Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:
Sheran schreef:Beetje rare vraag misschien, maar het ziet ernaar uit dat ik morgen ook een afspraak mag maken!![]()
Nu heb ik een vriend die met Moderna geënt was en die was gaan overgeven. Nu heb ik emetofobie (dus echt een fobie voor overgeven) dus ik zit een beetje tegen het plafondIk zou beide toch nemen hoor, maar is er een overzicht van locaties waar ze alleen Pfizer prikken bijvoorbeeld?
Wie zegt dat dat met het vaccin te maken heeft en niet met de persoon zelf?
Gewoon goed eten van tevoren en veel water drinken. Vooral dat laatste (heb ik van de geprikte voor me vernomen)
Aangeraden word ook 2 paracetamol in te nemen.
Marije_jiplover schreef:Nou, dat ligt niet louter aan Moderna. Mijn man had de dag na z'n Pfizer vaccin ook wat bijwerkingen (algeheel niet helemaal fit, beetje verhoging) en heeft oa zijn ontbijt er weer uitgegooid.
Hij heeft normaal zelden last van bijwerkingen na een prik en had dat van deze ook totaal niet verwacht.
Sheran schreef:https://www.farmacotherapeutischkompas. ... n_moderna_
Zeer vaak!!
Ik bel gewoon, dan vraag ik of ze nog locaties hebben met alleen Pfizer.
Het is super irrationeel, maar als je dus aan mij vraagt: 'intuberen op de IC of overgeven' dan kies ik zonder twijfel intuberen
Sheran schreef:Beetje rare vraag misschien, maar het ziet ernaar uit dat ik morgen ook een afspraak mag maken!![]()
Nu heb ik een vriend die met Moderna geënt was en die was gaan overgeven. Nu heb ik emetofobie (dus echt een fobie voor overgeven) dus ik zit een beetje tegen het plafondIk zou beide toch nemen hoor, maar is er een overzicht van locaties waar ze alleen Pfizer prikken bijvoorbeeld?
Vayo schreef:Sheran, ik zou gewoon bellen. Desnoods eerlijk uitleggen. Echt vervelend en die spanning kun je er dan niet bij gebruiken.
Ik heb het met testen. Onze vriendengroep gaat 25 juli naar een evenement. Geen maatregelen en 1,5 m enz. maar je moet je wel laten testen vooraf. Ik heb inmiddels een kaartje, maar kan wel janken bij het idee getest te moeten worden.
Ik ben één keer getest en dat vond ik zo vreselijk dat ik eigenlijk niet meer durf te testen. Het klinkt ook enorm irrationeel maar ik beval bijna liever hahaha. Infusen, bloedprikken, hechten ed geen probleem, maar mijn neus is zo gevoelig. Direct een bloedneus en 2 weken lang met regelmaat vanuit dat neusgat een bloedneus. Ik voel me echt een aansteller en net een klein kind. Ik heb nu neusspray met lidocaine besteld hahaha. Misschien dat ik het dan minder voel. Ik had me voorgenomen nooit meer te laten testen in mijn neus, maar ik heb zo’n zin in een feestje.
Dorus schreef:Vayo schreef:Sheran, ik zou gewoon bellen. Desnoods eerlijk uitleggen. Echt vervelend en die spanning kun je er dan niet bij gebruiken.
Ik heb het met testen. Onze vriendengroep gaat 25 juli naar een evenement. Geen maatregelen en 1,5 m enz. maar je moet je wel laten testen vooraf. Ik heb inmiddels een kaartje, maar kan wel janken bij het idee getest te moeten worden.
Ik ben één keer getest en dat vond ik zo vreselijk dat ik eigenlijk niet meer durf te testen. Het klinkt ook enorm irrationeel maar ik beval bijna liever hahaha. Infusen, bloedprikken, hechten ed geen probleem, maar mijn neus is zo gevoelig. Direct een bloedneus en 2 weken lang met regelmaat vanuit dat neusgat een bloedneus. Ik voel me echt een aansteller en net een klein kind. Ik heb nu neusspray met lidocaine besteld hahaha. Misschien dat ik het dan minder voel. Ik had me voorgenomen nooit meer te laten testen in mijn neus, maar ik heb zo’n zin in een feestje.
Er is meen ik ook een test waarbij je op een of ander sponsje sabbelt ipv een wattenstaafje in je neus. Misschien kan je daar eens naar op zoek?
tokedri schreef:Sheran schreef:Beetje rare vraag misschien, maar het ziet ernaar uit dat ik morgen ook een afspraak mag maken!![]()
Ik ken drie mensen die een dag hebben gebraakt na Pfizer