Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mindim schreef:lenaa_tje schreef:Nee dat schreef ik. Jij zei dat je ook eerder wel vond dat een 10 jarige een mondkapje op kan dat vind ik dus niet terecht. Andersom kan je die vergelijking niet maken. Vo is gewoon een mondkapje. Ook als je 11 bent. Dat vind ik ook logisch. Net als op het mbo op je 17e wel afstand maar ben je 19 op het vwo niet. Dat is geen doen.
Een kind actief op een vo school heeft gewoon meer contacten dan een basisschool leerling.
Het lijkt me juist prima werkbaar in die zoals jij aangeeft kleine basisschool klassen![]()
Maar duidelijk hoor, jij vind gewoon dat kinderen op de basisschool van 10, 11 en 12 geen mondkapje op hoeven, want die zijn heel veel anders dan die van 12, 13 en 14 op het middelbaar. Kinderen van 11 zitten trouwens over het algemeen niet op de VO hoor. Ik klaag niet over het mondkapje op het VO, wat moet moet, maar zie niet in waarom 10+ dat niet hoeven, maar goed. Meningen verschillen.
lenaa_tje schreef:Mindim schreef:
Dit verschilt per niveauwij heb op het vwo best wat 11 jarigen. Zelfs in mavo 1.
Ik heb er nu ook een hele bups in mijn mentorklas die net 15(januari) zijn. Dan ben je dus 11 als je in de eerste begint.
DuoPenotti schreef:
Heb vandaag een kaartje met 2 elastiekjes gekregen van mijn kapster.
"mocht je worstelen met je haar,
Zie dit elastiekje dan als gebaar.
Hopelijk tot snel."
Haha hou wel van die humor. Ondanks dat het voor de kapper zo fijn niet is.
lenaa_tje schreef:Mindim ... dat gaf ik ook al aan, jij vond toen dit in ging ook dat dit in het basisonderwijs wel kon. En dat had ik niet begrepen, Prima. Wat mij betreft laat je dat, dan in gaan vanaf 6. Dat doen ze in het buitenland ook. Daar ging mijn opmerking over. Je kan het dan wel blijven vervroegen.
Ik vind de mondkapjes in het onderwijs een schijnveiligheid en dat zal je zoon, die zich graag aan de regels houdt beamen gok ik. Die leerlingen heb ik ook. Die houden dus op een aparte plek pauze.
De vraag is bereik je, je doel? Zo is mondkapjes op het vo verplicht, een leerling is er 1 kwijt en ik zie ze zo de gebruikte mondkapjes van een ander opzetten. Qua hygiëne zit je bij kinderen gewoon niet goed![]()
Wil je dus veiligheid creëren wat is dan het streven? Schijnveiligheid of echte veiligheid.
De tafels met spatschermen heb ik meer vertrouwen in.
lenaa_tje schreef:purny schreef:Mijn haar is net te kort om in een staartje te doen.
Ik zou je graag een beetje uitlenen maar dat valt zeker onder de kapper wat niet mag
Mindim schreef:Besmettingen zijn met bijna 500 gestegen, hopelijk geen stijgende trend
lenaa_tje schreef:Mindim ... dat gaf ik ook al aan, jij vond toen dit in ging ook dat dit in het basisonderwijs wel kon. En dat had ik niet begrepen, Prima. Wat mij betreft laat je dat, dan in gaan vanaf 6. Dat doen ze in het buitenland ook. Daar ging mijn opmerking over. Je kan het dan wel blijven vervroegen.
Ik vind de mondkapjes in het onderwijs een schijnveiligheid en dat zal je zoon, die zich graag aan de regels houdt beamen gok ik. Die leerlingen heb ik ook. Die houden dus op een aparte plek pauze.
De vraag is bereik je, je doel? Zo is mondkapjes op het vo verplicht, een leerling is er 1 kwijt en ik zie ze zo de gebruikte mondkapjes van een ander opzetten. Qua hygiëne zit je bij kinderen gewoon niet goed![]()
Wil je dus veiligheid creëren wat is dan het streven? Schijnveiligheid of echte veiligheid.
De tafels met spatschermen heb ik meer vertrouwen in. Ingeval respect voor de PO docentenik hoop dat ouders dus ook niet moeilijk gaan doen als snotterende groep5/6 7/8 leerlingen thuis moeten blijven
Sizzle schreef:Het gaat ongeveer 3 dagen vriezen.....
Dat valt bijna onder sensatiemedia.
Mindim schreef:Sizzle schreef:Het gaat ongeveer 3 dagen vriezen.....
Dat valt bijna onder sensatiemedia.
Nou mijn weerbericht geeft toch anders aan.
Maar joh, niet zo zuur, was leuk bedoeld.