op de weg maakt het mij niet uit dat het donker is
Gisteren helaas te laat thuis om nog een rondje te kunnen rennenEn vandaag is paard aan de beurt voor beweging dus dan wordt het morgen.
Toch ook ingeschreven voor de 4 mijl ladiesrun in Arnhem 22 april. Wel geinig zo in het teken van de Giro d'Italia
Djilna schreef:De route heb ik al gevonden http://www.ladiesrunarnhem.nl . Website is van de week aangepast. Geen verkeerde route en zeker niet vlak
Moet alleen wel een uurtje eerder weg van werk.. Werk in Limburg en wil wel een beetje de tijd hebben en een hapje gegeten hebben..
TrIjNiE__ schreef:Hafjelinger hoe ver is jouw vriend vorig jaar geraakt en hoever trainde hij thuis?Ik zit nu rond de 8,5 km als ik mijn tempo niet te hoog leg maar ik ben bang dat het niet de moeite is om mee te doen en het is wel ver rijden.