[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loolotte

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:18

Oh die is heeel gaaf <3

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 12:08

Tessjazz: einde is in zicht dus! Wanneer staan je afspraken nog?

Ik ben ook blij dat ik geen jeuk heb :) of weinig toch. Ik kan niet wachten tot de mijne af is, nu is gelukkig altijd maar 8 weken wachten :D

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 12:44

Charisma schreef:
Tessjazz: einde is in zicht dus! Wanneer staan je afspraken nog?

Ik ben ook blij dat ik geen jeuk heb :) of weinig toch. Ik kan niet wachten tot de mijne af is, nu is gelukkig altijd maar 8 weken wachten :D

Nu voor 11 mei ovb :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 13:29

Voor mensen met echt volledige sleeves waar geen enkel stukje huid meer zichtbaar is: hoe doen jullie dat eigenlijk met moedervlekken?

Heel mijn lichaam staat vol met moedervlekjes (zit in de familie) en ik probeer ze koste wat kost te vermijden bij tattoos. De dermatoloog heeft me altijd gezegd dat ik op dat vlak mijn huid heel goed in het oog moet houden omdat ik er veel heb en ze snel veranderen. Ben benieuwd hoe anderen dat doen, aangezien altijd afgeraden wordt om er overheen te tattooëren omdat je dan niet kan zien wanneer er iets fout gaat met zo'n vlekje.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:40

Yasmine: Ik heb er ook aardig wat, maar ik wil niet elk stukje huid vol, dus dan is het wel wat makkelijker te doen :) Misschien dat je precies in die stukjes licht/huid kan laten of eromheen kan werken met dotwork ofzo?

Ik heb gisteren mijn ontwerp gehad voor de sessie van 2 mei en ben echt super blij. Vind 'm prachtig <3 Ik ben zo benieuwd hoe het eruit ziet als het staat.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:43

Das al snel TessJazz! Fijn!!

Hier ook enkele moedervlekken in men tattoos, maar niks verontrustend. Ik denk er soms ook wel over na, maar als ik echt een rare vlek zou hebben zou ik hem eerst laten wegdoen voor ik een tattoo op die plaats zou zetten denk ik.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 15:12

Het jeukkkktttt!!
Afbeelding

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 15:44

Ik had van die speciale folie er op. En gister er pas afgehaald. Tot nu toe geen korstjes.
Toch wel ideaal dat spul. Nergens last van gehad die eerste dagen ook.

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 16:08

Aaaaah ik heb ook zo'n jeuk :') niet echt korstjes ofzo, alleen de outline op sommige plekken. Maar de jeuk vind ik erger dan het hele zetten haha

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 16:13

Yasmine schreef:
Voor mensen met echt volledige sleeves waar geen enkel stukje huid meer zichtbaar is: hoe doen jullie dat eigenlijk met moedervlekken?

Heel mijn lichaam staat vol met moedervlekjes (zit in de familie) en ik probeer ze koste wat kost te vermijden bij tattoos. De dermatoloog heeft me altijd gezegd dat ik op dat vlak mijn huid heel goed in het oog moet houden omdat ik er veel heb en ze snel veranderen. Ben benieuwd hoe anderen dat doen, aangezien altijd afgeraden wordt om er overheen te tattooëren omdat je dan niet kan zien wanneer er iets fout gaat met zo'n vlekje.

Moedervlekjes heb ik niet maar volgens mij wordt daar niet overheen getatoeëerd

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 16:13

BiBiQ schreef:
Het jeukkkktttt!!
[ [url=m/JP74T7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er op slaan!!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 16:15

Bij mij zijn er een paar moedervlekjes mee ingekleurd en sommige niet.
Heb er eigenlijk niet bij stil gestaan maar stel dat die ingekleurd zou veranderen zie je dat wel gewoon alleen misschien iets minder snel.

Voor degene die de onbewerkte versie wilde...
Het is niet echt te doen zelf foto’s ervan maken dus beter als dit lukt het niet.
Kleur zie je heel slecht door het licht.

Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 16:43

cinniz123 schreef:
Heb er eigenlijk niet bij stil gestaan maar stel dat die ingekleurd zou veranderen zie je dat wel gewoon alleen misschien iets minder snel.

Het is niet echt te doen zelf foto’s ervan maken dus beter als dit lukt het niet.

[ [url=m/L59Aym.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn hemel wat een PRACHTIGE sleeve!!! <3 <3 <3

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 16:55

cursebreaker schreef:
cinniz123 schreef:

Mijn hemel wat een PRACHTIGE sleeve!!! <3 <3 <3

Thanks

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:43

cinniz123 schreef:

Wauw! Ik vind stiekem tattoos die iets minder zwart zijn veel mooier. Ik vind ze altijd zo 'nep' overkomen als ze net gezet zijn. :o Ben altijd blij als m'n tattoo begint te helen en meer in de huid komt. :D Dankjewel voor het delen van deze foto!

Ik heb morgenmiddag dus een afspraak maar het is nu bijna 6 uur en ik heb nog steeds m'n ontwerp niet. Ik vind dit eigenlijk niet kunnen, maar ik heb hier al intussen weer een paar maanden op gewacht en wil het wel echt graag. Als het dus aanstaat.

(Het is bij Kevin van Blackbear. Ze hanteren dat je 1 á 2 dagen van te voren je ontwerp krijgt. Je kan dan een mailje sturen om 'm op te vragen, wat ik gisteren dus heb gedaan.)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 18:04

Mijn vriend was er vorige week en kreeg toen ook pas het ontwerp, ikzelf ook pas de avond ervoor :j

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 18:06

Ah, dan zijn ze gewoon later dan vorige keren. Doet me ergens even gerust. :)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 18:23

Bij mij is over sommige moeder vlekken gewoon heen gegaan, jeuk valt mee nu gelukkig zijn bij mij meer velletjes haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 18:46

BiBiQ schreef:
Het jeukkkktttt!!
[ [url=m/JP74T7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhh die korsten over het roze had ik ook! Drama qua jeuk ten opzichte van alle andere kleuren.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 19:48

Heb écht hele dikke korsten. En dan vergelijken met de schaduw is het zo anders. Schaduw zijn hele dunne velletjes wat eraf komt. Bij kleur lijken het holle korstjes. Soort opgebold als ze eraf komen.

Pols is wel echt mega geïrriteerd geweest. Tot wondvocht aan toe. Nu ook nog zo ontzettend dik. Hoop dat het er een beetje okey onderuit komt straks. Vorige x ook al zo ontstoken en pijnlijk op m'n pols. Heel vreemd.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 19:56

Zit nu te twijfelen wie tzt mijn tattoo gaat doen, of Brian Beest of Angie Aardbei. Keuzestress haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 19:57

Dat had ik ook aan de binnenkant van mijn elleboog. En het komt echt goed, het ziet er echt prima uit nu.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 22:12

Ik heb een artiest gevonden die mij qua stijl echt aanspreekt voor mijn nieuwe idee en nu blijkt ze in augustus naar nl te komen:D
Zou wel wat vlot zijn maar wel interessant qua stijl. Ik zou dan een Vlaamse gaai met wat bloemen willen.

https://instagram.com/skvlska?utm_sourc ... ckpseyz3x7

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 22:41

Bij mijn sleeve zijn ze ook over de moedervlekjes heen gegaan, maar dat waren echt kleintjes, meer sproet achtig.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 23:06

Angela_ schreef:
Dat had ik ook aan de binnenkant van mijn elleboog. En het komt echt goed, het ziet er echt prima uit nu.

Ik hoop het. Hier zie je de vocht/pus plekjes die ik bedoel.

Afbeelding