Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.

. Echt heel grappig om te doen maar ik merk wel dat mijn conditie echt verminderd is in de afgelopen 3 weken.
Zo balen. Op het sprinten na, was de rest wel redelijk oké met mijn knie dus het is wel een goed alternatief aangezien het ook echt wel conditioneel is.
Wat jammer dat het voor mij zo ver weg is, ziet er echt heel tof uit.
Het ziet er koud uit op de foto
En wat een mooie route weer zo samen met je zusje! Ik vind het zo leuk om te zien dat je echt bijna altijd super blij kijkt op alle foto's, ook tijdens het lopen
Succes met de route van de extratrail komende week, klinkt echt super heftig.
Misschien idd iets van vaseline smeren als je gaat lopen?
Fijn dat je even lekker je hoofd leeg hebt kunnen lopen ook, wat schrikken van je oma! Ik hoop dat het idd met een sisser af gaat lopen. Ik heb me trouwens niet opgegeven voor de nieuwjaarsrun. Ik ben momenteel al blij als ik zelf een beetje kan lopen, dan ben ik bang dat de druk van een loopje niet helpt.
Ik herken dat trouwens wel hoor, trainen gaat toch makkelijker als je een stok achter de deur hebt. Je hebt volgens mij al mooie evenementen op de planning staan 
Het ging iets beter dan de keer ervoor, maar nog niet echt top. Hartslag ook echt mega hoog, die wilde absoluut niet zakken. Na 6.5 km vond ik het wel weer mooi geweest.

Goof schreef:Ook lekker Germie. Jammer dat het je zo zwaar viel. Hoeveel heb je gedronken/ gegeten dan?
Klinkt echt als een hele fijne loop ook.
ik moet er niet aan denken om met deze temperaturen te duiken.

. Lees wel alles maar post wat minder.
En toffe doelen voor het komende jaar ook weer. Zo leuk om dat van iedereen zo te zien.
Dan ben ik toch bang voor een langere blessure. Tevens is mijn HRV in een vrije val beland. Geen idee waarom precies maar hij gaat echt recht omlaag. Nouja, we zien wel.