Wij zijn op vakantie, dus lopen veel en proberen gezond te eten, maar het is ook vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snippergroen schreef:Pfoee de regen is lekker voor de plantjes en voor Netflix, maar merk dat het voor mijn stappendoel wel een uitdaging is. Zou nu normaal nog lekker gaan wandelen na een dag werken maar het plenst hier behoorlijk. Maar kijken of op op de TV een walking workout kan doen ofzo
moi22 schreef:Ik gebruik saxenda. Sinds 7 mei precies 13kg kwijt. Bij mij bevalt t goed veel minder honger en na tig pogingen om eindelijk weer gewichtsverlies. Ik val nog wel onder de oude regeling voor de zorgverzekering. Als je nu wil starten moet je idd een jaar gli gevolgd hebben.
purny schreef:Ik ben gestart met mysimba maar na een paar weken de pillen retour naar de apotheek gedaan. Ik was er ook zo beroerd van maar gelukkig niet zo erg als jij
purny schreef:Ik vond de boksles zo leuk! Gespard met 4 mannen
Roosch schreef:Nou mn plan van gisteren was mn metabolisme laten schrikken. Ik heb gisteren aan bierheffen gedaan en m'n metabolisme is volgens mij goed geschrokken.
De weegschaal was heeeeel lief.
Ik denk alleen dat ik dit qua vocht wel weer erbij haal vandaag.
Morgen eens kijken wat ie zegt.
Edit: vergeet bovenstaande. Helemaal verkeerd gekeken.wonderbaarlijk genoeg wederom om en nabij hetzelfde
moi22 schreef:Succes gaucho!
Oeps Roosch. Hier van de week t zelfde. Was ineens 2 kg af. Vond t te mooi om waar te zijn dus toch maar even onder de weegschaal gekeken. Stond ie op een gevallen haar elastiekje van onze dochterdaarna zat t er gewoon weer aan
![]()
Wat leuk dat jullie zo lekker aan t boxen zijn Purny en Müsli. Hier in t dorp is t aanbod helaas zeer beperkt. Zou graag spinnen maar dat zit er niet in
moi22 schreef:Succes gaucho!
Oeps Roosch. Hier van de week t zelfde. Was ineens 2 kg af. Vond t te mooi om waar te zijn dus toch maar even onder de weegschaal gekeken. Stond ie op een gevallen haar elastiekje van onze dochterdaarna zat t er gewoon weer aan
![]()
Wat leuk dat jullie zo lekker aan t boxen zijn Purny en Müsli. Hier in t dorp is t aanbod helaas zeer beperkt. Zou graag spinnen maar dat zit er niet in