Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Het is afhankelijk van de kleur. Rode semi-permanent blijft er gewoon in zitten tot je je haar weer een andere kleur verft.
Zelfs na meerdere keren opnieuw verven in een andere kleur ging het er gewoon niet uit. Jildau schreef:Nou ik heb de color remover erin.. Laat jullie weten hoe project van donkerbruin met rode gloed - naar donkerblond/lichtbruin gaat verlopen.

geloof het of niet, maar dat zijn geen pukkels maar muggenbulten op m'n voorhoofd
)
Wie o wie kan mij helpen? Drogon schreef:Mooie kleur Prugelpiet!
Nou, hoi, daar ben ik weer. Nog geen twee weken geleden mijn haar roze geverfd, en het is er nu al weer uit.. Ik ben nu oranje, hiep hoi.
Mijn vraag dus, ik heb mijn haar geblondeerd, hoe kan ik het nu best weer in een natuurtint verven? Ik wil het liefst naar donker toe. Maar dat gaat zeker niet zo makkelijk met geblondeerd haar?Wie o wie kan mij helpen?

2 maanden geleden is m'n haar volledig ontkleurd en heel lichtblond geverfd, maar er zat nog een gele gloed over. Die hebben ze er vandaag uitgehaald en nu is het echt helemaal assig, net als ik wou
Zal morgen in het licht even een goede foto maken

Ik will mijn haar graag licht zilvergrijs verven en heb er daarvoor nu 1x bleek in gehad. Nu vraag ik me AF of het met mijn huidige kleur nodig is er nog een keer bleek overheen te gooien (het is nu een maand geleden) of dat ik met toner en dan grijze verf een heel eind kan komen.

Kun jij toevallig ook inschatten of 1x bleken hoogstwaarschijnlijk wel genoeg is of dat ik misschien zelfs 2/3x aan de slag moet? Of is dat niet te zeggen?
) , maar nu wil ik er toch weer wat mee doen.
wel n dingetje, ik ga 8 september trouwen en de kleur moet dus niet al te gek worden, wat raden jullie mij aan? Ik ben ongeveer elke kleur wel geweest, van wit blond tot nog net geen zwart haha.