AnnemiekvM schreef:Iemand een tip voor een foundation, dagcreme die medium dekt en er natuurlijk uitziet? Het liefst wat ook helpt tegen een wat droge huid? En die dan ook nog een poosje blijft zitten.
Ik heb een zeer droge huid, en wil ook altijd een hele lichte natuurlijke dekking. Sommige zijn wat duurder die ik hier onder schrijf, maar dat komt omdat veel betaalbare merken mijn kleur niet hebben, dus kom ik vaak op dit uit. Maar het zijn hele fijne foundations. Vooral de haus labs is erg fijn en verzorgend door de gefermenteerde arnica. Hij is dekkend, dus je kan hem heel erg dun aanbrengen.
Lichte dekking:
Rare beauty skin tint (prachtige skin tint, eigenlijk mijn favoriet, maar ik kan door mijn rosacea niet tegen de chemische spf die er in zit.))
Ilia serum skin tint. Ook heel erg fijn, het heeft wel door de minerale spf een vreemde geur. Maar deze trekt weg naar een paar minuten. De skin tint stick heeft de geur niet.
Medium:
Haus labs is fantastisch, nars light reflecting foundation ook top.
Deemiii schreef:Ik ben deze week achter de tinted moisturizer van Origins GinZing gekomen, deze kleurt mee met de kleur van je huid. Zit ook SPF in en ik vind hem echt top, voel hem bijna niet zitten en blijft de hele dag door mooi zitten ook. Ik gebruik wel wat concealer
Er zitten kleine bolletjes foundation in, iets kan niet met je huid mee kleuren. Hooguit meer kleuren als je meer wrijft en er dus meer pigment uit de bolletjes komt. Of een ph reactie, maar dan gaat het ook om de ph van je huid en niet de kleur.
Bv met mijn huidskleur (medium cool) kom je nooit uit met deze producten, ze zijn veel te neutraal of warm en worden dus geel 
Ben je warm of neutraal dan kan je er nog mee weg komen. Maar de kwaliteit van de meeste van deze producten vind ik meestal niet zo bijzonder, ze zijn eigenlijk alleen een hype op social media.