Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:De 7.5km is niet zo fijn lopen vind ik, want die gaat voor een groot deel over een mtb pad, waar je dus in het weekend van je sokken wordt gereden.
Zitten wel veel hoogtemeters in.
Goof schreef:Ah Suusje, balen van je auto!
Goed zeg SV.
Misschien dat ik zo nog een rondje ga.
De coach waarmee ik vandaag gestart ben raadt me af hard te lopen of hooguit een klein rondje te doen omdat ik alle energie gewoon moet sparen![]()
Maar ik vind niet lopen niet echt een optie omdat ik er juist zoveel uit haal
iiSunshine schreef:lekker hoor SV. ziet er goed uit. een werkdag van 13 uur, dat klinkt pittig. wat voor werkzaamheden moet je zoal doen?
.
iiSunshine schreef:lekker hoor SV. ziet er goed uit. een werkdag van 13 uur, dat klinkt pittig. wat voor werkzaamheden moet je zoal doen?
ik ben ook een coach plan gestart voor een halve marathon, een 18 weken plan. niet dat ik halve marathon gepland heb staan, maar dat even ter zijde. wil gewoon lekker rustig aan daar voor gaan trainen, ben benieuwd of het bevalt. morgen de eerste “run”, van wel 9 hele minuten, een benchmark run. denk om mijn snelheid te meten? ach ja, ik maak er daarna nog een kleine slinger aan, en dan is het wel prima. rustig aan opbouwen, want helaas nog steeds last van m’n schenen. wordt wel minder maar gaat niet zo snel.