Gisteren had ik een tuin dag en de hele dag hebben we in deze tuin gelopen en uitleg gehad. Later was ik dood en dood moe maar gelukkig goed geslapen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Het wordt inderdaad al flink koud buiten hoor. Ik mis de 28-35 graden al, haha.
Vandaag de 7 heuvelenhike gedaan, 14km, want tja, hielspoor en achillespeesonsteking. Hoewel ik natuurlijk elke stap voel vond ik de afstand erg kort en als ik geweten had hoe gemakkelijk het ging had ik de 21 gedaan. Als ik morgen nog kan lopen, dan durf ik ook wel verder te gaan met het uitzoeken van mijn Kilimanjaro bucketlistreis. Daar loop je maximaal 17km, en natuurlijk wat meer hoogtemeters dan de 352 van vandaag, maar de andere dagen zijn daar de afstanden korter dan die 14km. En dan heb ik nog een jaar om te trainen.
Hier nog wat foto's.
[ [url=m/N8Dujc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K7TlGI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8NA5Ox.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kAFu0v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tmUwTZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BmhClA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CHl3Jx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TdBpRE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PphgC8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V723ym.jpg]Afbeelding[/url] ]
DideH schreef:germie schreef:Het wordt inderdaad al flink koud buiten hoor. Ik mis de 28-35 graden al, haha.
Vandaag de 7 heuvelenhike gedaan, 14km, want tja, hielspoor en achillespeesonsteking. Hoewel ik natuurlijk elke stap voel vond ik de afstand erg kort en als ik geweten had hoe gemakkelijk het ging had ik de 21 gedaan. Als ik morgen nog kan lopen, dan durf ik ook wel verder te gaan met het uitzoeken van mijn Kilimanjaro bucketlistreis. Daar loop je maximaal 17km, en natuurlijk wat meer hoogtemeters dan de 352 van vandaag, maar de andere dagen zijn daar de afstanden korter dan die 14km. En dan heb ik nog een jaar om te trainen.
Hier nog wat foto's.
[ [url=m/N8Dujc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K7TlGI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8NA5Ox.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kAFu0v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tmUwTZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BmhClA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CHl3Jx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TdBpRE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PphgC8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V723ym.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ah gingen jullie door oriëntalis heen?
robinxfellow schreef:Goof schreef:Mooi Robin, waar was je?
Ik bedoel dus welk stuk bos bij Putten?
Naast industrieterrein Keizerwoert, in de buurt van de husselsesteeg/Beekweg.
Het gebied zelf heeft niet echt een naam