Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Voor mensen met echt volledige sleeves waar geen enkel stukje huid meer zichtbaar is: hoe doen jullie dat eigenlijk met moedervlekken?
Heel mijn lichaam staat vol met moedervlekjes (zit in de familie) en ik probeer ze koste wat kost te vermijden bij tattoos. De dermatoloog heeft me altijd gezegd dat ik op dat vlak mijn huid heel goed in het oog moet houden omdat ik er veel heb en ze snel veranderen. Ben benieuwd hoe anderen dat doen, aangezien altijd afgeraden wordt om er overheen te tattooëren omdat je dan niet kan zien wanneer er iets fout gaat met zo'n vlekje.
cinniz123 schreef:Bij mij zijn er een paar moedervlekjes mee ingekleurd en sommige niet.
Heb er eigenlijk niet bij stil gestaan maar stel dat die ingekleurd zou veranderen zie je dat wel gewoon alleen misschien iets minder snel.
Voor degene die de onbewerkte versie wilde...
Het is niet echt te doen zelf foto’s ervan maken dus beter als dit lukt het niet.
Kleur zie je heel slecht door het licht.
[ [url=m/L59Aym.jpg]Afbeelding[/url] ]
cursebreaker schreef:cinniz123 schreef:Bij mij zijn er een paar moedervlekjes mee ingekleurd en sommige niet.
Heb er eigenlijk niet bij stil gestaan maar stel dat die ingekleurd zou veranderen zie je dat wel gewoon alleen misschien iets minder snel.
Het is niet echt te doen zelf foto’s ervan maken dus beter als dit lukt het niet.
Mijn hemel wat een PRACHTIGE sleeve!!!![]()
![]()
cinniz123 schreef:Bij mij zijn er een paar moedervlekjes mee ingekleurd en sommige niet.